ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Επισφαλές το διαχωριστικό για τους ποδηλάτες

ΔΕΙΤΕ στο βίντεο πόσο εύκολα πήδησε το καρτ προς το μέρος των θεατών κι αφού τραυμάτισε τον 6χρονο, πήδησε πάλι το κάγκελο και βγήκε στο οδόστρωμα. 

 

Θα παίζουν τη ζωή τους κορόνα-γράμμα συνταξιδεύοντας με τα οχήματα που θα έρχονται από την ΝΕΟ Κορίνθου-Πατρών

Από σήμερα το πρωί Πέμπτης, ξεκίνησαν εκ νέου οι εργασίες για τον ποδηλατόδρομο της Πάτρας. Συνεργεία ανέλαβαν να τοποθετήσουν προστατευτικό όριο επί της Όθωνος Αμαλίας, από το ύψος της οδού Νόρμαν και έως την Αράτου, όπου έχει γίνει έως τώρα η σχετική διαμόρφωση σε τμήμα του δρόμου. 

Το προστατευτικό μέσο αφορά σε κράσπεδο ύψους 20 εκατοστών το οποίο θα διαχωρίζει τον δρόμο στον οποίο κινούνται τα αυτοκίνητα, από τον ποδηλατόδρομο που θα κινούνται τα δίκυκλα.

Τουτέστιν, δικυκλιστές και εποχούμενοι τετράτροχων οχημάτων, σε... αγαστή συνύπαρξη θα κινούνται σε έναν δρόμο, που θα ξεκινά από το τέρμα της Ηρώων Πολυτεχνείου, προέκταση της Κανελλοπούλου και της Εθνικής Πατρών- Κορίνθου και εισερχόμενο στο κέντρο της πόλης θα διέρχεται από την παραλιακή ¨Οθωνος-Αμαλίας, για να κατευθυνθεί  στην παραλιακή Ακτή Δυμαίων, όπου πρόσφατα θρηνήσαμε θύματα.

Το πόσο ασφαλής θα είναι αυτή διαδρομή για τον ποδηλάτη μπορούν να την φανταστούν όσοι ήδη κινούνται εκεί με μοτοποδήλατα. Για απλά ποδήλατα ούτε λόγος να γίνεται.

Τώρα ο αντιδήμαρχος έργων Χρήστος Κορδάς, λέει πως στον δρόμο και πλησίον του μικρού τσιμεντένιου ζέρσει θα τοποθετηθούν "μάτια γάτας" ώστε να είναι ευδιάκριτα τα όρια του ποδηλατόδρομου.

Μάλιστα όπως επισημαίνει, τα "μάτια γάτας" θα προειδοποιούν τους οδηγούς που πλησιάζουν στο κράσπεδο, μέσω της τριβής που προκαλούν με τα λάστιχα των οχημάτων και του σχετικού θορύβου στο όχημα.

Τώρα, αν γίνει κάποια εκτροπή οχήματος λόγω καραμπόλας είναι ζητούμενο εάν  το ύψους 20 πόντων ρείθρο θα αποτρέψει ένα όχημα να περάσει μέσα στον ποδηλατόδρομο, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Τελευταίο και τραντακτό παράδειγμα είναι η εκτροπή του καρτ, που πήδησε το κάγκελο ύψους ενός μέτρου, πέρασε στους θεατές και βγήκε πάλι στο οδόστρωμα αφού τραυμάτισε τον 6χρονο.

Μπάρες χρειάζονται για μία ελάχιστα ασφαλή συνύπαρξη οχημάτων και δικύκλων! Ειδάλλως σύντομα θα θρηνήσουμε θύμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: