Και τίμησε τους διακριθέντες αθλητές - Εξαγγελία για δημιουργία γηπέδου ποδόσφαιρο στην άμμο
Τα μέλη της
Διοικούσας Επιτροπής και οι εργαζόμενοι του ΠΕΑΚ Πάτρας καλωσόρισαν τη νέα
χρονιά με την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, που έγινε το βράδυ της
Παρασκευής 26 Ιανουαρίου, στο ανακαινισμένο κλειστό Γυμναστήριο στο Κουκούλι,
παρουσία εκπρόσωπων των πολιτικών αρχών, αθλητικών ενώσεων, ομοσπονδιών, ομάδων
και πλήθος κόσμου.
