ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Η ΠΕΜΕΝ στηρίζει τους απλήρωτους ναυτικούς της ΝΕΛ


Ένα ακόμη κατασχεμένο για χρέη προς την τράπεζα, πλοίο στη βόρεια πλευρά του λιμανιού της Πάτρας εδω και κάποια χρόνια έχει καταντήσει σκιάχτρο της παραλιακής πόλης.

 

Πάντως με ανακοίνωση του Υπουργείου σήμερα έγινε γνωστό ότι πλήρωνεται το τρίμημο των ναυτικών, που ανέρχονται σε 180 εργαζόμενους



Την άμεση εξόφληση των απλήρωτων ναυτικών της ΝΕΛ ζητάει η ΠΕΝΕΝ, σημειώνοντας πως ο αγώνας τους συνεχίζεται, κάνοντας λόγο για ολιγωρία και γραφειοκρατία από το υπουργείο Ναυτιλίας "το οποίο για άλλη μια φορά επιδεικνύει μια αδικαιολόγητη καθυστέρηση με τα δεδουλευμένα των ναυτικών".

Πάντως με ανακοίνωση του Υπουργείου σήμερα έγινε γνωστό ότι πλήρωνεται το τρίμημο των ναυτικών, που ανέρχονται σε 180 εργαζόμενους στα καράβια της εταιρείας που είναι δεμένα σε διαφορετικά λιμάνια.

Η ΠΕΝΕΝ, που έχει πραγματοποιήσει παρεμβάσεις και στο Μέγαρο Μαξίμου, τονίζει ότι στηρίζει τον αγώνα των ναυτικών της ΝΕΛ για "πλήρη αποπληρωμή των δεδουλευμένων αποδοχών τους και απαιτεί την άμεση ενεργοποίηση του Ν. 4331/2015 άρθρο 50, όπου τα έσοδα από την κατάπτωση εγγυητικών επιστολών για την κακή εκτέλεση συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας αποδίδονται στους ναυτικούς της εταιρείας που κηρύχθηκε έκπτωτη".

Τέλος, η ΠΕΝΕΝ υπογραμμίζει ότι μετά τη διαδικασία της εγκατάλειψης, οι ναυτικοί έλαβαν μόλις το 10% των δεδουλευμένων αποδοχών τους.

Σημάδια αντιστροφής της αρνητικής πορείας της ακτοπλοΐας

Στο μεταξύ, σημάδια αντιστροφής της αρνητικής πορείας των τελευταίων ετών για την ακτοπλοΐα καταγράφει η ετήσια μελέτη της XRTC Bussines Consultants, κυρίως λόγω των χαμηλών τιμών στα καύσιμα, με τις τάσεις περαιτέρω συγκέντρωσης να συνεχίζονται, ενώ τονίζεται η αρνητική επίπτωση της αύξησης του ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.

Συγκεκριμένα, διαπιστώνεται ότι είναι επιβεβλημένες οι συνέργιες μεταξύ των εταιρειών σε περισσότερες γραμμές. Κύριος στόχος παραμένει η συγκράτηση του κόστους λειτουργίας τους, με έμφαση στη ρευστότητα μέσω της εφαρμογής συγκεκριμένων στρατηγικών, όπως σημαντική μείωση των επιχειρησιακών ταχυτήτων, μείωση αριθμού προσεγγίσεων σε λιμάνια ανά δρομολόγιο, αντικατάσταση κοστοβόρων πλοίων.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η συνολική προσφορά της ακτοπλοΐας στο ΑΕΠ αγγίζει το 6%. Παράλληλα, σημειώνεται ότι οι παρεμβάσεις της πολιτείας πρέπει να περιοριστούν σε θεσμικά θέματα, στη χάραξη στόχων, στον συντονισμό των υπηρεσιών και στη στήριξη των πολλών μικρών νησιών των οποίων η μικρή κίνηση δεν μπορεί να στηρίξει ελεύθερες δρομολογήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: