Αιτία πολέμου οι αλλαγές στο ιατροασφαλιστικό και φορολογικό σύστημα
«Κάθε μέρα θα μας βρίσκετε στους δρόμους του αγώνα» προειδοποίησε την κυβέρνηση ο γ.γ. του ΚΚΕ, Δ. Κουτσούμπας, χαρακτηρίζοντας «αιτία πολέμου» τις αλλαγές στο ιατροασφαλιστικό και το φορολογικό σύστημα.Ο Δ. Κουτσούμπας χαρακτήρισε «προκλητική» την προσπάθεια της κυβέρνησης «να ντύσει με φιλολαϊκά μανδύα την επίθεση στα λαϊκά στρώματα» και σημείωσε ότι η κυβέρνηση δυναμώνει τα «ντεσιμπέλ της προπαγάνδας» για ισοδύναμα μέτρα.
Ο γ.γ, του ΚΚΕ προειδοποίησε «κάτω τα χέρια από τα βαρέα κι ανθυγιεινά» κι επέκρινε την κυβέρνηση επειδή θεωρεί «προνομιούχο» τον συνταξιούχο των 1,000 ευρώ ή αυτόν που συμπληρώνει το εισόδημά του με ένα νοίκι. Ο Δ. Κουτσούμπας σχολίασε ότι τα μέτρα αυτά δεν θα είναι τα τελευταία, ενώ επισήμανε ότι τα ίδια με την κυβέρνηση λένε κι οι πολιτικοί της φίλοι, Φρ. Ολάντ και Μ. Ρέντζι, καθώς παρόμοια είναι η γενική πορεία των πραγμάτων σε όλα τα κράτη- μέλη της Ε.Ε.
Σχετικά με την εφαρμογή του συστήματος αυτόματων μειώσεων, ο γ.γ. του ΚΚΕ μίλησε για «αυτόματο σφαγείο στα κονδύλια για τις λαϊκές ανάγκες». Ο Δ. Κουτσούμπας επισήμανε ότι η κυβέρνηση διακηρύσσει την θέλησή της να πατάξει την διαφθορά και την διαπλοκή την ώρα που διατηρεί το «προκλητικό» φορολογικό καθεστώς των εφοπλιστών και την την φοροασυλία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.
Ο γ.γ. του ΚΚΕ σχολίασε ότι η κυβέρνηση βαφτίζει αναδιάρθρωση του χρέους την επιμήκυνση πληρωμών και την μείωση επιτοκίων καλώντας τον λαό να πληρώσει ένα χρέος που δεν δημιούργησε με τους ομίλους που ευνοήθηκαν από την αύξηση του χρέους την «αγκαλιάζουν στοργικά».
Στο μεταξύ ολοκληρώθηκαν οι συγκεντρώσεις στην πλατεία Συντάγματος, που
πραγματοποιήθηκαν σήμερα κατά της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου με τα
προαπαιτούμενα. Στο Σύνταγμα κατευθύνθηκε επίσης η πορεία του ΠΑΜΕ.
Νωρίτερα, είχε προηγηθεί συγκέντρωση των διαδηλωτών στην Ομόνοια.
Και η ΑΔΕΔΥ στη διαμαρτυρία
Με ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι το πολυνομοσχέδιο δεν επιτρέπει στον λογαριασμό του ΑΚΑΓΕ, που χρηματοδοτείται από κρατήσεις 3%-10% στις επικουρικές συντάξεις, να εκπληρώνει το στόχο για τον οποίο δημιουργήθηκε. Δηλαδή να χρηματοδοτεί τα ελλείμματα των επικουρικών ταμείων, τα οποία πλέον χωρίς αυτό το χρηματοδοτικό εργαλείο και χωρίς κρατική χρηματοδότηση οδηγούνται σε πλήρη εφαρμογή της «ρήτρας του μηδενικού ελλείμματος». Άρα, σε νέες συνεχείς μειώσεις των επικουρικών συντάξεων και του μερίσματος που χορηγεί το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), έως πλήρους εξαφάνισης.
Επίσης, σύμφωνα με την ΑΔΕΔΥ, η κυβέρνηση με αυτό το νομοσχέδιο καταργεί ευνοϊκές για τους ασφαλισμένους και τους συνταξιούχους αντιμνημονιακές ρυθμίσεις, που περιλαμβάνονται στο νόμο 4331/2015, τον οποίο ψήφισε η ίδια πριν από τρεις μήνες (30/6/2015).
Νωρίτερα, είχε προηγηθεί συγκέντρωση των διαδηλωτών στην Ομόνοια.
Και η ΑΔΕΔΥ στη διαμαρτυρία
Με ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι το πολυνομοσχέδιο δεν επιτρέπει στον λογαριασμό του ΑΚΑΓΕ, που χρηματοδοτείται από κρατήσεις 3%-10% στις επικουρικές συντάξεις, να εκπληρώνει το στόχο για τον οποίο δημιουργήθηκε. Δηλαδή να χρηματοδοτεί τα ελλείμματα των επικουρικών ταμείων, τα οποία πλέον χωρίς αυτό το χρηματοδοτικό εργαλείο και χωρίς κρατική χρηματοδότηση οδηγούνται σε πλήρη εφαρμογή της «ρήτρας του μηδενικού ελλείμματος». Άρα, σε νέες συνεχείς μειώσεις των επικουρικών συντάξεων και του μερίσματος που χορηγεί το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), έως πλήρους εξαφάνισης.
Επίσης, σύμφωνα με την ΑΔΕΔΥ, η κυβέρνηση με αυτό το νομοσχέδιο καταργεί ευνοϊκές για τους ασφαλισμένους και τους συνταξιούχους αντιμνημονιακές ρυθμίσεις, που περιλαμβάνονται στο νόμο 4331/2015, τον οποίο ψήφισε η ίδια πριν από τρεις μήνες (30/6/2015).
Παπαγιάννης Κώστας-avgi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου