Τα προεξοφλεί ο κ. Πελετίδης για να μην ενισχυθεί ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ την Κυριακή, αλλά η μάχη της Αυτοδιοίκησης με παρούσα την ΝΔ θα είναι δύσκολη στα νέα δεδομένα!
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΗΜ. ΜΟΣΧΟΥ
«Εδώ και αρκετές μέρες, έχουν διακοπεί τα δρομολόγια του νότιου κλάδου στον προαστιακό σιδηρόδρομο της Πάτρας, ενώ τις προηγούμενες δύο ημέρες είχαν διακοπεί και στον βόρειο κλάδο. Για τη διακοπή στο βόρειο κλάδο δόθηκαν εξηγήσεις από τον ΟΣΕ, οι οποίες αφορούσαν εργασίες βελτίωσης της ισόπεδης διάβασης στο ύψος της οδού Νόρμαν και τηρήθηκε το χρονοδιάγραμμα» αναφέρεται σε ενημερωτικό χθεσινό δελτίο της δημοτικής Αρχής Πατρέων, μετά από την τοποθέτηση της Ώρας Πατρών στο Δημοτικό Συμβούλιο για το πρόβλημα, που διερμήνευσε τα αισθήματα διαμαρτυρομένων πολιτών, που βλέπουν να αγνοούνται συστηματικά από την αρχή ενάρξεως των δρομολογίων του Προαστιακού.
Η ανακοίνωση της Ώρας Πατρών, του Γιώργου Ρώρου
Για το ζήτημα αυτό η Δημοτική Παράταξη του Γιώργου ρώρου, ¨ωρα Πατρών, επισημαίνει:
Για την διακοπή λειτουργίας και προβληματική λειτουργία του Προαστιακού, στο δελτίο της η Δημοτική Αρχή δεν αναφέρει πουθενά τις ευθύνες της κυβέρνησης που κυβέρνησε επί τέσσερα χρόνια.
Ούτε μία αναφορά στη Νέα Δημοκρατία, λες και όλα έγιναν σε απόλυτο πολιτικό κενό…
Καταλήγει το δελτίο τύπου του Δήμου Πατρέων: "καλούμε την κυβέρνηση"…
Ποια κυβέρνηση κ. Δήμαρχε, την υπηρεσιακή;
Δεν αναφέρει βεβαίως η Δημοτική Αρχή Πελετίδη σε τι ενέργειες πρόκειται να προβεί; Θα πραγματοποιηθεί τελικά η ανακληθείσα πορεία του Γενάρη ή θα επικαλεστούν πάλι τις... καιρικές συνθήκες;
Μάλλον δεσμεύεται από τις συμφωνίες του πολιτικού της φορέα, του ΚΚΕ με τη Νέα Δημοκρατία».
Η ανακοίνωση της δημοτικής Αρχής Πατρέων
«Όσον αφορά το νότιο κλάδο όμως, δεν δόθηκε καμία εξήγηση από τον ΟΣΕ για τα κομμένα δρομολόγια, αλλά υπήρξε μια ασαφής ανακοίνωση της Hellenic Train, που πληροφορούσε, ότι λόγω μη σωστών εγκαταστάσεων στο μηχανοστάσιο της Πάτρας, δεν μπορούν να συντηρηθούν τα τρένα και γι’ αυτό διακόπηκαν τα δρομολόγια.
Τα ερωτήματα όμως, είναι σαφή:
- Τόσα χρόνια, που λειτουργεί ο προαστιακός, πώς συντηρούνται τα τρένα χωρίς σωστές εγκαταστάσεις;
- Γιατί δεν τις έφτιαξαν τόσα χρόνια οι … περίφημοι ξένοι επενδυτές, στους οποίους ξεπουλήθηκε από τις κυβερνήσεις η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να αναπτυχθεί;
- Τα τρένα στο βόρειο κλάδο πώς συντηρούνται;
- Μήπως το πρόβλημα δεν είναι η συντήρηση, αλλά το ότι δεν είναι τόσο κερδοφόρα για τις τσέπες τους τα δρομολόγια του νότιου κλάδου; Γι’ αυτό άλλωστε υπήρχαν εμπόδια από την πρώτη μέρα στη λειτουργία των δρομολογίων από την Πάτρα στην Κάτω Αχαΐα, ενώ κι όταν αυτά γίνονταν, σταματούσαν στις 5.30 το απόγευμα (!) και η συχνότητά τους, ήταν κάθε δύο ώρες.
Δεν θ’ ανεχθούμε άλλο την απαξίωση του προαστιακού!
Καλούμε την κυβέρνηση, τον ΟΣΕ και την Hellenic Train, να αναλάβουν την ευθύνη τους, ώστε ο λαός της Πάτρας, να έχει γρήγορη, ασφαλή και φθηνή μετακίνηση».
Σημείωση του Istologiou G. Mosxou:
Αξίζει να σημειωθεί ότι η λαλίστατη σε περιπτώσεις καταγγελίας, δημοτική Αρχή Πελετίδη δεν φείδεται θυσιών, στην ονομαστικοποίηση των καταγγελλομένων εκ μέρους της. Στην περίποτωση όμως την συγκεκριμένη, φαίνεται να κρατά αποστάσεις, ευθυγραμμιζόμενη με την εξόφληση πολιτικών γραμματίων της ΝΔ, ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών, που βρίσκονται μπροστά μας, ευελπιζόμενη σε στήριξή της εκ μέρους της νεοφιλεύθερης παράταξης.
Πλην όμως δεν λαμβάνει υπόψη την προτροπή Μητσοτάκη από την Πάτρα, προχθές, που έφθασε μετά... βαΐων, εποχούμενος σε πολυτελές όχημα κι όχι γαϊδουράκι (επί πώλου, κατά τας γραφάς) να ωθήσει τους Νεοδημοκράτες στην κατάκτηση ενός ακόμη φρουρίου. «Να πάρουμε και τον δήμο της Πάτρας, μετά την Αχαΐα που πήραμε» τους προέτρεψε.
Που σημαίνει ότι η μάχη θα είναι δύσκολη και τα πολιτικά γραμμάτια της ΝΔ που προεξοφλεί ο κ. Πελετίδης για να μην ενισχυθεί ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ την Κυριακή, τείνουν να αποδειχθούν άκυρα, στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου