ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Ν. Βούτσης για τα "πόθεν έσχες": Θα εκπλαγείτε!


Ν. Βούτσης για τα "πόθεν έσχες": Οι τηλεδίκες θα έχουν τελειώσει την επόμενη βδομάδα
"Θα εκπλαγείτε πόσο καθαρά είναι αυτά, τα πόθεν έσχες, όταν τελειώσουν, και πως δεν έχουν καμία σχέση με τις τηλεδίκες. Θεωρώ ότι την επόμενη εβδομάδα όλα θα έχουν τελειώσει" είπε ο Πρόεδρος της Βουλής Ν. Βούτσης!

 
Οι… τηλεδίκες
της εβδομάδας!

ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΟΣΑ ΕΛΕΓΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΛΑΘΟΥΣ Η ΚΑΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΚΑΚΟΠΙΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ



Σε αναδίπλωση φαίνεται ότι προχωρούν όσοι επιχείρησαν να σηκώσουν τη σημαία του σκανδάλου σχετικά με το ζήτημα παρατυπιών που φέρονται να παρουσιάζουν "πόθεν έσχες" υπουργών.

Μάλιστα, ο πρόεδρος της Βουλής Ν. Βούτσης εμφανίστηκε χθες να απορρίπτει κάθετα τις φήμες που κυκλοφορούν δηλώνοντας: "Θα εκπλαγείτε πόσο καθαρά είναι αυτά, όταν τελειώσουν, και πως δεν έχουν καμία σχέση με τις τηλεδίκες. Θεωρώ ότι την επόμενη εβδομάδα όλα θα έχουν τελειώσει".

Εξάλλου χθες το βράδυ τα ρεπορτάζ τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων ανασκεύασαν όσα έλεγαν τις προηγούμενες μέρες, γεγονός που μπορεί να θεωρηθεί ως αναγνώριση λάθους ή κακής δημοσιογραφικής στιγμής και όχι ως κακόπιστη πρωτοβουλία. Συγκεκριμένα επεσήμαιναν ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Γ. Σταθάκης, που το όνομά του είχε συνδεθεί με το ζήτημα, έχει παραλείψει μόνο μία χρονιά και όχι τρεις να συμπεριλάβει στο προσωπικό του "πόθεν έσχες" μέρος των στοιχείων της περιουσίας του, γεγονός που διόρθωσε τις αμέσως επόμενες χρονιές.

"Όλα πρέπει να ερευνηθούν" δήλωσε από τη μεριά της η Όλ. Γεροβασίλη στον Σκάι, ενώ τόνισε ότι πρέπει "και οι κυρώσεις, όπου προβλέπονται, να υπάρχουν", αλλά και ότι τέτοιες υποθέσεις απαιτούν "πολύ λεπτούς χειρισμούς, γιατί πολύ συχνά πρόκειται για λάσπη χωρίς αντικείμενο". Επίσης, η κυβερνητική εκπρόσωπος υπογράμμισε ότι αυτή είναι δουλειά της Επιτροπής Πόθεν Έσχες και ότι ο πρωθυπουργός "δεν θα υποκαταστήσει κανένα θεσμικό όργανο της πολιτείας".

Ο υπουργός Οικονομίας Γ. Σταθάκης, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για τα "πόθεν έσχες" κυβερνητικών στελεχών, υποστήριξε ότι πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία ελέγχου και πως θα γίνει ό,τι προβλέπει ο νόμος, σημειώνοντας ότι πρέπει πρώτα να βγει το πόρισμα της Επιτροπής για να μπορέσει να τοποθετηθεί ο οποιοσδήποτε για το θέμα. Παράλληλα, διέψευσε τις φήμες ότι συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό σχετικά με αυτό το ζήτημα δηλώνοντας ότι μετέβη στο Μαξίμου προκειμένου να συζητήσουν θέματα που άπτονται της διαπραγμάτευσης με την τρόικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: