ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Η συζήτηση για τις όποιες τεχνικές διευθετήσεις, γίνεται με πρωτοβουλία του ΟΛΠΑ, κάτω από τη βαριά σκιά της επαπειλούμενες συνολικής ιδιωτικοποίησης του λιμανιού
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Αχαΐας αναφορικά με την πρόθεση του ΟΛΠΑ ΑΕ να τροποποιήσει τα όρια της χερσαίας ζώνης λιμένα, θέτει επί τάπητος το ζήτημα της απειλούμενης ιδιωτικοποίησής τους, στο πλαίσιο της κυβερνητικής διακήρυξης για συνολική παραχώρηση σε ιδιώτη, αρχής γενομένης από την επανένταξη δημοτικών τμημάτων που είχε παραχωρήσει στην πόλη η προηγούμενη κυβέρνηση!
Σε ανακοίνωση του κόμματος αναφέρονται τα παρακάτω:
«Ενημερωθήκαμε για τις προθέσεις του ΟΛΠΑ ΑΕ να τροποποιήσει τα όρια της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα και να επανενταχθούν σε αυτή τμήματα από εκείνα που είχαν παραχωρηθεί στην πόλη επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Η συζήτηση για τις όποιες τεχνικές διευθετήσεις, γίνεται με πρωτοβουλία του ΟΛΠΑ, κάτω από τη βαριά σκιά της επαπειλούμενες συνολικής ιδιωτικοποίησης του λιμανιού.
Μόλις πρόσφατα, ο υπουργός Ναυτιλίας δήλωσε ότι στο λιμάνι της Πάτρας ''ταιριάζει περισσότερο το μοντέλο της συνολικής παραχώρησης''.
Εκτίμησή μας είναι ότι η κίνηση του ΟΛΠΑ εντάσσεται στους γενικότερους κυβερνητικούς σχεδιασμούς, προκειμένου να διευκολυνθεί η διακηρυγμένη βούληση της κυβέρνησης για την παραχώρηση του λιμανιού σε ιδιώτες, σε πλήρη αντίθεση με το δημόσιο συμφέρον αλλά και την Ευρωπαϊκή εμπειρία και πρακτική, σύμφωνα με την οποία το 87% των Ευρωπαϊκών λιμένων είναι Δημόσιοι.
Οι βαριές λιμενικές εγκαταστάσεις της πόλης μας κατασκευάστηκαν, μέσω των Δημόσιων επενδύσεων, με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων και πολλές εξ αυτών απευθείας με χρήματα των ίδιων των Πατρινών.
Την ίδια στιγμή αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι η κυβέρνηση έχει εγκαταλείψει τις κρίσιμες υποδομές και τα έργα που χρειάζεται το λιμάνι μας για την αντιμετώπιση της στασιμότητας της πορείας του και την ανάπτυξή του. Η νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, η Πατρών-Πύργου, η κατασκευή του εμπορικού τμήματος του λιμένα και η μικρής κλίμακας μονάδα αποθήκευσης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) για την τροφοδοσία πλοίων σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς είναι έργα που η κυβέρνηση παρέλαβε σε εξέλιξη, σε διάφορα στάδια, και σήμερα, ενάμιση και πλέον χρόνο από την ανάληψη των καθηκόντων της, βρίσκονται σε τέλμα.
Η όλη της δραστηριότητα περιορίζεται και εξαντλείται στην προώθηση των διαδικασιών ιδιωτικοποίησης του λιμανιού».
Θα αγωνιστούμε σθεναρά από κοινού με όλους τους συμπολίτες μας για να αποτρέψουμε τα σχέδια της κυβέρνησης για την – καταστροφική για τα συμφέροντα της πόλης μας – παραχώρηση του λιμανιού μας στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.
Καλούμε τη διοίκηση του ΟΛΠΑ και τους συμπολίτες μας που συμμετέχουν σε αυτή να κάνουν την αναγκαία υπέρβαση και μαζί με τους εργαζομένους στον οργανισμό και τους πολίτες της Πάτρας, να συνταχθούν με το συμφέρον της πόλης.
Τους προσκαλούμε στον αγώνα ενάντια στη ιδιωτικοποίηση καθώς και να συμμετάσχουν σε μια παραγωγική συζήτηση, που σύντομα θα ανοίξουμε, για τις απαιτούμενες υποδομές, για το μέλλον και τις προοπτικές του λιμανιού μας, για μια νέα εποχή ισχυρής ανάπτυξής του που είναι εφικτή, προς όφελος της κοινωνικής πλειοψηφίας των συμπολιτών μας, του Δημοσίου συμφέροντος και της οικονομίας του τόπου μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου