- Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη.
- Σου λέει , ο Στ. Θεοδωράκης , που θα βρω τόσο κόσμο μαζεμένο , ας πάω στη συναυλία του Χαρούλη από νωρίς και μετά κάνω και κομματική δουλειά.
- Αυτό που δεν κατάλαβα, ας πούμε, είναι το ρόλο του σε Επιστημονική Ημερίδα με θέμα «Μελέτη και Παρέμβαση στη Δημόσια, Υγεία, Εκπαιδευτική και Κοινωνική Πολιτική» . Ως ειδήμων ή ετοιμάζει εκπομπή;
- Για γέλια
- Η ναυαρχίδα… του ΔΟΛ το Βήμα, κοστολογεί την παρουσία στελεχών στις διαπραγματεύσεις με τους δανειστές. Σωστά τα λέει, διότι πριν δεν χρειαζόταν τόσα λεφτά, υπόγραφαν ότι τους έδιναν και μια χαρά γι αυτούς και δύο τρομάρες για τους πολλούς .
- Σωστό το μέτρο για την κυκλοφορία των οχημάτων ανάλογα με το χρόνο κίνησής τους. Αν μάλιστα το κάνουν και με εύκολο τρόπο π.χ με την πιστωτική κάρτα και λεφτά θα μαζέψουν και θα κάνουν οι πολίτες θα διευκολυνθούν.
- Αν το λείψανο είναι θαυματουργό γιατί δεν το παίρνει μαζί του ο Βαρουφάκης εκεί στις Βρυξέλλες;
- Η χώρα είναι σε κώμα εδώ και μια 5ετία …Ίσως διαγράψουν όλο το χρέος.
- Ταλιμπανισμοί …
- Αν…μιλούσαν οι άγιοι θα …διαολόστελναν τους εκμεταλλευτές τους…
- Δεν ξέρω αν θα είναι ο κ. Καζάκος νέος Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ
- …Κοζάκος θα είναι σίγουρα
- ΤσΑΜΠΑΤΖΗδες , πολλοί υποστηρικτές του πρώην
- Κα Γιώτα, αν ανησυχείτε για το νερό να πίνεται Perrier και να πλένετε με Κορπή, για τους δύσκολους λεκέδες στη νεροτριβή , για τα λαχανικά ΚΡΙΝΟΣ
- Χοντρά τα περισσότερα ελληνόπουλα
- Λόγο …τυμπανισμού …Τρώνε αέρα κοπανιστό…
- ΦΕΠΑΠ το φάντασμα της φοιτητικής οπερέτας
- Στα απόκρυφα του αμφιθεάτρου βρίσκονται θαμμένα τα ιδεώδη του φοιτητικού κινήματος…
- Στην Κόρινθο η Παναχαϊκή ελέω Κούγια.
- Καλά πάει , άιντε και στην Κόκκινη Μηλιά , που έλεγε η νόνα μου η Αποστολιά…
- Στολές έχουμε πολλές , από το Καρναβάλι , μην αγοράσει άλλες
- Έμβλημα τη …μπούφλα …
- Τι μεταπτώσεις και αυτός ο Καιρός ,
- μέχρι και ο Αντώνης έσπασε τον Αγ(κ)ώνα του.
- Σταθερός ο Άδωνις
- Α και ου, τόσο «κόβει» του μουρλού
- Μικρή θεαματικότητα προχθές στον Ενικό του Χατζηνικολάου
- Εγώ άντεξε 38 δευτερόλεπτα
- Κάποιοι γενναίοι άντεξαν το 10λεπτο
- Πέφτει βαρύς ο Βενιζέλος
- Ασήκωτος
- Οχτακόσιες εγωπαθείς οκάδες
- Αντε γεια . Ντι.Β
ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Τετάρτη 13 Μαΐου 2015
Πάρτο αλλιώς
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου