ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Ξεκινά η λειτουργία του κάμπιγκ για παιδιά στην Πάτρα

Στο πατριωτικό πάνελ, εικονίζονται ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, (στο μέσον)  μετά του προέδρου του Κοινωνικού Οργανισμού Θόδωρου Τουλγαρίδη (αριστερά) και των τεσσάρων από τα επτά μέλη της Επιτροπής Σχεδιασμού, που θα εργαστούν εθελοντικά για την υλοποίηση της προσπάθειας. Ήτοι τους Φάνη Τσεκούρα, (δεξιά) και Αγγελική Ορδίτη, Ήρα Κουρή, Ελένη Λουλέλη!





Αλλά, όπως είπε ο δήμαρχος Πελετίδης, απειλείται από την κυβέρνηση που θέλει να πάρει τα λεφτά του Δήμου και μπορεί να μην σωθεί το κάμπιγκ!



Ξεκινά η λειτουργία του παιδικού κάμπιγκ στην Πάτρα από 22 Ιουνίου 2015 έως 14 Αυγούστου 2015 για ανά δεκαπενθήμερο συγκεκριμένα γκρουπ αποτελούμενα από 150 παιδιά, ηλικίας από 10 έως 13 χρονών, από τις 8 το πρωί, έως τις 4 το απόγευμα όλη την εβδομάδα εκτός Κυριακής, αλλά…

Αλλά, όπως είπε ο δήμαρχος Πελετίδης, απειλείται από την κυβέρνηση που θέλει να πάρει τα λεφτά του Δήμου για να τα δώσει στους δανειστές και μπορεί να μην σωθεί το κάμπιγκ!

Διότι δεν έχει σημασία που η χώρα πιθανόν θα μπει σε οικονομική χρεωκοπία, διότι όταν ο δήμος του Κώστα Πελετίδη θα έχει τα λεφτά για το λαό, ο λαός της Πάτρας δεν θα έχει πρόβλημα. Θα νοιώθει κάτι από «Γη της Επαγγελίας», ενώ όλα γύρω του θα είναι συντρίμμια!

Άρα σκεφτόμενος πατριωτικά, για να μην πως και υπέρ πατριωτικά, καλά κάνει και δείχνει προσοχή. Διότι τα λεφτά του λαού, του δήμου της Πάτρας και τα μάτια του!

Σύμφωνα λοιπόν με δελτίο propaganda, που έκδωσε  ο Δήμος, για ενημέρωση των πολιτών:

«Συνέντευξη Τύπου, με θέμα την λειτουργία της ημερήσιας κατασκήνωσης στο κάμπινγκ της Αγυιάς παραχώρησε σήμερα το πρωί ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, με τον Πρόεδρο του Κοινωνικού Οργανισμού Θόδωρο Τουλγαρίδη και τα τέσσερα (Φάνης Τσεκούρας, Αγγελική Ορδίτη, Ήρα Κουρή, Ελένη Λουλέλη) από τα επτά μέλη της Επιτροπής Σχεδιασμού, που θα εργαστούν εθελοντικά για την υλοποίηση της προσπάθειας. Τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής είναι οι: Τάκης Πετρόπουλος, Ελένη Μπούκλη και Ελένη Καράμπαλη.

Η ανακοίνωση του Δημάρχου Πατρέων

Ο Δήμαρχος Κώστας Πελετίδης, ανέφερε τα εξής:

«Ανακοινώνουμε σήμερα ότι στο χώρο του ΕΟΤ στην Αγυιά θα λειτουργήσει ο Δήμος μας θερινό Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών που δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε κατασκηνώσεις.

Μέσα σε δύσκολες συνθήκες και σοβαρά εμπόδια, που δημιουργεί η αντιλαϊκή πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των κυβερνήσεων, με συνέπεια λόγων και έργων υλοποιούμε βήμα – βήμα την πολιτική μας πρόταση για την αξιοποίηση ολόκληρης της έκτασης του έλους της Αγυιάς προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων.

Το έλος της Αγυιάς σώθηκε από το ξεπούλημα και την ιδιωτικοποίηση.
Τώρα ο λαός και τα παιδιά του δεν είναι πελάτες. Είναι οι ίδιοι αφεντικά σε μια από τις πιο όμορφες περιοχές της Ελλάδας. Θα την απολαμβάνουν δωρεάν γιατί το δικαίωμα στην ξεκούραση, στην αναψυχή και στις διακοπές δεν είναι πολυτέλεια αλλά βασική ζωτική ανάγκη.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από 22/6/2015 έως 14/8/2015 και θα το παρακολουθούν ανά δεκαπενθήμερο συγκεκριμένα γκρουπ αποτελούμενα από 150 παιδιά ηλικίας 10–13 χρονών, από τις 8 το πρωί, έως τις 4 το απόγευμα και από τη Δευτέρα μέχρι και το Σάββατο. Η μεταφορά των παιδιών θα γίνεται με μισθωμένα από την υπηρεσία μας λεωφορεία από σταθμούς συγκέντρωσης πλησίον της διεύθυνσης κατοικίας τους.

Η ημερήσια απασχόληση θα περιλαμβάνει, πλήρη διατροφή και  δραστηριότητες για δημιουργική απασχόληση και αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών με την ανάπτυξη ατομικής και ομαδικής δραστηριότητας, υλοποίηση δράσεων έκφρασης, ψυχαγωγίας, κοινωνικών δεξιοτήτων, ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης σε ένα ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον.

Επισημαίνουμε ωστόσο την ανησυχία μας για την πορεία υλοποίησης αυτής της πρωτοβουλίας μας, γιατί έχουμε σε πλήρη ισχύ και διάρκεια χωρίς λήξη, την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και είναι υπαρκτός ο κίνδυνος, χρήματα και πόροι που είναι εντελώς απαραίτητα για την λειτουργία της δομής, μαζί με άλλα που προορίζονται για κοινωνικές δομές, σχολικές επιτροπές και μικροέργα να καταλήξουν στους δανειστές.

Η άμεση και χωρίς όρους κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, είναι πια προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση των στοιχειωδών αναγκών του λαού».

 Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Κοινωνικού Οργανισμού Θόδωρος Τουλγαρίδης, επεσήμανε τη μονιμότητα της προσπάθειας, τονίζοντας ότι «η δράση δεν είναι προσωρινή, αφού η Δημοτική Αρχή την φέρνει για να μείνει και να εξελίσσεται χρόνο με το χρόνο».

 Η Ήρα Κουρή, έδωσε στην τοποθέτησή της στοιχεία για το πώς και με τι θα απασχολούνται τα παιδιά, στη διάρκεια της ημέρας, μέσω των «βασικών παιδαγωγικών μεθόδων» που είναι η αυτενέργεια, η συμμετοχή, η δημιουργία και η εμψύχωση. Τα παιδιά θα απασχολούνται στις εξής δραστηριότητες: Αθλητικές, επιτραπέζια παιχνίδια, χειροτεχνία, εργαστήρια δημιουργικής γραφής, μουσικοκινητική αγωγή, εικαστικά, δραματοποίηση, εργαστήριο περιβαλλοντικής διαπαιδαγώγησης μέσα από τις βιωματικές δραστηριότητες, θέατρο σκιών, βιωματικά δρώμενα πρόληψης».

Αυτά…

Δεν υπάρχουν σχόλια: