Εξαρτάται από αστάθμητους παράγοντες για το πως και εάν θα δοθεί ολόκληρη η γραμμή σε χρήση των οδηγών και πάντως το μόνο σίγουρο είναι η καταβολή διοδίων
Έπειτα από δεκαπέντε χρόνια αναμονής, από την έαρξη κατασκευής του έργου, δολιχοδρομικού αγώνα εργολάβων και περίπου τρία χρόνια μετά την επανέναρξη των
έργων για δεύτερη φορά, ο άξονας Πάτρα-Πύργος αναμένεται φέτος να γίνει μια
πραγματικότητα και να δοθεί σε λειτουργία. Και φυσικά με την ισχύουσα σύμβαση `εταιριών και υπουργού Καραμανλή για καταβολή αντιτίμου διοδίων, εν αντιθέση με την αρχική σύμβαση επί ΣΥΡΙΖΑ που δεν προβλέπονταν διόδια στην χρήση του αυτοκινητόδρομου
Τα 75 νέα χιλιόμετρα κλειστού αυτοκινητόδρομου που θα συνδέσουν την Πάτρα με τον Πύργο Ηλείας
θα κλείσουν ένα κεφάλαιο καταγράφοντας στην κοινή συνείδηση δύο αντιλήψεις δύο πραγματικότητες για τα δημόσια έργα, δύο ιδεολογικών ρευμάτων που τέμνουν τους ασχολούμενους με τα κοινά και τους κατατάσσουν σε αυτούς που βλέπουν το δημόσιο ως λάφυρο για να το αποκτήσουν προς ίδιο όφελος και στους άλλους που υπερασπιζόμενοι το κοινό συμφέρον προσπίζονται τα δίκαια μιας ολόκληρης κοινωνίας!
Αναπάντητο παραμένει ακόμη αν θα λειτουργήσει ο άξονας στο σύνολό του, δηλαδή να δοθεί από το Μιντιλόγλι μέχρι τον Πύργο ή αν θα δοθεί τμηματικά. Αν και έχει λεχθεί ότι αυτό είναι και το ορθότερο για να αποφευχθούν προσωρινές συνδέσεις με το τοπικό δίκτυο, από την άλλη αν έχουμε σημαντική χρονική απόκλιση στην ολοκλήρωση του πιο δύσκολου τμήματος, του πρώτου στην περιοχή της Αχαΐας, τότε δεν είναι απίθανο να δούμε τμηματική λειτουργία.
– Το δεύτερο σημείο είναι ο χρόνος ολοκλήρωσης των τριών εργολαβιών που εξαρτάται από την πρόοδο των εργασιών της ΤΕΡΝΑ και -καιρού επιτρέποντος- μέχρι τον Μάρτιο αν θα έχει καταφέρει ναανταποκριθεί.
– Ο ΑΚΤΟR στο τμήμα Καραίικα-Γαστούνη είναι πιθανόν να δούμε μέχρι το τέλος της Άνοιξης του 2025 να φτάνει σε επίπεδα ολοκλήρωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου