ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Δραστηριότητα αντιπεριφερειάρχη Δημ. Δριβίλα



Επισκέφθηκε το νεοϊδρυθέν Τμήμα Ασφαλείας της Δυτικής Αχαΐας
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της αστυνομίας και ο τρόπος λειτουργίας των αστυνομικών υπηρεσιών στη Δυτική Αχαΐα, μετά την ίδρυση του νέου Τμήματος Ασφαλείας, συζητήθηκαν στη συνάντηση που είχε σήμερα ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακού Σχεδιασμού και Διοίκησης Δημήτριος Δριβίλας με τους αστυνομικούς που υπηρετούν στην περιοχή, κατά τη διάρκεια επίσκεψης που έκανε στην Κάτω Αχαΐα.

«Είναι ιδιαίτερα θετική η ίδρυση του νέου Τμήματος Ασφαλείας στη Δυτική Αχαΐα, διότι καλύπτει ένα κενό ασφάλειας, το οποίο ίσως υπήρχε στην περιοχή και βελτιώνει την καθημερινότητα του πολίτη» επεσήμανε ο κ. Δριβίλας και συνέχισε:
«Είμαι σίγουρος ότι οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας και του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας, θα ανταποκριθούν επάξια στα καθήκοντα τους και θα συνεχίσουν να βρίσκονται δίπλα στους κατοίκους της περιοχής. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, όσο και εγώ προσωπικά, που προέρχομαι από το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας, αναγνωρίζουμε την προσφορά των αστυνομικών και θα είμαστε αρωγοί στο καθημερινό τους αγώνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: