ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019

Κολλημένος στη γραμμή Σπηλιόπουλου για το τρένο

Ψευδώς μου έλεγε (σ.σ.: ο υπ. Υποδομών) ότι δεν έχουμε μελέτη των τζασπερς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την οποία όμως κατέθεσα στα πρακτικά γιατί υπάρχει. Αυτό που φάνηκε εκτός από το ύφος αλαζονείας και διάψευσης της προηγούμενης κυβέρνησης που έχουν πάρει όλοι, από τον πρωθυπουργό μέχρι τον τελευταίο υφυπουργό, και αυτό που κατανοούμε εμείς είναι ότι και η υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα είναι στον αέρα» λέει η τ. Υπουργός της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ Σία Αναγνωστοπούλου


Σία Αναγνωστοπούλου: Αυτό που κατανοούμε εμείς είναι ότι και η υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα είναι στον αέρα!

Ο Υπ. Υποδομών Αχ. Καραμανλής, έχει δεσμευτεί μέχρι τέλος του έτους να καταθέσει τις προτάσεις που θα προκρίνει στις αρμόδιες υπηρεσίες (DG Reggio) της Κομισιόν για την χρηματοδότηση της διέλευσης του τρένου από την Πάτρα, είπε ο Υπ. Υποδομών στη Βουλή.
Πρόκειται για τρεις προτάσεις, που όμως καμία δεν μεριμνεί για την ενοποίηση της παραλιακής πόλης, που ενάμισι αιώνα τώρα παραμένει διαμελισμένη, από την σιδηροδρομική γραμμή που στρώθηκε επί Χαρ. Τρικούπη.
Στις τρεις επιλογές που υπάρχουν για τη διέλευση του τρένου από την Πάτρα με πιθανότερη εκείνη της επιφανειακής διέλευσης με κάποιες λίγες βυθίσεις, αναφέρθηκε απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Σίας Αναγνωστοπούλου, ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής.

Οι απαντήσεις του αρμόδιου Υπουργού δεν έπεισαν τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ η οποία μιλώντας στο thebest.gr η οποία εκτιμά ότι πλέον η υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα είναι στο αέρα, λόγω των ιδεοληψιών της ΝΔ.
 
Όπως επισημαίνει η Σία Αναγνωστοπούλου:

«Ο κ. Καραμανλής επί της ουσίας δεν απάντησε σε τίποτα. Έχει εγκλωβιστεί στην μελέτη του Κ. Σπηλιόπουλου και επιμένει σε αυτή. Στην απάντησή του προσπάθησε ξανά να κατηγορήσει την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν είχε προϋπολογισμό και μελέτη ενώ ξέρει την απαντήση της ΕΡΓΟΣΕ τον Ιούνιο 2019 ότι για να δημοπρατηθούν τεύχη πρέπει να υπάρχει προϋπολογισμός.
Επίσης ψευδώς μου έλεγε ότι δεν έχουμε μελέτη των τζασπερς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την οποία όμως κατέθεσα στα πρακτικά γιατί υπάρχει. Αυτό που φάνηκε εκτός από το ύφος αλαζονείας και διάψευσης της προηγούμενης κυβέρνησης που έχουν πάρει όλοι, από τον πρωθυπουργό μέχρι τον τελευταίο υφυπουργό, και αυτό που κατανοούμε εμείς είναι ότι και η υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα είναι στον αέρα. Αυτό συμβαίνει λόγω ιδεοληψιών της ΝΔ».

Πάντως τόσο ο Δήμος αλλά και φορείς έχουν εκφράσει την θέληση τους για πλήρη υπογειοποιημένη γραμμή, ενώ το σημερινό Υπουργείο μιλά για φαραωνικό έργο, χωρίς να προσδιορίζει το οικονομικό ύψος του, αλλά να έχει άποψη για το κόστος της υπογειοποίησης που είχε αναλάβει το Υπουργείο επί κυβέρνησης Τσίπρα μετά τις προσωπικές δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού στην Πάτρα, που ήταν και παραμένει βουλευτής Αχαΐας.
Σύμφωνα λοιπόν με ενημέρωση τρεις τουλάχιστον προτάσεις περιλαμβάνει στα σχέδιά του το Υπουργείο, ενώ προωθεί την σύνδεση με το Αεροδρόμιο του Αράξου, όπως είναι φυσικό.
Αλλά εκείνη την οποία η οποία δείχνει να προτιμεί είναι η της επιφανειακής χάραξης με ακόμα λιγότερες βυθίσεις και η οποία θα φτάνει με διπλή γραμμή στον κεντρικό σταθμό Αγ. Διονυσίου, θα συνεχίζει με μονή γραμμή στο σταθμό του Αγίου Ανδρέα μέχρι το λιμάνι και από κει θα φτάνει στην ΒΙΠΕ και μέχρι το Αεροδρόμιο στον Άραξο. Η μονή γραμμή θα είναι τύπου light train.
Και προκρίνει το Υπουργείο αυτήν τη λύση, διότι λέει το σκεπτικό του ότι η πλήρης υπογειοποίηση, από το Ρίο μέχρι τον ΟΛΠΑ έχει ελάχιστες πιθανότητες έγκρισης λόγω πολύ μεγάλου κόστους. Δεν προσδιορίζεται ακριβώς αυτό το κόστος, αλλά στο παρελθόν έχει γίνει λόγος για ένα δισ. ευρώ, για 700 χιλ. ευρώ και στο μέλλον αναμένουμε για κάποια νεώτερη κοστολόγηση τύπου καφενέ, μεταξύ ντουμανιών και φαεινών ιδεών!
Πάντως, όπως αναφέρουν στοιχεία κατασκευής της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου την φέρουν να κόστισε 160 εκατ. ευρώ. Γι αυτό ίσως στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Πάτρα, ο Αλέξης Τσίπρας, που έχει αναλάβει προσωπικά το θέμα, σχολίασε:
«Ξέρετε, ότι είναι μηχανικός το επάγγελμά μου! Αναρωτιέμαι λοιπόν, εάν κοστίζει ένα δισεκατομμύριο αυτό το έργο, τότε δεν φτιάχνουμε μία Γέφυρα ακόμη; 160 εκατομμύρια κόστισε η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου»!  
Πετάνε λοιπόν ένα νούμερο στον αέρα από το Υπ. Υποδομών του Αχ. Καραμανλή, για να έχουν τροφή τα «παπαγαλάκια» της χρυσοπληρωμένης δημοσιογραφίας και επισημαίνουν:  «Η λύση που είχε επιλεγεί από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών εκτιμάται ότι θα κοστίσει πάνω από 700 εκατ. ευρώ, που επί της ουσίας την βγάζει εκτός κάδρου»!
Και με αυτό το κουτόχορτο ξεμπερδεύουν με τους ενοχλητικούς Πατρινούς, που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κάποτε πρόσβαση ελεύθερη προς την παραλία τους, όπως όλες οι παραλιακές πόλεις!
Η άλλη λύση που προτείνουν παρουσιάζει προβλήματα, τόσο σε τεχνικό επίπεδο, όσο και στο πρακτικό της ταυτόχρονης λειτουργίας του Προαστιακού Σιδηρόδρομου. Οι βυθίσεις αυτές που φτάνουν στο επίπεδο της θάλασσας, εκτοξεύουν το κόστος σε πάνω από 350-400 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο και πάλι θεωρείται απαγορευτικό. Είπαμε, πρέπει κάτι να μείνει  και για τα δικά μας παιδιά. Θα τα αφήσουμε νηστικά, από την κρατική μαρμίτα;
Αφού όπως υπολογίζουν με 250-300 εκατ. θα γίνει η δουλειά και θα περισσεύσουν και για τους κολλητούς μας!
Έτσι τα έκανε η Δεξιά τα  έργα στην Ελλάδα, έτσι θα τα κάνει και τώρα! Να μην χαλάσουμε και την σειρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: