Η ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας – Αιγύπτου, κυρίως σε σχέση με την αναβάθμιση της διώρυγας του Σουέζ, καθώς και η συνεργασία σε ενεργειακά ζητήματα, ήταν το αντικείμενο της συνάντησης του πρωθυπουργού με τον Υπουργό Εξωτερικών της Αιγύπτου κ. Sameh Shoukry.
Συζητήθηκαν επίσης οι περιφερειακές εξελίξεις και η προοπτική συνεργασίας ανάμεσα στις δύο χώρες στην ευρύτερη περιοχή.
Τέλος επιβεβαιώθηκε η επίσημη επίσκεψη του Προέδρου της Αιγύπτου Abdel Fattah el-Sisi στην Αθήνα στα τέλη Δεκεμβρίου, καθώς και η σύγκληση τριμερούς διάσκεψης Ελλάδας –Κύπρου - Αιγύπτου, το ίδιο διάστημα.