Επισκέφθηκε το
νεοϊδρυθέν Τμήμα Ασφαλείας της Δυτικής Αχαΐας
Τα
προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της αστυνομίας και ο τρόπος λειτουργίας
των αστυνομικών υπηρεσιών στη Δυτική Αχαΐα, μετά την ίδρυση του νέου Τμήματος
Ασφαλείας, συζητήθηκαν στη συνάντηση που είχε σήμερα ο Αντιπεριφερειάρχης
Περιφερειακού Σχεδιασμού και Διοίκησης Δημήτριος Δριβίλας με τους αστυνομικούς
που υπηρετούν στην περιοχή, κατά τη διάρκεια επίσκεψης που έκανε στην Κάτω
Αχαΐα.
