ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

Ειδήσεις από την περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας


Στοχευμένο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για την επανένταξη στην αγορά εργασίας των 91 απολυμένων της Figoglass ζητάει ο Ν. Φαρμάκης
Την υλοποίηση ενός ειδικού και στοχευμένου προγράμματος για την αξιοποίηση και απορρόφηση από την αγορά εργασίας των 91 πρώην εργαζομένων της εταιρείας Frigoglass, ζητάει με επιστολή του προς τον Διοικητή του ΟΑΕΔ, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης.

Με επιστολή του προς τον Διοικητή, Σπύρο Πρωτοψάλτη, ο Περιφερειάρχης θέτει το μείζον κοινωνικό ζήτημα που έχει δημιουργηθεί για τους 91 απολυμένους και τις οικογένειές τους, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η Πολιτεία οφείλει να ενισχύσει την προοπτική επαγγελματικής αποκατάστασης των πρώην εργαζομένων, οι οποίοι διαθέτουν συγκεκριμένες δεξιότητες που μπορούν και να ενισχυθούν μέσω κάποιου προγράμματος επιμόρφωσης, ώστε εν συνεχεία να καταστεί δυνατό να απορροφηθούν είτε σε διοικητικές δομές της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, είτε σε επιχειρήσεις της περιοχής.
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Το ακριβές κείμενο της επιστολής του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας προς τον Διοικητή του ΟΑΕΔ, είναι το εξής:
Αγαπητέ κύριε Διοικητά,
Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, η εταιρία Frigoglass ανέστειλε περί τα μέσα του Ιουνίου 2019 την λειτουργία του εργοστασίου της, που βρίσκεται στην Κ. Αχαΐα του Δήμου Δυτικής Αχαΐας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα 91 εργαζόμενοι να βρεθούν χωρίς εργασία και εισόδημα.
Οι λόγοι διακοπής της παραγωγικής δραστηριότητας του εργοστασίου αφορούσαν αμιγώς την ίδια την εταιρία η οποία, όπως περιγράφεται στην λακωνική ανακοίνωση που εκδόθηκε, στοχεύει μέσω και συγκεκριμένης ενέργειας στην ενίσχυση της μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας της. Να σημειωθεί δε ότι,  μέχρι την οριστική αναστολή της λειτουργίας του εργοστασίου, η εταιρία προσέφυγε σε διάφορες μορφές ελαστικής εργασίας, με την συναίνεση των εργαζομένων οι οποίοι προσπάθησαν, με τον τρόπο αυτό, να συμβάλλουν στους επιχειρηματικούς στόχους της εταιρίας δημιουργώντας ταυτόχρονα τις αναγκαίες βάσεις για την διασφάλιση των θέσεων εργασίας τους.
Ήδη μετά την παρέλευση 8 μηνών οι 91 απολυμένοι, παρά τις προσπάθειες τους, δεν έχουν βρει εργασία, ενώ το μέλλον που προβάλλει μπροστά τους είναι εξαιρετικά δυσοίωνο, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς βρίσκονται σε ηλικία 50-55 ετών, γεγονός που τους καθιστά μη ελκυστικούς στην αγορά εργασίας και τους στερεί τις προοπτικές επανένταξης σε κάποιο κλάδο σταθερής εργασίας.
Το κοινωνικό δικαίωμα στην εργασία που κατοχυρώνεται στο αρθρ. 22 παρ. 1 του Συντάγματος, ανεξάρτητα από τον αγώγιμο ή μη χαρακτήρα του, δεν στερείται κανονιστικού περιεχομένου, καθώς η υποχρέωση του Κράτους για διασφάλιση συνθηκών και μέσων για την προστασία του είναι συνεχής και επιβάλει, πέραν των άλλων, την λήψη μέτρων για την διασφάλιση της πρόσβασης υπό συνθήκες εναρμονισμένες με την συνταγματική αρχή της ισότητας, σε προγράμματα εργασίας ή ενίσχυσης δεξιοτήτων ανέργων αποκλεισμένων από την αγορά εργασίας λόγω ειδικών χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων.
Έτσι και μόνο μπορεί να επιτευχθεί η ενδυνάμωση του κοινωνικού κράτους και η αξιοποίηση του για την αντιμετώπιση των ελλειμμάτων κοινωνικής αλληλεγγύης που είναι διάχυτα στη χώρα μας.
Στο πλαίσιο αυτό εκτιμώ ότι η περίπτωση που σας εξέθεσα παραπάνω αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα που χρήζει στοχευμένης αντιμετώπισης ώστε η κοινωνική αλληλεγγύη να λάβει την μορφή πολιτικής επιλογής.
Για τον λόγο αυτό και θεωρώντας την συμβολή του ΟΑΕΔ αναγκαία συνθήκη στην υλοποίηση των ανωτέρω, προτείνω την εκπόνηση από αυτόν ενός στοχευμένου προγράμματος απασχόλησης και αξιοποίησης του συγκεκριμένου εργατικού δυναμικού για απασχόληση τους είτε μέσα στις υπάρχουσες διοικητικές δομές της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, είτε σε επιχειρήσεις της περιοχής ώστε να υποστηριχθεί το συγκεκριμένο εργατικό δυναμικό και να δοθεί αποτελεσματική λύση σε ένα πρόβλημα που πλήττει την – ήδη επιβαρυμένη με υψηλό ποσοστό ανεργίας – περιοχή των Δήμων Δυτικής Αχαΐας και Πατρέων.
Με εκτίμηση,
Ο  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ
 

Δημιουργία Οδηγού του Πολίτη και πρόβλεψη ανασχεδιασμού της Δ/νσης Εξυπηρέτησης Πολιτών στην Π.Δ.Ε.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικής Πολιτικής και Διοίκησης Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος πραγματοποίησε συνάντηση σήμερα Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020, με όλους τους Γενικούς Διευθυντές της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, με θέμα  την λεπτομερή καταγραφή όλων των διαδικασιών της Περιφέρειας, ώστε ο πολίτης να ενημερώνεται πλήρως και διαρκώς για τυχόν αλλαγές αυτών (π.χ. αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο, στα έντυπα κτλ.) και σταδιακά την μέσω δικτυακού τόπου εξυπηρέτησή του, από το στάδιο της υποβολής μιας αίτησής του μέχρι την ικανοποίηση αυτής ( με την έκδοση σχετικής διοικητικής πράξης κτλ).  
Για τη συλλογή της πληροφορίας και τη διάχυσή της στους πολίτες, θα δημιουργηθεί έντυπο  καταγραφής όλων των διαδικασιών όλων των Υπηρεσιών της ΠΔΕ (στο οποίο θα αναφέρεται π.χ. το νομοθετικό πλαίσιο κάθε διαδικασίας, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, το χρονικό όριο εξυπηρέτησής τους, το κόστος της διαδικασίας, ενώ θα υπάρχουν και τα σχετικά έντυπα). 

Στόχος είναι η δημιουργία Οδηγού του Πολίτη προς όφελος του, που θα λειτουργήσει ως βάση για την αποδοτικότερη λειτουργία της Περιφέρειας με τελικό αποδέκτη και πάλι τον πολίτη.

Τα κύρια άμεσα οφέλη για τους πολίτες θα είναι:
·         Η άμεση και ευκολότερη πρόσβαση στην πληροφόρηση για όλους τους πολίτες και κυρίως για τα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα στις μετακινήσεις (π.χ. ΑΜΕΑ, κάτοικοι δυσπρόσιτων περιοχών, κ.α.)
·         Η μείωση των μετακινήσεων των πολιτών με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων καθώς και την μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος.
·         Η ομογενοποίηση της εξυπηρέτησης των πολιτών σε όλη την Περιφέρεια με στόχο την προάσπιση της ισότητας μεταξύ των πολιτών.
·         Η αύξηση της διαφάνειας και του αισθήματος εμπιστοσύνης προς τις δημόσιες υπηρεσίες.
·         Η συμμετοχή των πολιτών στη βελτίωση των διοικητικών διαδικασιών καθώς έχει ενσωματωθεί η δυνατότητα επικοινωνίας με την Περιφέρεια και η δυνατότητα αξιολόγησης της κάθε διοικητικής διαδικασίας.
Τα κύρια οφέλη για την Περιφέρεια θα είναι:
·         Η αποσυμφόρηση των υπηρεσιών από τον μεγάλο όγκο πολιτών που περιμένουν να εξυπηρετηθούν, ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη αξιοποίηση του χρόνου τους και η αύξηση της παραγωγικότητάς τους.
·         Ο καλύτερος συντονισμός και η αύξηση της συνεργασίας μεταξύ των ομολόγων υπηρεσιών της Περιφέρειας.
·         Η καταγραφή της απαραίτητης πληροφορίας πάνω στην οποία μπορεί να στηριχθεί μελλοντικά η μοντελοποίηση και η απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών, καθώς και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, μέσω του οποίου θα παρέχονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες 3ου, 4ου ή ακόμη και 5ου επιπέδου, στο οποίο οι χρήστες θα μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους, θα παρακολουθούν την πορεία της διεκπεραίωσής της σε κάθε βήμα της και τελικά θα λαμβάνουν ηλεκτρονικά την απάντηση.
·         Η εισαγωγή της Περιφέρειας σε μεθοδολογίες Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
Το έργο αυτό είναι σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Περιφέρειας  με τελικό στόχο την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών.


Στην 7η ΕΞΠΟΤΡΟΦ 2020 συμμετείχε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με δικό της ανανεωμένο περίπτερο
Στην κλαδική έκθεση 7η ΕΞΠΟΤΡΟΦ – The Greek Fine Food Exhibition, στο Μαρούσι που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προσπάθειες ανάδειξης των ελληνικών προϊόντων, συμμετείχε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020.
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ήταν παρούσα με δικό της, ανανεωμένο περίπτερο, δίνοντας τη δυνατότητα στους τοπικούς παραγωγούς να προβληθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στόχος της Περιφέρειας παραμένει η  στήριξη της πρωτογενούς παραγωγής, η ανάδειξη των τοπικών επιχειρήσεων, καθώς και η προώθηση των ποιοτικών τους προϊόντων.
Την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εκπροσώπησαν ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Θοδωρής Βασιλόπουλος, ο Γενικός Διευθυντής Αγροτικής Ανάπτυξης Σταύρος Βέρρας, ο Διευθυντής Αγροτικής Οικονομίας Βασίλης Μιχαλόπουλος,  καθώς και υπάλληλοι της Περιφέρειας που βοήθησαν στην εύρυθμη λειτουργία του περιπτέρου.
Σε δήλωσή του στο πλαίσιο της έκθεσης, ο κ. Βασιλόπουλος τόνισε μεταξύ άλλων: «Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμμετείχε στην έκθεση που έχει καθιερωθεί πλέον ως ένας από τους μεγαλύτερους θεσμούς στο χώρο της αγροδιατροφής. Η αγροδιατροφική παραγωγή και επιχειρηματικότητα δίνουν δυναμικό “παρών” στην οικονομική ανασυγκρότηση της χώρας μας. Ο πρωτογενής τομέας, η γη και η διατροφή στην πατρίδα μας, έχουν μνήμη, έχουν πολιτισμό, έχουν παράδοση, έχουν ταυτότητα. Την ταυτότητα αυτή πρέπει με κάθε τρόπο να την αναδείξουμε και να την καταστήσουμε πλεονέκτημα με όρους οικονομίας της αγοράς. Οι παραγωγοί και οι επιχειρηματίες του αγροδιατροφικού τομέα της Δυτικής Ελλάδας δείχνουν αξιοθαύμαστα αντανακλαστικά και έχουν αντιληφθεί ότι παράλληλα με τον τουρισμό πρέπει να αξιοποιηθεί σωστά και η γη. Με την παρουσία μας στην 7η ΕΞΠΟΤΡΟΦ επιβεβαιώσαμε ότι είμαστε κοντά στους παραγωγούς και στηρίζουμε τις προσπάθειές τους, ώστε  τα πολύτιμα προϊόντα που παράγουν με τα χέρια τους να βρουν στην αγορά την τύχη που τους πρέπει και τους αξίζει».
Σημειώνεται ότι περισσότεροι από 350 Έλληνες παραγωγοί από όλη την Ελλάδα συμμετείχαν φέτος στην 7η ΕΞΠΟΤΡΟΦ, παρουσιάζοντας εκατοντάδες σπάνια και ιδιαίτερα προϊόντα –βουτυράτα τυριά, ιδιαίτερα αλλαντικά, σπάνια μέλια, γοητευτικά μπαχαρικά, εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα και  ασυνήθιστες σάλτσες… Μια σειρά από πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα περίμεναν τους επισκέπτες στο ειδικά διαμορφωμένο Bio Corner, που επέστρεψε για δεύτερη χρονιά, ενώ ένα περίπτερο αφιερωμένο στην Καλαβρία, μέρος άλλοτε της Μεγάλης Ελλάδας (Magna Grecia), φιλοξένησε  27 παραγωγούς, στο πλαίσιο του προγράμματος Agora Calabria, και στόχο είχε να ενισχύσει τους υπάρχοντες ήδη από την αρχαιότητα δεσμούς με την περιοχή και να ανοίξει το δρόμο για συνεργασίες με ελληνικές επιχειρήσεις.
 

Συνεργατικοί  χώροι  δικτύωσης (hubs) σε Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα και Ηλεία - Πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα η εναρκτήρια συνάντηση του έργου CREATIVE@Hubs
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της εναρκτήριας συνάντησης (kick off meeting) του έργου Creative@Hubs, στο πλαίσιο του διακρατικού προγράμματος Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας INTERREG V A GREECE-ITALY PROGRAMME 2014-2020, που διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβούλιου, στην Πάτρα.
Παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της Κοινής Τεχνικής Γραμματείας του Προγράμματος INTERREG ΕΛΛΑΔΑ-ΙΤΑΛΙΑ 2014-2020 και συγκεκριμένα, ο συντονιστής του Προγράμματος καθ. Gianfranco Gadaleta, η υπεύθυνη διαχείρισης του έργου, Tina Ranieri καθώς και η υπεύθυνη επικοινωνίας, Carmela Sfregola, οι οποίοι παρουσίασαν τη μεθοδολογία και τους κανόνες που πρέπει να ακολουθήσουν όλοι οι εταίροι, ώστε να υλοποιηθεί ομαλά και εντός των συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων το εν λόγω έργο.
Τους εταίρους υποδέχτηκε στην Πάτρα ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας Έρευνας και Καινοτομίας Φωκίων Ζαΐμης, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στα βήματα που κάνει και τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για την στήριξη της επιχειρηματικότητας. Εστίασε επίσης στις δημιουργικές επιχειρήσεις της περιοχής, επισημαίνοντας το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε με την κατάθεση επενδυτικών προτάσεων στη δράση «Ενίσχυση των δημιουργικών επιχειρήσεων της Δυτικής Ελλάδας». Χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας, Παναγιώτης Τσιχριτζής καθώς και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλείας, Κωνσταντίνος Νικολούτσος, οι οποίοι καλωσόρισαν τους εταίρους και επισήμαναν τη σημασία του έργου στην ανάπτυξη του δημιουργικού κλάδου στην Π.Δ.Ε.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε ιδιαίτερη αναφορά στη δημιουργία συνεργατικών χώρων δικτύωσης (hubs) που απευθύνονται σε νέες ή αναδυόμενες επιχειρήσεις, διαθέτοντας χώρο συνεργασίας (co-working) και πρόσβασης σε ένα δίκτυο παραγόντων και φορέων. Τα hubs που θα δημιουργηθούν θα επικεντρωθούν στην ενίσχυση της καινοτομίας μέσω της χρήσης καινοτόμων εργαλείων και στη δημιουργία συνεργιών με παρόμοιους φορείς μέσω εταιρικών συμφωνιών.
Στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας τα hubs θα λειτουργήσουν στην Ηλεία, το Μεσολόγγι - Αγρίνιο και την Πάτρα. Συγκεκριμένα, προχωράει η αξιοποίηση χώρου στο ισόγειο του Διοικητηρίου Ηλείας, διαμορφώνεται κατάλληλα το κτίριο Χρυσόγελου στο Μεσολόγγι και σε παραχωρηθέν από το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας χώρο στα γραφεία του στο Αγρίνιο, ενώ σε ό,τι αφορά την Πάτρα, ο βασικός χώρος hub θα λειτουργήσει σε κτίριο της ΠΔΕ στην Π.Ε. Αχαΐας.
Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι όλων των εταίρων του έργου και συγκεκριμένα, η Αντιπεριφερειάρχης για θέματα Πρόνοιας, Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Συνοχής και Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας Ηπείρου, Αγνή Νάκου μαζί με μέλη της ομάδας έργου Τέσια Καλλιόπη και Παρασκευή Τσέντζου, ο Αντιπεριφερειάρχης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, Κώστας Καποδίστριας και η εντεταλμένη σύμβουλος με αρμοδιότητα στα Οικονομικά θέματα και τον Πολιτισμό, Αικατερίνη Μοθωναίου από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, μαζί με συνεργάτες και μέλη ομάδας έργου, ο καθηγητής Αγροτικής Οικονομίας και Πολιτικής, ο Antonio Stasi από την Περιφέρεια της Απουλίας, οι οποίοι παρουσίασαν συνοπτικά το έργο και τις δράσεις του φορέα που εκπροσωπούν.

Επιπλέον, παρέστησαν και εκπρόσωποι από τους φορείς συνεργασίας με την Π.Δ.Ε. και συγκεκριμένα από το ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ, από τα Επιμελητήρια της Π.Δ.Ε, και το ΙΠΑ – Πάντειο Πανεπιστήμιο, οι οποίοι παρουσίασαν το ρόλο τους στο έργο και τις δράσεις που θα αναλάβουν προκειμένου να επιτευχθεί η ομαλή υλοποίησή του.
Οι στόχοι, οι δράσεις καθώς και τα παραδοτέα του έργου παρουσιάστηκαν από τον Προϊστάμενο του τμήματος Σχεδιασμού Περιφερειακής Πολιτικής της Δ/νσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδα, Σπυρίδωνα Παπασπύρου, τα οποία στη συνέχεια συζητήθηκαν εκτενώς μεταξύ των εταίρων.
Το έργο Creative@Hubs, στο οποίο η Π.Δ.Ε. συμμετέχει ως επικεφαλής εταίρος συγχρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Interreg V-A Greece-Italy 2014-2020 του άξονα 1.1 με τίτλο «Ολιστική δικτύωση δημιουργικών ΜμΕ μέσω συνεργατικών χώρων δημιουργικών επιχειρήσεων (Holistic networking of creative industries via hubs», στοχεύει στη δημιουργία συνεργατικών χώρων – κόμβων (hubs) για δημιουργικές επιχειρήσεις (Creative Industries), οι οποίες συγκαταλέγονται στους πιο δυναμικούς τομείς ενίσχυσης της παγκόσμιας οικονομίας. Το εταιρικό σχήμα (με συνολικό προϋπολογισμό 10 εκ. €)  συμπληρώνεται από την Περιφέρεια Ηπείρου, από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, και από την Περιφέρεια της Πούλιας (Ιταλία).




Σύσκεψη στο γραφείο του Χ. Μπονάνου για τη βελτίωση των διαδικασιών έκδοσης αδειών κυκλοφορίας από τη Δ/νση Μεταφορών Αχαΐας
Ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, Χαράλαμπος Μπονάνος, πραγματοποίησε σήμερα Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020, συνάντηση εργασίας με τη συμμετοχή της Διευθύντριας Μεταφορών και Επικοινωνιών, Βασιλικής Καραμπάτσου και εκπροσώπων εταιρειών εμπορίας αυτοκινήτου, στη διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν προτάσεις βελτίωσης των διαδικασιών έκδοσης αδειών κυκλοφορίας και πινακίδων.
Στη συνάντηση κατατέθηκαν ενδιαφέρουσες απόψεις στα πλαίσια της συνεργασίας της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών  με τους επαγγελματίες του κλάδου εμπορίας αυτοκινήτων, με σκοπό την βελτίωση των συνθηκών εξυπηρέτησης του πολίτη.
«Σκοπός μας είναι η Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών να γίνει μια πρότυπη υπηρεσία, όσον αφορά την εφαρμογή ψηφιακών πολιτικών για την αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση τόσο των πολιτών, όσο και των επαγγελματιών της Αχαΐας» ανέφερε ο κ. Μπονάνος κατά τη συνάντηση, στην οποία εκ μέρους των επαγγελματιών συμμετείχαν οι, Ηλίας Λαζανάς, Ευστάθιος Δίπλας και Μιχαήλ Πέτρου.
Όπως πρόσθεσε ο κ. Μπονάνος, στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ανακοινωθούν πρωτοβουλίες που θα μεταβάλλον καθοριστικά την εικόνα της υπηρεσίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: