Επί ΝΔ διαλύθηκε όλο το Πρωτόκολλο Ασφαλείας του σιδηρόδρομου και όλα τα επίπεδα αυτού που λειτουργούσαν επί ΣΥΡΙΖΑ
Ο ελληνικός σιδηρόδρομος παραμένει σε κατάσταση πλήρους απαξίας και διάλυσης, επισημαίνει η Θεοδώρα Τσάγκρη. |
Κατά την παρέμβασή της στην Ολομέλεια της Βουλής επί της Πρότασης που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τη «Σύσταση Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης κατά το άρθρο 86 παρ. 3 του Συντάγματος, τα άρθρα 153 επ. του Κανονισμού της Βουλής και το άρθρο 5 του Ν. 3126/2003 περί της «Ποινικής Ευθύνης Υπουργών» για τη διερεύνηση τυχόν εγκλημάτων που έχει τελέσει κατά την άσκηση των καθηκόντων του ο πρώην Υπουργός κ. Κωνσταντίνος Καραμανλής και την προκαταρκτική διερεύνηση των π. Υπουργών κ.κ. Κωνσταντίνου Χατζηδάκη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και Χρήστου Σπίρτζη», η Βουλευτής Πέλλας και Γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κ. Θεοδώρα Τζάκρη, αναφέρθηκε αρχικά στο πολύ πρόσφατο γεγονός του εκτροχιασμού του Προαστιακού το μεσημέρι της Τετάρτης (22/11), στην Πάτρα, σημειώνοντας ότι ακόμη και σήμερα καμία συντήρηση δεν έχει πραγματοποιηθεί στην εν λόγω σιδηροδρομική γραμμή, η οποία απαρτίζεται από μισογκρεμισμένους σταθμούς και ξύλινες ράγες, οι οποίες άνοιξαν και διαλύθηκαν όταν το τρένο κινούνταν πάνω τους με μόλις 10 χιλιόμετρα την ώρα.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις δικλείδες ασφαλείας που παρέδωσε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το 2019: στη διπλή και ηλεκτροκινούμενη γραμμή με νέες χαράξεις, με μεγάλες σιδηροδρομικές γέφυρες, στο δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ της Αθήνας που είχε πλήρη εικόνα για όλα τα τρένα που κινούνται σε όλο δίκτυο, στο τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, το οποίο λειτουργούσε το 2019 πλήρως στελεχωμένο, το ολοκληρωμένο σύστημα επικοινωνίας GSM-R που επιτρέπει τη διαρκή επικοινωνία ανάμεσα σε μηχανοδηγούς, σταθμάρχες, στη λειτουργία του δικτύου με δυο σταθμάρχες, κλπ.
Αναφορικά με την επίμαχη σύμβαση 717 ανέφερε ότι τον Ιούλιο του 2019 η ΝΔ παρέλαβε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, τη σύμβαση 717 πλήρως καθαρή με την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που θα ολοκληρωνόταν εντός του 2021, καθώς και ολοκληρωμένο περίπου 70% του έργου της εν λόγω σύμβασης, επισημαίνοντας παράλληλα τις κρίσιμες αστοχίες του κ. Κ. Αχ. Καραμανλή που αφορούν μεταξύ άλλων στην παράταση της σύμβασης μέχρι το τέλος του 2023 με αποτέλεσμα να μην είναι έτοιμο το έργο και σε λειτουργία όταν έγινε το μεγάλο δυστύχημα των ΤΕΜΠΩΝ, επιβραβεύοντας μάλιστα τους εργολάβους για αυτές τις καθυστερήσεις με 2,7 εκ. ευρώ.
Με στόχο την με κάθε τρόπο ανάδειξη της αλήθειας για το μεγάλο δυστύχημα των ΤΕΜΠΩΝ, ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατέθεσε πρόταση για σύσταση ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για την διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για τη διερεύνηση τυχόν εγκλημάτων που έχει τελέσει κατά την άσκηση των καθηκόντων του ο πρώην Υπουργός κ. Κωνσταντίνος Καραμανλής και την προκαταρκτική διερεύνηση των π. Υπουργών κ.κ. Κωνσταντίνου Χατζηδάκη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και Χρήστου Σπίρτζη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου