Αιφνιδιάστηκε η ΝΔ από την απεργία, καθώς πλειοψηφούν
συντριπτικά οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ και της ΠΑΣΚΕ!
«Η διεύθυνση του ΟΣΕ ενώ ήταν ενημερωμένη για την απεργία δεν
ενημέρωσε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ» δήλωσε ο γραμματέας Σωματείων Σταθμαρχών, Γ.
Γρίβας για την συμμετοχή στην απεργία του Προααστιακού και των τρένων.









