ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025
Οι (τολμηροί στη ΝΔ) δεν υπάρχουν πια. Τους πάτησε το... τρένο!
Κυρανάκης stop - Αναμείνατε στο ακουστικό σας stop - Παράτες και καραμούζες αναβάλλονται stop - Μπορεί να περιμένει η σύσκεψη φορέων stop - Οι προσκληθέντες στη σύσκεψη stop - Περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης, stop - Δήμαρχος Κώστας Πελετίδης stop - Επικεφαλής δημοτικών παρατάξεων stop - Εκπρόσωποι θεσμικών φορέων αναμείνατε στον ασύρματό σας μέχρι νεωτέρας!
Ματαιώθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, η παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κώστα Κυρανάκη, στην Πάτρα και μαύρη μαυρίλα πλάκωσε μαύρη σαν κατσιφάρα!
Και κει που περίμεναν λύση για το σιδηροδρομικό πρόβλημα από τον Κυρανάκη, μοίρα αγόγγυστος προέκυψε και κατά τον γρίφο του μαντείου Δελφών, τον... πάτησε το τρένο. Που πότε και πώς παραμένει άγνωστο! Το μόνο εγνωσμένο και σίγουρο είναι πως Κυρανάκης θα εμφανιστεί στο μέλλον και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει διαμορφωθεί κάπως πιο ευνοϊκά το κλίμα για την Κυβέρνηση.
Πληροφορίες που θέλουν να διασκεδάσουν τις δυσμενείς εντυπώσεις από το... στήσιμο των εκπροσώπων της πατραϊκής κοινωνίας μας μεταφέρουν πως η επίσκεψη μετατίθεται για την επόμενη ή τη μεθεπόμενη εβδομάδα καθώς προέκυψε ατύχημα στον ΗΣΑΠ. . Και πάντως μην ελπίζετε πως και τότε θα μεταφέρει στις αποσκευές κάποια λύση για το πρόβλημα του τρένου, που παραμένει άλυτο εδώ και δεκαπενταετία!
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών δεν θα βρεθεί τελικά στη Γεωργική Σχολή.
Με τις δύο αλλεπάλληλες απορρίψεις του αιτήματος για ευρωπαϊκή χρηματοδότηση της πλήρους υπογειοποίησης και το οριστικό τέλος του CEF 2, η Πάτρα έχει βρεθεί εκτός ευρωπαϊκών πόρων για ένα έργο που απαιτεί εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και παραμένει χωρίς σαφή χρηματοδοτικό ορίζοντα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επίσκεψη του υπουργού δεν θα συνοδευόταν από κάποια έτοιμη πρόταση. Ο στόχος ήταν περισσότερο να συγκεντρωθούν απόψεις, αιτήματα και τεχνικές εκτιμήσεις από τις τοπικές αρχές και τους φορείς, ώστε στην Αθήνα να γίνει μια ρεαλιστική επανατοποθέτηση με βάση τα διαθέσιμα εργαλεία χρηματοδότησης. Ουσιαστικά, η επεξεργασία του έργου ξεκινάει από την αρχή. Κοινώς μία σύσκεψη την ημέρα μπορεί να κάνει τις διαμαρτυρίες πέρα!
Παρά ταύτα, τα δεδομένα δείχνουν ότι το σενάριο της πλήρους υπογειοποίησης έως το λιμάνι, όσο επιθυμητό κι αν είναι, μοιάζει εκτός επιθυμητής πραγματικότητας για την κυβέρνηση αυτή τη στιγμή. Και απορεί κανείς ποια μπορεί να είναι η ουσία ενδεχόμενης επίσκεψης Κυρανάκη, αφού λύση δεν έχει;
Μήπως ότι στο παρασκήνιο παραμένει ανοιχτό το ενδιάμεσο μοντέλο που είχε εξετάσει η προηγούμενη διοίκηση του ΟΣΕ: μια λύση «ελαφρού τρένου» με κόστος 300–350 εκατ. ευρώ, αναβάθμιση της γραμμής, νέο σταθμό στον Άγιο Διονύσιο και δυνατότητα σταδιακής επέκτασης προς Νότιο Λιμάνι, Κάτω Αχαΐα και Αίγιο. Μια εκδοχή λιγότερο φιλόδοξη, αλλά συμβατή με τους διαθέσιμους πόρους. Πράγματα δηλαδή φθηνιάρικα, στα οποία οδηγεί η πολιτική της εγκατάλειψης των σιδηροδρομικών διευκολύνσεων, υπέρ των εταιρειών αυτοκινήτων φορτηγών ΤΙR, τακτική ασύμφορη για τους πολίτες και αντίθετη με την ευρωπαϊκή αντίληψη;
Το Σάββατο 22 Νοεμβρίου το Istologio G. Mosxou έγραφε τα παρακάτω, υπό τον τίτλο ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΥΡΑΝΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΗΝ... ΚΩΛΟΤΣΕΠΗ!:
«Η έλευση του κ. Κυρανάκη την ερχ. Τετάρτη 26 Οκτωβρίου αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, αφού θα καλέσει τους φορείς της πόλης να συζητήσουν για την έλευση του τρένου στην Πάτρα που ''έχουμε κάνει μαύρα μάτια'' να το δούμε από το 2019 που το υποσχέθηκε, όταν ανέλαβε η σωτήριος κυβέρνηση Μητσοτάκη στην οποία συμμετέχει. Κι επειδή ο κύριος υπουργός ήταν σε απασχόληση στο... υπερπέραν του διαπλανητικού συστήματος και δεν γνώριζε τι γινόταν ούτε άκουσε τίποτε για το τρένο, όταν επί ΣΥΡΙΖΑ είχε συμφωνήσει η Τρενοσέ να το περάσει υπογείως από την Πάτρα μέχρι τον νέο λιμένα, είπε να κάνει καμιά περατζάδα κατά 'δω, μην τυχόν και καταφέρει τους αγανακτισμένους Πατρινούς να διαολοστέλνουν λιγότερο την κυβέρνηση. Είθε να τα καταφέρει, διότι αλλιώς μαύρα κι άραχλα όλα θα πέσουν στην κεφαλή του. Και μετά αλίμονο από τον Κούλη, στον ερχόμενο ανασχηματισμό! Βέβαια υπάρχει και η ασάφεια όπως λέει κι ο δήμαρχος Πελετίδης, που βάσταξε κάμποσους μήνες μέχρι να ξεκαθαρίσει κι ο ίδιος, εν όψει της ωρίμανσης του καπιταλιστικού προστσές και των συνθηκών του, εάν θα ενδείκνυται η διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής του τρένου μέσω Μπάλα, Βελβίτσι, Βαλμαντούρας και λοιπών ορεινών περιοχών για να μην ενοχληθούν οι Πατρινοί(!). Εξ ου και η δημόσια πρόσκληση που έχει απευθύνει ο δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης προς τον πρωθυπουργό, επιτέλους να τοποθετηθεί ξεκάθαρα κι αυτός για το έργο! Δεν έχει σημασία που από το 2019 που ανέλαβε ο Κυρ. Μητσοτάκης έδειξε τις προθέσεις του και σταμάτησε την υπογειοποίηση. Ο Πελετίδης θέλει να το ξεκαθαρίσει ο Μητσοτάκης. Είναι όπως λένε οι παίκτες στους κύβους: Κομμένη, ξαναρίχτα πάλι! Και που ξέρει κανείς τι έχει κατά νου ο πρωθυπουργός μας. Μπορεί και να το περάσει το τρένο υπέργεια. Να μπαίνουμε στο τρένο και να νομίζουμε ότι βρισκόμαστε σε αεροπλάνο! Μωρέ έχει κάτι ιδέες αυτός που... σπάνε καρύδι! (Σημ.: Γιαυτό βούλιαξε η χώρα!) Βέβαια υπάρχει και το άλλο θέμα που οι Βρυξέλλες ανακατεύθυναν τα χρήματα για την υπόγεια διέλευση στον ευρωπαϊκό κουμπαρά και από κει δικαιούνται λαμβάνειν χρήματα και άλλες χώρες που δεν τα... λιβανίζουν, αφού τα έχουν ανάγκη! Αλλά γι αυτό η ευθύνη είναι αποκλειστικά στην κυβέρνηση της ΝΔ, που ενδιαφέρεται ιδιαιτέρως υπέρ των διακομιστικών εταιρειών αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, με τα γνωστά οχήματα τύπου ΤΙR. Μετά τη διπλή απόρριψη του έργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το οριστικό κλείσιμο του χρηματοδοτικού μηχανισμού CEF 2, η σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας βρίσκεται εκτός ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Κι έτσι όπως ήθελε τα κατάφερε το Μητσοτακέικο για να βολέψει τους φίλους του! Συνέπεια αυτού είναι να μπαίνουν σοβαρά προσκόμματα στην επόμενη, στοιχειωδώς εθνικά σκεπτόμενη κυβέρνηση, για την ομαλή πορεία προς την υπογειοποίηση! Εξυπακούεται ότι θα υποχρεωθεί σε κονταρομαχίες με τους νεογιάπηδες κομισάριους της Ευρώπης. Και μπορεί να ελπίζει, καθώς δεν θα έχει δώσει αιτία να κατηγορηθεί πως διατηρεί στους κόλπους του κόμματός της ''φραπέδες'' και ''χασάπηδες'', που αρμέγουν χρήματα από τους... κουτόφραγκους!».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου