Συμμετείχαν ο δήμαρχος Κώστας Πελετίδης και οι δημοτικοί του σύμβουλοι
Στην πλατεία Γεωργίου Πάτρας παραγματοποίησαν συγκέντρωση τα προσκείμενα στο ΠΑΜΕ του ΚΚΕ σωματεία ενάντια στο πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα που ψηφίζεται στη Βουλή απόψε τα μεσάνυχτα και στη συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία.
Συμμετείχαν ο δήμαρχος Κώστας Πελετίδης και οι δημοτικοί του σύμβουλοι.
"Διαλύουν την κοινωνική ασφάλιση, φέρνουν νέα φοροεπιδρομή και αφαίμαξη στο λαϊκό εισόδημα, τσακίζουν τη ζωή μας! Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ βάζει για ψήφιση, την Παρασκευή 16 Οκτώβρη, στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο. Τα μέτρα που περιλαμβάνει είναι φωτιά και αποτελούν τα προεόρτια της πιο σκληρής και σαρωτικής επίθεσης που θα συνεχιστεί τον Νοέμβρη, με στόχο την πλήρη διάλυση του κοινωνικού χαρακτήρα της ασφάλισης, τσάκισμα στους μισθούς, σε συντάξεις και σε εργασιακά δικαιώματα" αναφέρθηκε μεταξύ άλλων από ομιλητή του ΠΑΜΕ.
Στη συγκέντρωση συμμετείχε και η ΛΑΕ Πάτρας του Λαφαζάνη. "Η Λαϊκή Ενότητα Αχαΐας καλεί τους Αχαιούς, Εργαζόμενους, Συνταξιούχους, Ανέργους σε συλλαλητήριο κατά του Μνημονιακού Πολυνομοσχεδίου, την Παρασκευή 16/10/15, ώρα 7.00 μμ στην Πλατεία Γεωργίου, στην Πάτρα", αναφέρει ανακοίνωσή της! Διότι, όπως υποστηρίζει:
"Η υλοποίηση αυτών των μέτρων καθιστά πλέον αδύνατη, στην κυριολεξία, ακόμη και την στοιχειώδη επιβίωση για την πλειοψηφία του ελληνικού λαού".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου