ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024

Μετρό: Το μηχάνημα αρνήθηκε εισιτήριο στον Σταϊκούρα

 

Φαίνεται πως παρά τις καθυστερήσεις και τα εκτοξευμένα πάνω από τους προϋπολογισμούς έξοδα, δεν πάνε όλα ρολόι

Ακόμη και 30 χρόνια μετά από την ανακοίνωσή των πρώτων έργων του  κι ενώ αρχίζει πλέον τη λειτουργία του, απεδείχθη πως επιμένεί στους δύσκολους κανόνες λειτουργίας των μεσοβέζικων του Δημοσίου. 

Δεν πρόκειται για την καταστροφή της Απίας Οδού των χρόνων της Ρωμαϊκής Θεσσαλονίκης, που με ευθύνη της κυρίας Μενδώνη μεταφέρθηκε ολόκληρο το ρωμαϊκό συγκρότημα λες και ήταν πλέι μομπίλ για να μην στεναχοχωρηθεί ο εργολάβος, αλλά για κάτι πιο απλό.

Το μηχάνημα στο εκδοτήριο των εισιτηρίων, όταν ο υπουργός κ. Σταϊκούρας, κατά τα εναρκτήρια λειτουργίας του έργου, παρουσία του τηλεοπτικού ΣΚΑΪ, επιχείρησε να εκδόσει εισιτήριο, αυτό... αρνήθηκε. Κι όχι μόνον. Τον άφησε... στα κρύα του λουτρού, αναγκαζόμενο να στραφεί σε διπλανό μηχάνημα.

Είναι αυτό που λέει ο σοφός λαός μας. Όλα του γάμου δύσκολα και η νύφη... χωρίς εισιτήριο! 

Φαίνεται πως παρά τις καθυστερήσεις και τα εκτοξευμένα πάνω από τους προϋπολογισμούς έξοδα, δεν πάνε όλα ρολόι.

Κι έτσι, ένα μάλλον μάλλον αστείο κρούσμα δυσλειτουργίας εμφανίστηκε σε ζωντανή μετάδοση στον ΣΚΑΪ.

Τηλεοπτικό συνεργείο του σταθμού πήγε στον ολοκαίνουργιο σταθμό, όπου… όλως τυχαίως, βρήκε τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα, κατά τα συνηθισμένα. Έκληκτος ο υπουργός και χαρούμενος που θα βγει στην εικόνα του σταθμού, προχώρησε για την επίδειξη εύρυθμης λειτουργπιας του Σταθμού και να σου που ο δοιάβολος ...έσπασε το ποδάρι του!

Αλλά πάλι καλά που δούλεψε το διπλανό μηχάνημα και δεν έγινε... ρόμπα όλο το πολύκροτο και ακριβοπληρωμένο έργο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: