ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

Συχνά δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ χωρίς επιβάτες!

Καλά για τις παραμεθόριες συνοικίες του δημοτικού κράτους Κουανταλαχάρα Πατρών ούτε λόγος να γίνεται. Θα διαβάσει την πρόταση για δρομολόγηση δημοτικών λεωφορείων ο δήμαρχος Πελετίδης και να δείτε που θα του σταθεί... κόκαλο στο λαιμό!
Του διαχειριστή ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΗΜ. ΜΟΣΧΟΥ. Το καλοκαιράκι ο πιο κοντινός προορισμός για ένα μπάνιο δεν είναι άλλος από την παραλία της Πλαζ όπου παρέχονται υπηρεσίες καντίνας στους λουόμενους, από την ιδιωτική επιχείρηση που έχει νοικιάσει τον χώρο και δωρεάν πάρκιν. Εκεί ακόμη δεν έχει μπει το πρόστιμο των 30 ευρώ για το άνευ εισιτηρίου παρκάρισμα. Το Αστικό ΚΤΕΛ της Πάτρας γνωρίζοντας την ανάγκη του κόσμου που μένει στην Πάτρα και ο οποίος δεν έχει κάποιο μεταφορικό μέσο για να πηγαίνει για μπάνιο, ξεκίνησε και αυτό το καλοκαίρι τα συχνά δρομολόγια της γραμμής "1" προς την Πλαζ. Αυτά για το καλοκαίρι, που ζωή να 'χουμε το χορτάσαμε. Τι γίνεται όμως τώρα που ο τόπος ερήμωσε και τους λουόμενους τους αναζητάς με το... τηλεσκόπιο, πλην των πιστών ολίγων, της χειμερινής κολύμβησης, που πιο οργανωμένοι διαθέτουν το δικό τους όχημα για την εξυπηρέτησή τους; Πρόκειται για τη γραμμή που κάθε καλοκαίρι συγκεντρώνει το μεγαλύτερο επιβατικό ενδιαφέρον αφού όσοι μένουν στην Πάτρα και αναζητούν τρόπους για να πάνε να κάνουν ένα γρήγορο μπάνιο ακόμα και τις καθημερινές, βρίσκουν τη λύση μέσω των λεωφορείων του ΚΤΕΛ. Τα συχνά δρομολόγια της γραμμής ξεκίνησαν την λειτουργία τους από το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου με σκοπό να ολοκληρώσουν την εξυπηρέτηση του κοινού έως στις αρχές Σεπτεμβρίου. Τα δρομολόγια για την Πλαζ είναι κάθε δέκα λεπτά, με τα λεωφορεία να ξεκινούν από το πρωί και να συνεχίζουν έως αργά το βράδυ. Εδώ όμως τώρα τουλάχιστον τα δέκα πρώτα δρομολόγια από τις 6.30 πμ μέχρι τις 10.30, συνεχίζουν κυριολεκτικά χωρίς ούτε έναν επιβάτη. Και είμαστε αρχές Νοέμβρη. Κι είναι να βλέπεις κάποιες φορές απανωτά τα δρομολόγια να εκτελούνται χωρίς λόγο, απλώς για να εκτελούνται και να μεταφέρονται ολόκληρα αμαξώματα άδεια. Κάτι που συναντάμε και στο κέντρο της Πάτρας, με την απαξίωση που έχει υποστεί η μεταφορά με αυτά τα μέσα! Να μεταφερθούν οι γραμμές στο κέντρο και να εξυπηρετήσουν το κέντρο, είναι μία πρώτη πρόχειρη σκέψη, αλλά η δρομολόγηση λεωφορείων τύπου μίνι μπας είναι ίσως η πιο σωστή, για την διαχείριση του κυκλοφοριακού φόρτου οχημάτων που ταλανίζει την πόλη. Ποιος θα επενδύσει σε αυτά; Ενα πρόγραμμα ευρωπαϊκό αυτού του τύπου εξυπηρέτησης με μίνι μπας και με ευρωπαϊκά χρήματα -μην ξεχνιόμαστε, επί... συγχωρεμένης βασιλείας Φούρα- είχε για τις δυσπρόσιτες συνοικίες της πόλης , που σήμερα βλέπουν αστικό λεωφορείο στους δρόμους τους με το κυάλι! Τελείωσαν τα χρήματα από το πρόγραμμα, που είχαν δοθεί μέχρι να προσαρμοστεί ο Δήμος στην νέα αντίληψη, κι ο Φούρας το εγκατέλειψε! Οι Πατρινοί που έχουν ανάγκη από θάλασσα και θέλουν να κάνουν το μπάνιο τους ή περάσουν στιγμές αναψυχής στην πιο κοντινή παραλία της Πάτρας, μπορούν να πηγαίνουν στην Πλαζ εύκολα, γρήγορα και φθηνά καθημερινά, όλες τις ώρες της ημέρας. Ναι αυτό έχει νόημα για το καλοκαίρι, μα για το φθινόπωρο και τον χειμώνα μπορεί να ισχύει αυτό; Καλά για τις παραμεθόριες συνοικίες του δημοτικού κράτους Κουανταλαχάρα Πατρών ούτε λόγος να γίνεται. Θα διαβάσει την πρόταση ο δήμαρχος Πελετίδης για δρομολόγηση δημοτικών λεωφορείων και να δείτε που θα του σταθεί... κόκαλο στο λαιμό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: