Σύμφωνα με το ethnos.gr στην αμαξοστοιχία επέβαιναν 51 επιβάτες. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν το παρμπρίζ του συρμού να σπάσει και ο ένας εκ των δύο μηχανοδηγών να τραυματιστεί και να οδηγηθεί στο νοσοκομείο. Όπως επισημαίνει στο «Έθνος» ο δεύτερος μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας και γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), Αλέξανδρος Ιορδανίδης, επρόκειτο για ένα δέντρο, το οποίο είχε γείρει επικίνδυνα εξαιτίας των σφοδρών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή.
«Βρισκόταν εντός του περιτυπώματος της γραμμής και λόγω της ταχύτητας που είχε αναπτύξει το τρένο στο συγκεκριμένο σημείο, ήταν αδύνατο να σταθμεύσει προ του εμποδίου» είπε. Τα πεσμένα δέντρα και κλαδιά στις γραμμές και το ακαθάριστο δίκτυο είναι από τα βασικά ζητήματα που θέτουν εδώ και χρόνια οι μηχανοδηγοί τόσο στη διοίκηση του ΟΣΕ, που είναι αρμόδιος για την υποδομή, όσο και στην ηγεσία του υπουργείου υποδομών και Μεταφορών, χωρίς ωστόσο το πρόβλημα να έχει λυθεί.
«Είχαμε τη δέσμευση από το καλοκαίρι ότι θα ξεκινούσαν άμεσα κάποιες απαραίτητες εργολαβίες για εκχόρτωση και αποψίλωση στις γραμμές, αρχικά στα πιο επικίνδυνα σημεία και από το φθινόπωρο στο σύνολο του δικτύου. Ορισμένες εργολαβίες ξεκίνησαν, ωστόσο όπως γίνεται αντιληπτό και από το σημερινό συμβάν, το πρόβλημα είναι πολύ εκτεταμένο», λέει ο κ. Ιορδανίδης.
Σημειώνεται ότι σε νεότερη ενημέρωσή της η Hellenic Train ότι «η αμαξοστοιχία 1634 αναχώρησε με 120’ λεπτά καθυστέρηση λόγω αναμονής αποκατάστασης της κυκλοφορίας από τον ΟΣΕ. Λόγω της μεγάλης καθυστέρησης τα δρομολόγια 1534 και 1635 θα πραγματοποιηθούν με λεωφορεία στο τμήμα Ροδόπολη - Σέρρες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου