ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Δ. Κουτσούμπας: Το δίλημμα «Τα κέρδη τους ή οι ζωές μας»

Επιβεβαιώνεται παντού.- Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ μίλησε σε εκδήλωση του Κόμματος στη Θεσσαλονίκη για τα μέτρα Υγείας και Ασφάλειας στους χώρους δουλειάς

Σε μαζική συμμετοχή εκατοντάδων εργαζομένων και εκλεγμένων συνδικαλιστών σε Ιδιωτικό και Δημόσιο Τομέα, με σημαντική παρουσία νέων εργαζομένων, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, η εκδήλωση των κλαδικών Οργανώσεων της Κομματικής Οργάνωσης Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ με θέμα «'Η τα κέρδη τους ή οι ζωές μας! Workers' Lives Matter. Με το ΚΚΕ στον αγώνα για μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς! Για τη ζωή που μας αξίζει», με ομιλητή τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα.

Συμμετείχαν εργαζόμενοι και συνδικαλιστές από μια σειρά κλάδους, όπως Τρόφιμα, Μέταλλο, Εμπόριο, Επισιτισμός - Τουρισμός, Τηλεπικοινωνίες - Πληροφορική, Μεταποίηση, Υπηρεσίες, Μεταφορές, Μεταλλεία, κ.ά.

Με την εκδήλωση κορυφώθηκε μια προσπάθεια που εξελίχθηκε όλο το προηγούμενο διάστημα από τις Κλαδικές Οργανώσεις, με περιοδείες και συναντήσεις, συζητήσεις, που έβαλαν στο επίκεντρο το φλέγον ζήτημα της υγείας και της ασφάλειας. Μια παρέμβαση που θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα.

Η εκδήλωση μάλιστα έγινε σε μια μέρα που ένα νέο εργατικό «ατύχημα» με τραυματία 67χρονο οικοδόμο στις Συκιές Θεσσαλονίκης, ήρθε να επιβεβαιώσει ότι οι χώροι δουλειάς έχουν μετατραπεί σε κάτεργα...

Στην αρχή της εκδήλωσης έγιναν θεματικές παρεμβάσεις συνδικαλιστών και εργαζομένων.

Συγκεκριμένα, μίλησε η Χριστίνα Αποστολίδου, πρόεδρος του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Νομού Θεσσαλονίκης με θέμα: «Τα νέα «Τέμπη» είναι εδώ: Ο κίνδυνος Βιομηχανικού Ατυχήματος Μεγάλης Εκτασης (ΒΑΜΕ) στη Θεσσαλονίκη.» Ακολούθησε η ομιλία της Παναγιώτας Ρόζου, συνδικαλίστριας - επιθεωρήτριας εργασίας, με θέμα: «Επιτελικό κράτος: Η Επιθεώρηση Εργασίας με δεμένα τα χέρια». Στη συνέχεια έκανε παρέμβαση ο Μανώλης Μανώλης, αντιπρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων - μεταλλωρύχων της Ελληνικός Χρυσός με θέμα: «Δίνουμε τη μάχη για την οργάνωση και την υπεράσπιση της υγείας μας στον χώρο δουλειάς». Επειτα, ο Θεόφιλος Στεφανίδης, πρόεδρος του Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής Νομού Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησε ομιλία με θέμα «Burn-out, mobbing και η υγεία των εργαζομένων στα χρόνια της «4ης Βιομηχανικής Επανάστασης»», ενώ οι θεματικές παρεμβάσεις ολοκληρώθηκαν με την ομιλία της Σταυρούλας Νικολαΐδου, αντιπροέδρου του Συνδικάτου Εργαζομένων Γάλακτος - Τροφίμων - Ποτών Κεντρικής Μακεδονίας, που είχε τίτλο «Κερδοφορία και επαγγελματικοί κίνδυνοι: Μια παράλληλη πορεία». Ολοκληρώνοντας τις παρεμβάσεις, διαβάστηκε και επιστολή μιας εργάτριας που ακρωτηριάστηκε την ώρα της δουλειάς, της Βασιλικής Παυλίδου.

Μέσα από τις παρεμβάσεις αναγνωρίστηκε η σημασία της πρωτοβουλίας του ΚΚΕ να φέρει στο επίκεντρο της δράσης και των παρεμβάσεών του αυτό το σημαντικό ζήτημα για την εργατική τάξη, ενώ δόθηκε το σάλπισμα για να μπουν στη μάχη για την προετοιμασία του μεγάλου συλλαλητηρίου της ΔΕΘ, στις 5 Σεπτέμβρη ακόμη περισσότεροι.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν η Θεανώ Καπέτη, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, ο Θανάσης Χρηστίδης, μέλος της Γραμματείας της ΚΕ του ΚΚΕ και γραμματέας της ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ, ο Ζήσης Λυμπερίδης, μέλος της Γραμματείας της ΚΕ, τα μέλη της ΚΕ του ΚΚΕ, Αριστείδης Θάνος, Ευθύμης Δημάκης, Νίκος Χριστάνης, Δημήτρης Παπατολίδης και Σωτήρης Αβραμόπουλος, και ο Θανάσης Σγούρος, μέλος της ΚΕΟΕ του ΚΚΕ.

Παρευρέθηκαν επίσης οι βουλευτές Α' και Β' Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ, Γιάννης Δελής και Λεωνίδης Στολτίδης, αντίστοιχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: