ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Υπερψηφίστηκε το Πολυνομοσχέδιο με τα προπαιτούμενα

Απούσα από το Κοινοβούλιο και η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά.

 

Επί παρόντων 294 βουλευτών ΝΑΙ ψήφισαν οι 154, ΟΧΙ οι 140 και  6 ήσαν οι απόντες

 



Με απούσα την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Βασ. Κατριβάνου, που όμως έστειλε επιστολή με την οποία δήλωσε πως συντάσσεται με την θέση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ υπέρ της ψήφισης του  Πολυνομοσχεδίου και με τους υπόλοιπους 154 ψήφους της συγκυβέρνησης υπερψηφίστηκε την πρώτη πρωινή ώρα του Σαββάτου της 17 Οκτωβρίου 2015, το Πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα, που ανοίγει το δρόμο για την χρηματοδότηση της ελληνικής Οικονομίας με το πρώτο πακέτο των δισ.

Κατά με 140 ψήφους τάχθηκε το σύνολο των κομμάτων της αντιπολίτευσης, ενώ από τη Βουλή απουσίαζαν η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά και οι βουλευτές Αν. Καραμανλή από την Ν.Δ.,  Γ. Μανιάτης από το ΠΑΣΟΚ, καθώς και η βουλευτίνα Κατερ. Μάρκου του Ποταμιού, οι οποίοι επίσης με επιστολή τους προς το Προεδρείο της Βουλής γνωστοποίησαν την θέση τους υπέρ του όχι, όπως και η θέση των κομμάτων από τα οποία προέρχονται.

Οι Άδωνις  Γεωργιάδης της ΝΔ και Κ. Μάρκου του Ποταμιού δεν απέστειλαν επιστολή. 

Τα άρθρα που τέθηκαν σε ονομαστική ψηφοφορία υπερψηφίστηκαν επίσης με διαφορετικές πλειοψηφίες, καθώς το άρθρο 14 (ασφαλιστικά ζητήματα) υπερψηφίστηκε από την Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ-Δημοκρατική Συμπαράταξη, το οποίο υπερψήφισε και το άρθρο 17 (θέματα σιδηροδρόμων κι ΟΑΣΑ). Το Ποτάμι υπερψήφισε το άρθρο 10 (φορολογικά ζητήματα).

Ο συνεργαζόμενος με τους ΑΝ.ΕΛ. βουλευτής Ν. Νικολόπουλος, παρά τα θρυλούμενα για συνταύτισή του με την ΝΔ και πέραν των αντιθέτως υιοθετημένων από τα κανάλια της διαπλοκής, υπερψήφισε επί της αρχής το πολυνομοσχέδιο, αλλά ως έκφραση διαφορετικότητος σαν συνεργαζόμενος των ΑΝΕΛΛ, καταψήφισε τα άρθρα 1,2,5,10,13 και 21.

Όπως αναμένονταν, η ΧΑ, το  ΚΚΕ και η Ένωση Κεντρώων πήγαν πακέτο και  καταψήφισαν και επί της αρχής και επί των άρθρων το Πολυνομοσχέδιο.

Έτσι επί παρόντων 294 βουλευτών ψήφισαν ναι οι 154, όχι οι 140 και  6 ήσαν οι απόντες

Δεν υπάρχουν σχόλια: