Του ΝΤΙΝΟΥ
ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ
«Βάζω στοίχημα πως ούτε διαχωρισμός
Κράτους Εκκλησίας θα γίνει Ούτε την Απλή αναλογική θα φέρουν στη Βουλή»
Κώστας ΣΦ. Ένας αγαπημένος
φίλος
Τίποτα δεν έχω με
τα λείψανα, τις εικόνες, τα σύμβολα και την πίστη. Η πίστη αφορά τον καθένα
ξεχωριστά, είναι η προσωπική σχέση του καθενός με το Θείο, όπως ο καθένας το
εννοεί και το πιστεύει. Δικαίωμα του και καλά κάνει.
Τίποτα δεν έχω με
τον θεό που ο καθένας πιστεύει και λατρεύει, ανέκαθεν οι άνθρωποι αναζητούσαν εξηγήσεις
και παρηγοριά και συνέβη . Ή του δημιούργησε ο Θεός ή αυτή εκείνον , σε όλα τα
μήκη και τα πλάτη της γης. Και όχι έναν μόνον, αν η ανάγκη το επέβαλε πολλούς
έναν για κάθε ανάγκη. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συνεχίζεται αέναα με
επιμονή και πίστη.
Απολύτως σεβαστή η
Επιλογή καθόλα σεβαστή και η θέση της Εκκλησίας
σε ότι αφορά την πίστη και την υπεράσπισή της.
Η ένσταση και η
αποστροφή είναι προς τους πολιτικούς και την πολιτική που χρησιμοποιούν την
Θρησκεία για ιδιοτελείς σκοπούς. Η ένσταση και αποστροφή είναι προς την
εκκλησία που αξιοποιώντας το συναίσθημα των ανθρώπων, την ανασφάλεια τους των πόνο του, πουλά ελπίδα με τη περιφορά με το αζημίωτο βέβαια.
Το σκήνωμα μετατρέπεται
σε προϊόν , σε εμπόρευμα.
Και θα
μπορούσε κάποιος να πει τι σε
νοιάζει εσένα αφού δεν πιστεύεις. Σωστό.
Αυτό που εξεγείρει πολλούς, ισότιμους κατά τα
άλλα πολίτες είναι η ταύτιση. Η συνάρμοση του Πολιτικού κόσμου και δη
της Κυβέρνησης, με τις άθλιες και
ηλίθιες απόψεις αυτού του καταγέλαστου Βουλευτή Μιχελογιαννάκη, με τις
θρησκευτικές εμμονές ή επιλογές ηγετών της εκκλησίας , οι οποίοι, ειρήσθω εν
παρόδω πολλές φορές έβγαλαν κηρύγματα μισανθρωπίας και μίσους.
Σε αυτή τη Χώρα της
υποτιθέμενης θρησκευτικής ανεξαρτησίας
οι πολιτικοί και η πολιτικοί οφείλουν να εκφράζουν τους πάντες
Ορθόδοξους, Καθολικούς, προτεστάντες, Μουσουλμάνους, σιχ, δωδεκαθεϊστές, άθεους,
αγνωστικιστές, ανιμιστές , όλους και να τηρούν τις επιβεβλημένες αποστάσεις.
Η μη διαφοροποίηση από
τις επιλογές του κ. Καμένου , η πιο σωστά η ταύτιση με τις επιλογές τους
συμβάλλει καθοριστικά στην εδραίωση ότι
«αυτός ο κόσμος Κεμάλ δεν θα αλλάξει ποτέ» και σίγουρα δεν θα αλλάξει με αυτές
τις συμπεριφορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου