Στο μεταξύ ολοκληρώθηκαν οι συγκεντρώσεις στην πλατεία Συντάγματος, που πραγματοποιήθηκαν σήμερα κατά της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου με τα προαπαιτούμενα. Στο Σύνταγμα κατευθύνθηκε επίσης η πορεία του ΠΑΜΕ.

Νωρίτερα, είχε προηγηθεί συγκέντρωση των διαδηλωτών στην Ομόνοια.

Και η ΑΔΕΔΥ στη διαμαρτυρία

Με ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι το πολυνομοσχέδιο δεν επιτρέπει στον λογαριασμό του ΑΚΑΓΕ, που χρηματοδοτείται από κρατήσεις 3%-10% στις επικουρικές συντάξεις, να εκπληρώνει το στόχο για τον οποίο δημιουργήθηκε. Δηλαδή να χρηματοδοτεί τα ελλείμματα των επικουρικών ταμείων, τα οποία πλέον χωρίς αυτό το χρηματοδοτικό εργαλείο και χωρίς κρατική χρηματοδότηση οδηγούνται σε πλήρη εφαρμογή της «ρήτρας του μηδενικού ελλείμματος». Άρα, σε νέες συνεχείς μειώσεις των επικουρικών συντάξεων και του μερίσματος που χορηγεί το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), έως πλήρους εξαφάνισης.

Επίσης, σύμφωνα με την ΑΔΕΔΥ, η κυβέρνηση με αυτό το νομοσχέδιο καταργεί ευνοϊκές για τους ασφαλισμένους και τους συνταξιούχους αντιμνημονιακές ρυθμίσεις, που περιλαμβάνονται στο νόμο 4331/2015, τον οποίο ψήφισε η ίδια πριν από τρεις μήνες (30/6/2015).