ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Σε 2,5 ώρες η διέλευση Αντίρριου - Ιωαννίνων

Ως ιδιαίτερη ημέρα για την Ηπειρο και τον νομό Ιωαννίνων χαρακτήρισε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης την παράδοση του οδικού τμήματος

Ταχύτερες διελεύσεις έως και 30 λεπτά της ώρας μεταξύ Αντιρρίου - Ιωαννίνων, υπόσχεται η χθεσινή παράδοση στην κυκλοφορία του αυτοτελούς οδικού τμήματος Φιλιππιάδα - Πέρδικα του αυτοκινητοδρόμου Ιόνια Οδός.


Το νέο τμήμα, μήκους 37 χιλιομέτρων, έρχεται να προστεθεί σ’ αυτό της Παράκαμψης της Άρτας που είναι ήδη σε κυκλοφορία, δημιουργώντας ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο μήκους 53 χιλιομέτρων. Έτσι, μειώνεται στο μισό η διάρκεια του ταξιδιού από τη Φιλιππιάδα - Ιωάννινα, ενώ έχει δοθεί σε κυκλοφορία το 57% του δρόμου της Ιόνιας Οδού. Εφεξής το ταξίδι Αντίρριο - Ιωάννινα θα διαρκεί 2,5 ώρες και με την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου, θα μειωθεί σε 1 ώρα και 40 λεπτά. Ως ιδιαίτερη μέρα για την Ήπειρο και τον νομό Ιωαννίνων χαρακτήρισε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης την παράδοση του οδικού τμήματος, επαναλαμβάνοντας ότι «τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανέναν υπουργό, σε κανέναν περιφερειάρχη ή δήμαρχο. Ανήκουν στον ελληνικό λαό. Εμείς κρινόμαστε όλοι, για την αποτελεσματικότητά μας, το κόστος του έργου και τις διαφανείς διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται».

Ο υπουργός Υποδομών συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Γιώργο Δέδε αναφέρθηκε εκτενώς στο πρόγραμμα δημόσιων υποδομών που δρομολογείται και εκτελείται στην Ήπειρο και το οποίο θα συμβάλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση των συγκοινωνιακών υποδομών, αλλά και στην παράλληλη άρση της απομόνωσης της Ηπείρου. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε, «οφείλουμε» να δώσουμε στους πολίτες της Ηπείρου «τις απαραίτητες δημόσιες υποδομές, για να μπορεί να εισφέρει στην προσπάθεια της χώρας, κάτι που τα προηγούμενα χρόνια ήταν απαγορευτικό, καθώς δεν υπήρχαν οι βασικές υποδομές». Το τμήμα που παραδόθηκε σε κυκλοφορία ξεκινά στο 146 χλμ. (περιοχή Καμπής Α/Κ Φιλιππιάδας) και τελειώνει στο 183 χλμ. (περιοχή Πέρδικας). Έχει συνολικό μήκος 37 χλμ. και έρχεται να προστεθεί στο τμήμα της Παράκαμψης Άρτας που βρίσκεται ήδη σε κυκλοφορία και έχει συνολικό μήκος περίπου 16 χλμ. Στα τεχνικά του έργου χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται: 7 Γέφυρες με μεγαλύτερες τη Γέφυρα Τσαγκαρόπουλου (430 μ.) και τη Γέφυρα Γυμνότοπου (μήκος 252 μ.), 6 άνω και 7 κάτω διαβάσεις, 116 οχετούς, 3 ανισόπεδους κόμβους: Φιλιππιάδας, Γοργόμυλου και Τερόβου, 1 ημικόμβο: Αμμότοπου, 3 χώρους προσωρινής στάθμευσης αμφίπλευρους: 160,9 χλμ., 172,1 χλμ. & 179,4 χλμ. και 1 σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών: Αμφίπλευρος στη Φιλιππιάδα (148,7 χλμ).

Ιόνια Οδός

Ο αυτοκινητόδρομος της Ιονίας Οδού, μήκους 196 χιλιομέτρων, ξεκινάει από την Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου και ολοκληρώνεται στην Εγνατία Οδό, διασχίζοντας τους νομούς Αιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Πρεβέζης και Ιωαννίνων. Το έργο, που χαρακτηρίζεται ως τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΤΕΝ), εξυπηρετεί τις διεθνείς κυκλοφοριακές πύλες στην Πάτρα, Ηγουμενίτσα και Κακαβιά όπως και την διαπεριφερειακή κυκλοφορία.


Αποτελείται από δύο λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας καθώς και από λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ). Το πλάτος του αυτοκινητοδρόμου στο τμήμα Αντίρριο ? Α/Κ Αμβρακίας είναι 24,5 μ. με μεσαία νησίδα με new jersey και φύτευση, ενώ αντίστοιχα στο τμήμα Α/Κ Αμβρακίας - Εγνατία Οδός είναι 22,0 μ. με διπλό new jersey στη μεσαία νησίδα. Η ταχύτητα μελέτης για το τμήμα Αντίρριο - Α/Κ Αμβρακίας είναι 110 χλμ./ώρα στα ανοικτά τμήματα και 100 χλμ./ώρα στις σήραγγες ενώ αντίστοιχα στο τμήμα Α/Κ Αμβρακίας - Εγνατία οδός είναι 100 χλμ./ώρα γενικώς. Περιλαμβάνει δέκα εννέα (19) Ανισόπεδους Κόμβους, εννέα Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, τρία Κέντρα 

Εκμετάλλευσης και Συντήρησης, τέσσερις σήραγγες συνολικού μήκους διπλού κλάδου περίπου 5.650 μ., δέκα έξι γέφυρες μήκους πάνω των 50 μ., Άνω & Κάτω Διαβάσεις, Τοίχους αντιστήριξης, Οχετούς Διευθέτησης, Χώρους Στάθμευσης και Ανάπαυσης, Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας, Κέντρα Ελέγχου Σηράγγων, Κτίρια Πυροσβεστικής Υπηρεσίας κάλυψης σηράγγων αυτοκινητοδρόμου κ.λπ.

Ταχύτερη και ασφαλέστερη πρόσβαση

Εφεξής το ταξίδι Αντίρριο - Ιωάννινα θα διαρκεί 2,5 ώρες και με την ολοκλήρωση του έργου 1 ώρα και 40 λεπτά.

Στο μισό μειώνεται η χρονοαπόσταση Φιλιππιάδα - Ιωάννινα.


Σε κυκλοφορία το 57% του δρόμου της Ιόνιας Οδού. Στην τελική ευθεία της παράδοσής του, ο αυτοκινητόδρομος.


Πηγή: Ημερησία, Imerisia.gr - www.tempo24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: