Τι κι αν πλέον δεν είναι στη Βουλή, η κυρά Ζωή εξακολουθεί να δηλώνει τη θέση της για τα νομοσχέδια που ψηφίζονται σε αυτή. Και φυσικά παρεμβαίνει ως να είναι πρόεδρος της Βουλής. Εντάξει, δεν είναι πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, σας προλαβαίνω για να μην εισπράξω διαμαρτυρίες, αλλά πρόεδρος του ΙΧ κόμματός της είναι. Κι αυτό δεν της το αμφισβητεί κανείς. Ε, λοιπόν με την ιδιότητα αυτή παρεμβαίνει ελπίζοντας σε ψυχίο δημοσιότητας!
Άλλωστε στο κόμμα του Λαφαζάνη, τα μεγαλοστελέχη του βρίσκονται "αλλού γι αλλού". Στην κυβέρνηση να κάνουν αντιπολίτευση κι ας είναι να πάνε με όποιον να 'ναι. Για παράδειγμα χθες στη συγκέντρωση επίδειξης του ΠΑΜΕ του ΚΚΕ, από το κόμμα Κουτσούμπα έκαναν σκήσεις επαναστατικής γυμναστικής συνοδευόμενης από σόου μαν, χάπενιγκ κλπ, αλλοι μπήκαν στο γραφείο του υπουργείου και έκαναν συμβολική κατάληψη κι άλλοι σε φέρετρα (όρα Πάτρα, Αποκεντρωμένη Διοίκηση). Ε, αυτό δεν μπορούσε να μην συγκινήσει τα μεγαλοστελέχη του κόμματος Λαφαζάνη, εναντίον του... εναπομείναντος ΣΥΡΙΖΑ(!)
Γι αυτό έδωσαν κοπτάτσια, εντολή, και εκδόθηκε ανακοίνωση συμμετοχής στην συγκέντρωση του ΠΑΜΕ. Το τι μπινελίκι ακούστηκε από την πλευρά των ορθοδόξων κατά των ΛΑΕδων, δεν γράφεται. Στέναξε η πλ. Γεωργίου, στην Πάτρα. Τέλος πάντων, γνωστή είναι η... κολόνια κατά του χώρου που από πλευράς ΚΚΕ κρατάει χρόνια!
Και για να επανέλθουμε στο αρχικό θέμα, μπορεί η πρώην πρόεδρος να παρακολούθησε πλέον ως θεατής την ψηφοφορία που διεξήχθη την πρώτη προς δεύτερη πρωινή ώρα του Σαββάτου σήμερα στη Βουλή, φρόντισε όμως να πάρει θέση για το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα. Και σημείωσε:
«Κάθε "ναι" σε Μνημόνια, εφαρμοστικούς νόμους και πολυνομοσχέδια είναι μαχαιριά στην καρδιά της δημοκρατίας, του κοινωνικού κράτους δικαίου». Αυτό έγραψε η κυρά Ζωή στο λογαριασμό της στο Twitter.
Και συμπλήρωσε με έτερη ανάρτηση:
«Και καθένας και καθεμιά που λέει "ναι" φέρει απαράγραπτη προσωπική ευθύνη για την επιτελούμενη κοινωνική καταστροφή και πολιτειακή διολίσθηση».
Άντε, σε λίγο θα μας κάνει και μήνυση κατ' αγνώστων η κυρα Ζωή, γιατί δεν υποστηρίξαμε αυτό που επιμένει η ίδια.
Όπου να 'ναι την βλέπω να ξεπερνά εκείνον, τον αμίμητο τύπο από την Τριταία Αχαΐας, γνωστό στους Πατρινούς από την αυτοτιτλοφόρησή του ως ο Μέγας ΜΕΡΣΕΣΑΛΕ. Ακροστοιχίδα του συγκεντρωτικού τίτλου του, του οποίου κάθε ψηφίο είναι η απαρίθμιση κατορθώματός του, που έπρεπε να βρει την δημοσιοποίησή του με αυτόν τον τρόπο.
Άντε και του χρόνου σ' ανώτερα, όπως λ.χ. λιμενάρχης στα Καλάβρυτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου