ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2025
Ο... σωτήρας Γρηγ. Σκλήκας: Γιοκ πληρωμή στα ΕΛΤΑ!
Απειλεί με την επιστολή παραίτησης του και αποκαλύπτει τον κυβερνητικό εκβιασμό που ετοιμάζεται με στόχο την μη πληρωμή των εργαζομένων!
Χυδαία αποκαλυπτικός ο geo του ΕΛΤΑ τέως διευθύνων σύμβουλος Γρ. Γκλήκας ούτε λίγο μήτε πολύ απειλεί πως δεν θα πληρώνονται οι εργαζόμενοι εάν δεν απολυθούν οι συνάδελφοί τους με το σχέδιό της κυβέρνησης για κλείσιμο των 204 υποκαταστημάτων ΕΛΤΑ και με αναφορά στον κυβερνητικό εκβιασμό του Μαξίμου που πιθανολογείται ότι θα ξεδιπλωθεί το επόμενο διάστημα προειδοποιεί ως πρόβλεψη του Μαντείου!
Πάντως αυτός θυσιάστηκε για το καλό των εργαζομένων και ανέλαβε τις τύχες των ΕΛΤΑ, και με την συνδρομή γνωστών αρθρογράφων κολλητών του Μαξίμου θέτει το εκβιαστικό δίλημμα προτού το θέσει η κυβέρνηση, προκειμένου το λουκέτο στα καταστήματα του ταχυδρομείου να γίνει πράξη.
«Το βασικό πρόβλημα -κατά τον Γρηγ. Σκλήκα παραμένει: η απώλεια άνω του 90% του επιστολικού έργου δεν συνοδεύτηκε από αντίστοιχη προσαρμογή των δομών και του κόστους λειτουργίας, με αποτέλεσμα ο Οργανισμός να παραμένει οικονομικά μη βιώσιμος, παρά το γεγονός ότι θα έπρεπε να λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια ήδη από το 2013».
Κια δεν λέει ότι το κλείσιμο μερους των γραφείων ΕΛΤΑ στο παρελθόν ήταν για να πριμοδοτηθούν οι ιδιωτικές κούριερ. Άλλωστε η συγκρότηση το 2017, του Υπερταμείου από την κυβέρνηση Τσίπρα, που έβαζε φρένο στις... ξορέξεις των εμπόρων του ΤΑΙΠΕΔ έδωσε ανάσα στο ταχυδρομείο και τα έσοδά του μοιράζονταν εξ ημισείας στο κράτος και στους δανειστές. Μέχρι το 2019, που ανέλαβαν να μας σώσουν οι σωτήρες της ΝΔ.
Και στη συνέχεια ο αποπεμφθείς Σκλήκας ρίχνει τη «βόμβα» περί αναγκαιότητα να τεθούν στην ανεργία οι εργαζόμενοι:
«Μέρος αυτής της προσπάθειας αποτέλεσε και το σχέδιο απομείωσης υπολειτουργούντων καταστημάτων, το οποίο θεωρώ απαραίτητο για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας και της συνέχισης λειτουργίας του Οργανισμού. Αν το σχέδιο αυτό δεν εφαρμοστεί, εκτιμώ ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα τεθεί σε κίνδυνο η ρευστότητα και η δυνατότητα καταβολής μισθών στους εργαζομένους».
Αναλυτικότερα στην επιστολή παραίτησης του Σκλήκα περιγράφεται όλη η αναλγησία του νεογιάπη geo:
«Αθήνα, 4-11-2025
Προς Τον Πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) Κοινοποίηση Τον Πρόεδρο και το Διευθύνοντα Σύμβουλο Υπερταμείο
Θέμα: Υποβολή παραίτησης από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Από το 2023, αφήνοντας πίσω μια διεθνή καριέρα, αποδέχθηκα την πρόσκληση του Υπερταμείου και ευρύτερα της πατρίδας μας, να θέσω την εμπειρία μου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στην υπηρεσία της εξυγίανσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Τα τελευταία 2,5 χρόνια εργάστηκα με αποφασιστικότητα και στρατηγικό σχεδιασμό για την αντιμετώπιση των σύνθετων προκλήσεων του Οργανισμού, καθώς και της ραγδαίας φθίνουσας πορείας της ταχυδρομικής αγοράς, φαινόμενο που παρατηρείται διεθνώς και εντονότερα στη χώρα μας.
Στο πλαίσιο αυτό, μελέτησα διεθνή παραδείγματα και ήρθα σε επαφή με πρώην κρατικούς ταχυδρομικούς φορείς από την Ευρώπη και άλλες περιοχές, επιλέγοντας στρατηγικές προσαρμοσμένες στις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς. Η στρατηγική μας περιλάμβανε την ανασύσταση μιας εγκαταλειμμένης επιχείρησης, με εξοπλισμό τριάντα ετών και ανεπαρκή ψηφιακή υποδομή, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός εξαιρετικά ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.
Παρά τις προσπάθειες, το βασικό πρόβλημα παραμένει: η απώλεια άνω του 90% του επιστολικού έργου δεν συνοδεύτηκε από αντίστοιχη προσαρμογή των δομών και του κόστους λειτουργίας, με αποτέλεσμα ο Οργανισμός να παραμένει οικονομικά μη βιώσιμος, παρά το γεγονός ότι θα έπρεπε να λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια ήδη από το 2013.
Μέρος αυτής της προσπάθειας αποτέλεσε και το σχέδιο απομείωσης υπολειτουργούντων καταστημάτων, το οποίο θεωρώ απαραίτητο για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας και της συνέχισης λειτουργίας του Οργανισμού. Αν το σχέδιο αυτό δεν εφαρμοστεί, εκτιμώ ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα τεθεί σε κίνδυνο η ρευστότητα και η δυνατότητα καταβολής μισθών στους εργαζομένους.
Ωστόσο, οι πρόσφατες αντιδράσεις από διάφορες πλευρές — και κυρίως από Βουλευτές εκπροσωπώντας τις περιφέρειές τους — με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο αναγκαίος διάλογος για την εφαρμογή του σχεδίου αυτού καθίσταται εξαιρετικά δυσχερής. Για τον λόγο αυτό, παρακαλώ να αποδεχθείτε την παραίτησή μου από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου