Επιτέλους, αναγνωρίζει δικαιώματα εργασίας
και μισθό σχολικών καθαριστριών και πράττει όπως οι όμοροι δήμαρχοι - Θα μετάσχει και στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ
Ο
Δήμαρχος Πατρέων Κ. Πελετίδης, τελικά στο ζήτημα των καθαριστριών, πήρε πίσω τις
επαναστατικές του διαθέσεις απέναντι στην κακιά κυβέρνηση των καπιταλιστάδων
του ΣΥΡΙΖΑ, που δεν είναι καλοί όπως οι κουμμουνιστάδες του ΚΚΕ, των τεσσάρων κόκκινων δημάρχων και δεσμεύτηκε ότι θα καλύψει τη μείωση των μισθών
των εργαζομένων από τις Σχολικές Επιτροπές του Δήμου. Θα πράξει δηλαδή όπως έπραξαν
και οι δήμαρχοι των όμορων δήμων και υπεδείκνυαν οι εργαζόμενοι.
«Δεν
θα επιτρέψουμε την μείωση των αποδοχών. Ό,τι κάναμε με το σύνολο των
εργαζομένων, θα το κάνουμε και για εσάς» είπε χαρακτηριστικά ο Κ. Πελετίδης. Και
με επαναστατική υποστολή της σημαίας του κόμματος, διευκρίνισε επίσης ότι, θα
αναγνωριστεί ο χρόνος εργασίας τους από την 1η Σεπτεμβρίου!
Venserems, λοιπόν!
Η ανακοίνωση του Δήμου Πατρέων
Μάλιστα
σε σχετικό ενημερωτικό δελτίο προς τα ΜΜΕ αναφέρει το οδοιπορικό της επαναστατικής
πράξης του, μέχρις εδώ:
«Με
πρωτοβουλία του Δημάρχου Πατρέων Κώστα Πελετίδη, πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί
στο Μέγαρο Λόγου και Τέχνης συνάντηση με τις σχολικές καθαρίστριες προκειμένου να συζητηθούν τα προβλήματα του
κλάδου που προκάλεσαν οι κυβερνητικές αποφάσεις, με την μείωση της
χρηματοδότησης για τη μισθοδοσία τους.
Ο
Δήμαρχος ξεκαθάρισε ότι, η Δημοτική Αρχή, ήταν και συνεχίζει να είναι στο πλευρό
των σχολικών καθαριστριών. Θέση της Δημοτικής Αρχής ήταν και είναι η κάλυψη όλων
των αναγκών με μόνιμο προσωπικό με πλήρη δικαιώματα.
Από τον
Μάρτιο, όταν για πρώτη φορά η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έκανε λόγο για παράδοση
του καθαρισμού των σχολείων σε ιδιωτικά συνεργεία καθαρισμού, η Δημοτική Αρχή
ανέδειξε το θέμα. Με αυτή τη λογική, την 1η Απριλίου, λήφθηκε απόφαση
του Δημοτικού Συμβουλίου για διασφάλιση της εργασίας των σχολικών καθαριστριών,
και διεκδίκηση μονίμου προσωπικού. Παρέμβαση έγινε επίσης στην KEΔΕ, αλλά και στο αρμόδιο υπουργείο.
Η
Δημοτική Αρχή είναι κάθετα αντίθετη στη μείωση κατά 10% στη μισθοδοσία των
σχολικών καθαριστριών. Συνεχίζει την πάλη να παρθεί πίσω αυτό το βάρβαρο μέτρο,
που αποδεικνύει την αντιλαϊκή πολιτική της
συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
Εδώ
και χρόνια, με τις πολιτικές που υλοποιούν οι μέχρι σήμερα αστικές κυβερνήσεις,
πετιούνται στους Δήμους αρμοδιότητες του κράτους χωρίς παράλληλα να
εξασφαλίζεται η αναγκαία χρηματοδότηση και προσωπικό. Έτσι, οι Σχολικές
Επιτροπές βρίσκονται σε κακή οικονομική κατάσταση και αδυνατούν να
διαχειριστούν τις ανάγκες των σχολικών συγκροτημάτων, καθώς η φετινή κρατική
χρηματοδότηση είναι μειωμένη, όπως και το σύνολο της κρατικής χρηματοδότησης
προς τους Δήμους.
Παρά
την δύσκολη κατάσταση, ο κ. Πελετίδης δεσμεύτηκε ότι θα καλυφθεί η μείωση των
μισθών από τις σχολικές επιτροπές του Δήμου, χωρίς να σταματήσει η
διεκδικήσεις από την κυβέρνηση. «Δεν θα επιτρέψουμε την μείωση των αποδοχών.
Ό,τι κάναμε με το σύνολο των εργαζομένων, θα το κάνουμε και για εσάς» είπε
χαρακτηριστικά.
Διευκρινίστηκε
επίσης ότι, θα αναγνωριστεί ο χρόνος εργασίας τους από την 1η
Σεπτεμβρίου. Η δε καταβολή των αποδοχών τους, θα γίνει ευθύς αμέσως, όταν
σταλούν τα χρήματα της μισθοδοσίας, από το Υπουργείο.
Στην
συνάντηση παρέστη και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού Ανδρέας
Αθανασόπουλος, καθώς και εκπρόσωποι των Σχολικών Επιτροπών».
Και μετά από τα παραπάνω θα μετάσχει
στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ
Στο
σημερινό (16/10/2015) συλλαλητήριο του Π.Α.ΜΕ., στις 6.30 μ.μ. στην Πλατεία
Γεωργίου θα συμμετέχει ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης και σύσσωμη η
Δημοτική Αρχή. Το συλλαλητήριο διοργανώνεται στα πλαίσια αντίστοιχων δράσεων
του Π.Α.ΜΕ. σε όλη τη χώρα.
Η
θέση μας είναι στο πλευρό του λαού που αγωνίζεται, που δεν δέχεται τα
προαπαιτούμενα των δανειστών, δεν δέχεται να βάλει μόνος του τη θηλιά στο
λαιμό, να ματώσει για τα συμφέροντα του κεφαλαίου.
Η
συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, με την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου και του
πορίσματος «σοφών» βάζει ταφόπλακα στην
Κοινωνική Ασφάλιση, φέρνει νέα φοροεπιδρομή και αφαίμαξη στο λαϊκό
εισόδημα.
Έχουν
διαλέξει ποια συμφέροντα υπηρετούν.
Καταδικάζουν
σε δουλειά μέχρι τον τάφο τα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα, στους
εργαζόμενους που εργάζονται στις πιο βαριές και ανθυγιεινές εργασίες, στα
σκουπίδια, στην αποκομιδή, στη διαλογή, στην επισκευή και τη συντήρηση των
μέσων καθαρότητας, μείωση κατά 10% της χρηματοδότησης για τη μισθοδοσία των
σχολικών καθαριστριών. Ανοίγουν το δρόμο να μη μείνει τίποτα όρθιο στον
ιδιωτικό τομέα.
Την
ίδια στιγμή και δια νόμου βάζουν χέρι στα αποθεματικά των δήμων, χρήματα που
προορίζονταν για να καλύψουν λαϊκές ανάγκες, ώστε να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες
των δανειστών.
Καμιά
αναμονή, καμιά συνθηκολόγηση!
ΔΥΝΑΤΑ,
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ, με ακόμα μεγαλύτερη μαζικότητα να οργανώσει ο λαός την πάλη, να κλιμακώσει τον αγώνα. Να μην ανεχτεί το
νέο πετσόκομμα στις συντάξεις. Να μην αποδεχτεί τη δουλειά μέχρι τα 67, τη
μετατροπή της Ασφάλισης σε ατομική υπόθεση. Να μη χαρίσει το δικαίωμα στην
Υγεία και στην Πρόνοια, την προστασία από τον επαγγελματικό κίνδυνο στους
επιχειρηματίες της Υγείας και στις ασφαλιστικές εταιρείες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου