ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024

Φοβούνται μη φυτρώσουν δέντρα και δεν μιλούν για τρένο;

 


Η κυρία Χριστίνα πάντως μας διαβεβαιώνει ότι «η κυβέρνηση από την πρώτη στιγμή είχε δεσμευτεί για τον ριζικό εκσυγχρονισμό», αλλά τρένο στην Πάτρα γιοκ!

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΗΜ. ΜΟΣΧΟΥ

Ένα τρένο με 51 επιβάτες την π. Παρασκευή συγκρούστηκε με δέντρο μαθαίνουμε από ανακοίνωση της Hellenic Train, και από την  ethnos.gr που αναφέρεται στο απίστευτο ρεπορτάζ.

Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν το παρμπρίζ του συρμού να σπάσει και ο ένας εκ των δύο μηχανοδηγών να τραυματιστεί και να οδηγηθεί στο νοσοκομείο. Όπως επισημαίνει στο «Έθνος» ο δεύτερος μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας και γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), Αλέξανδρος Ιορδανίδης, επρόκειτο για ένα δέντρο, το οποίο είχε γείρει επικίνδυνα εξαιτίας των σφοδρών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή.

«Βρισκόταν εντός του περιτυπώματος της γραμμής και λόγω της ταχύτητας που είχε αναπτύξει το τρένο στο συγκεκριμένο σημείο, ήταν αδύνατο να σταθμεύσει προ του εμποδίου» είπε. 

Τα πεσμένα δέντρα και κλαδιά στις γραμμές και το ακαθάριστο δίκτυο είναι από τα βασικά ζητήματα που θέτουν εδώ και χρόνια οι μηχανοδηγοί τόσο στη διοίκηση του ΟΣΕ, που είναι αρμόδιος για την υποδομή, όσο και στην ηγεσία του υπουργείου υποδομών και Μεταφορών, χωρίς ωστόσο το πρόβλημα να έχει λυθεί. 

«Είχαμε τη δέσμευση από το καλοκαίρι ότι θα ξεκινούσαν άμεσα κάποιες απαραίτητες εργολαβίες για εκχόρτωση και αποψίλωση στις γραμμές, αρχικά στα πιο επικίνδυνα σημεία και από το φθινόπωρο στο σύνολο του δικτύου. Ορισμένες εργολαβίες ξεκίνησαν, ωστόσο όπως γίνεται αντιληπτό και από το σημερινό συμβάν, το πρόβλημα είναι πολύ εκτεταμένο», λέει ο κ. Ιορδανίδης.

Σκέφτομαι ότι αυτός μπορεί να είναι οι λόγος, που η κυβέρνηση της ΝΔ έχει τώρα τόσα χρόνια που δεν λέει να ξεκινήσει το έργο της  σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με τις γειτονικές περιοχές.

Ίσως να φοβούνται την ανάπτυξη δέντρων στο εγγύς μέλλον και ποιος ξέρει τι μπορεί να συμβεί! Τέτοιες σκέψεις εμφιλοχωρούσαν σε κάποιους που επίμονα διαμαρτύρονται πως το τρένο είναι το πιο φιλικό μέσο κι άρα έγκλημα η παραμέλησή του.

Ήρθε όμως ο Αχαιή υφυπουργός Υποδομών και λοιπών πολλών, βουλευτής της λαοσωτηρίου κυβερνήσεως υμών για να μας καθησυχάσει ότι «η κυβέρνηση από την πρώτη στιγμή είχε δεσμευτεί για τον ριζικό εκσυγχρονισμό, (σημ. σ.: όχι για τον κλαρικό  ή δενδρικό) και την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού τομέα»!

Και λέει πως «η σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα-Ρίο είναι σε διαδικασία χρηματοδότησης». Όχι από τα χρεωστούμενα μισό δισεκατομμύρο  ευρώ του Μητσοτάκη και της ΝΔ, αλλά από το Ευρωπαϊκό Ταμείο. Τώρα για την σύνδεση Αίγιο - Πάτρα- Αχαγιά, θα δούμε στο μέλλον.

Κι αν μέχρι τότε έχουν φυτρώσει τίποτε δέντρα δίπλα στις γραμμές και τα χόρτα γίνουν θηρία; Και εμποδίζουν την απρόσκοπτη διέλευση;

Ε, τότε θα φωνάξουμε την κα Χριστίνα, την Αλεξοπούλου να τα θέσει εις τάξιν!

Διότι ήμουν νιός και γέρασα ακούγοντας για υπερταχείες στο δίκτυο που θα περνούσε από την Πάτρα. Κι έτσι πριν 2 δεκαετίες κατάργησαν την σιδηροδρομική διέλευση, άρχισαν τα υπερφίαλα σχέδια και προτάσεις για πέρασμα του τρένου από τα υψώματα της Πάτρας για να παίρνουν καθαρό αέρα οι επιβάτες. Και μείναμε στα σχέδια.

Να τα χαιρόμαστε. Από αυτά έχει πολλά στο γραφείο της η κα Χριστίνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: