Δεν τίθεται κανένα θέμα απόλυσης των εκπαιδευτικών της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που επέστρεψαν στις θέσεις εργασίας τους

Με βάση το υπάρχον καθεστώς θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών όπως διαβεβαίωσε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης κατά τη συνάντησή του με το δ.σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος.


Ειδικότερα, όσον αφορά την εγκύκλιο των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ο Τ. Κουράκης ανέφερε ότι η φετινή εγκύκλιος δεν περιλαμβάνει τις νομοθετικές ρυθμίσεις, οι οποίες περιλαμβάνονται στο υπό κατάθεση πολυνομοσχέδιο, διότι υπάρχει επιτακτική ανάγκη να προχωρήσουν άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου οι διαδικασίες που αφορούν την υποβολή των αιτήσεων των υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, την επεξεργασία τους και την έκδοση των αποτελεσμάτων, προκειμένου να ξεκινήσει ομαλά η λειτουργία των σχολικών μονάδων το Σεπτέμβρη και να διασφαλιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία.

Συνεπώς οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών θα γίνουν με βάση το ήδη υπάρχον καθεστώς.

Παράλληλα ο Τ. Κουράκης ενημέρωσε τη ΔΟΕ αναφορικά με την ολοκλήρωση της νομοτεχνικής προετοιμασίας του πολυνομοσχεδίου, το οποίο αναμένεται να κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, και υπογράμμισε την πρόθεση της ηγεσίας του υπουργείου να ψηφιστεί το συντομότερο δυνατόν, καθώς οι τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις είχαν ως συνέπεια την καθυστέρηση της ολοκλήρωσης του νομοθετικού έργου.

Αναφορικά με τις προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, ο αναπληρωτής υπουργός δήλωσε πως «προσπαθούμε, σε συνεργασία με το οικονομικό επιτελείο, να εξασφαλίσουμε όλες τις αναγκαίες πιστώσεις για την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία».

Τόνισε, ακόμη, ότι δεν τίθεται κανένα θέμα απόλυσης των εκπαιδευτικών της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που επέστρεψαν στις θέσεις εργασίας τους.

Από την πλευρά της η ΔΟΕ χαρακτήρισε γενικόλογες τις απαντήσεις του Τ. Κουράκη τονίζοντας ότι δεν περιελάμβαναν καμία δέσμευση. Έτσι η ΔΟΕ καλεί τον κλάδο να βρίσκεται σε εγρήγορση για να αντιμετωπίσει τις «δυσμενείς επιπτώσεις της εφαρμογής των μνημονιακών πολιτικών στην εκπαίδευση».