ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Πρόβλημα η Κανακάρη και η μίνι στην άνω Πόλη Πάτρας

Η οδός Κανακάρη ανήκει στον Δήμο Πατρέων. Κόλλησε το λεωφορείο του Αστικού ΚΤΕΛ κατά την κυριακάτικη «δοκιμή στου κασιδιάρη το κεφάλι» και ο αντιδήμαρχος αφυπνίστη. Η οδό Τισσαμένους όπως  αυτή της Γερμανού, της Γ΄ Ορειβατικού και της Μεσσάτιδος, ανήκουν στο Δήμο... κοροϊδίας. Οπότε γι αυτό δεν πλησίασε ποτέ ο Δήμαρχος Πατρέων να δει τι έργο γίνεται εκεί πάνω στο δήμο αυτό. Η Τισσαμένους τυφλώθηκε, τα οχήματα σχηματίζουν καραβάνι από την κουκουναριά της Αρόης μέχρι την Αγ. Δημητρίου και δικαίως λοιπόν οι δήμαρχος Πατρέων και αντιδήμαρχος κάνουν... γαμπρούς πρωί μεσημέρι όσους οδηγούς διέρχονται από τα σημεία αυτά!



Διαφωνούν οι κάτοικοι - Θα το ξαναδούμε το θέμα η δημοτική αρχή Πατρέων - Αδιαφορία για την Τισσαμένους


Προβλημάτισε ακόμα και την ίδια τη δημοτική Αρχή της Πάτρας η πειραματική αντιδρόμηση της προσφάτως διανοιγμένης οδού Κανακάρη που εφάρμοσε για λίγες ώρες το πρωί της Κυριακής. Και αυτό ήταν κάτι που δεν είχε γίνει όταν σχεδιαζόταν η χάραξη της μικρής περιμετρικής, που αντί να διευκολύνει την κυκλοφορία, έπνιξε την άνω Πόλη της Πάτρας και την πνίγει καθημερινά πρωί - μεσημέρι, αυτού χιλιάδες οχήματα πάνε κι έρχονται στην οδική γραμμή από την κουκουναριά της Αρόης μέχρι την συνμολή της Γερμανού με την Αγ. Δημητρίου. Αυτό για την Ιστορία κια την έλειψη ενδιαφέροντος της δημοτικής αρχής Πελετίδη, αλλά μην ξεχνάμε οι κάτοικοι της άνω πόλης... δεν ανήκουν στο Δήμο Πατρέων. Κι ούτε προβλέπεται βελτίωση του κυκλοφοριακού της έστω με την δημιουργία σήραγγας εκεί που τύφλωσαν την Τισσαμένους δημιουργώντας το πρόβλημα!

Ο δρόμος λοιπόν της Κανακάρη, ήταν ελεύθερος από παρκαρισμένα αυτοκίνητα, καθώς ήδη από την προηγούμενη η τροχαία είχε φροντίσει να γεμίσει την οδό μ’ ενημερωτικά χαρτάκια. Η κίνηση ήταν εμφανώς μειωμένη καθώς Κυριακή πρωί από τις 6:00 έως τις 11:00 ελάχιστα αυτοκίνητα διέρχονται από το σημείο, κι όμως ακόμα κι έτσι υπήρξαν προβλήματα με τη διέλευση του μεγάλο διπλού λεωφορείου του αστικού ΚΤΕΛ. Το όχημα δυσκολεύτηκε να περάσει από το ύψος της οδού Καρόλου και Κανακάρη λόγω της υψομετρικής διαφοράς του οδοστρώματος, γεγονός που σε συνάρτηση με όλα τα άλλα προβλήματα που συγκεντρώνει το εν λόγω εγχείρημα, κάνει τη δημοτική Αρχή Πελετίδη να έχει δεύτερες σκέψεις. Αυτό υπαινίχθηκε και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Παύλος Στάμος ο οποίος παρακολούθησε από κοντά το πείραμα της αντιδρόμησης και το πέρασμα του λεωφορείου από την Κανακάρη.
«Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το διπλό λεωφορείο στη συμβολή Καρόλου και Κανακάρη και σε μικρότερο βαθμό στη Βότση και Κανακάρη. Θα εξετάσουμε τις δυνατότητες βελτίωσης του οδοστρώματος, ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα, είτε ως είσοδος, είτε ως έξοδος της πόλης, ώστε να λειτουργεί κανονικά και για τα διπλά λεωφορεία. Όλα αυτά θα τα δούμε στην πορεία, ακόμη δεν έχουμε οριστικοποιήσει τίποτα για την αντιδρόμηση, εξάλλου θα συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου θα ληφθούν και οι τελικές αποφάσεις», επισήμανε μεταξύ άλλων ο κ. Στάμος.



Και με αυτά μας φώτισε ο κ. Στάμος και καταλήξαμε αφού επιβεβαιώθηκε το ρηθέν ότι η κατοχή διπλώματος αλμπάνη(!) δεν αποτελεί προνόμιο. 

Ας πούμε των τρισαμέγιστων μηχανικών του Υπουργείο μάσας και αρπαχτής επί Δημ. Έργων, στις ημέρες ΠΑΣΟΚ-ΝΔ,  της δόξης του... στιβαρού πολιτικού ανδρός Σημίτη, (που δεν γνώριζε τίποτα από τις κουτουποτές των συντρόφων του), όπου χαράκτηκε ο δρόμος της μικρής περιμετρικής και πέρασε ανάμεσα από το ρωμαϊκό υδραγωγείο της πόλης και άλλαξε γιατί υπήρχαν κάποιοι... κακοί κάτοικοι και τους ξύπνησαν, λέγοντάς τους: Ξυπνάτε ντουβάρια, αυτό είναι αρχαίο, θα το γκρεμίσετε για να περνούν τα αυτοκίνητα;  
Αναφορικά με την επισήμανση των κατοίκων της περιοχής Κανακάρη που διαφωνούν με την αντιδρόμηση ότι δεν υπάρχει  επικαιροποιημένη κυκλοφοριακή μελέτη, ο κ. Στάμος υποστήριξε ότι για το σκοπό αυτό, έχει εγγραφεί σχετικό κονδύλι στον προϋπολογισμό του Δήμου Πατρέων και στο επόμενο διάστημα θα βγει η σχετική προκήρυξη, προφανώς σε συνδυασμό και με την πολυαναμενόμενη παράδοση της Μικρής Περιμετρικής της πόλης.

Σταθεροί στη θέση τους ότι η παράλληλη αντιδρόμηση Κορίνθου και Κανακάρη δεν θα πρέπει να προχωρήσει παραμένουν οι κάτοικοι της περιοχής οι οποίοι καλούν τη δημοτική Αρχή να μην υλοποιήσει τον συγκεκριμένο σχεδιασμό. Όπως δηλώνει ο εκπρόσωπος της συντονιστικής που έχουν συστήσει για το θέμα οι κάτοικοι, Δημήτρης Δημητρόπουλος, η αντιδρόμηση της Κανακάρη πρέπει να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες και όχι σε έναν έρημο δρόμο, ώστε να βγουν συμπεράσματα.
«Όποιες παρεμβάσεις και να γίνουν στο δρόμο, το διπλό αρθρωτό λεωφορείο δεν χωρά να περάσει από την Κανακάρη. Πρέπει να υπάρξει αναβολή της αντιδρόμησης της οδού, μέχρι να δοθεί στην κυκλοφορία η Μικρή Περιμετρική. Μετά από ένα εύλογο διάστημα λειτουργίας της μικρής Περιμετρικής θα μπορούν να βγουν συμπεράσματα για το μέτρο», υπογράμμισε ο κ. Δημητρόπουλος.


Κια το Istologio G. Mosxou θα προσθέσει πως δεν νθα πρέπει να μείνει νστα της Κανακλάρη ο Δήμος Πατρέων. Πρέπει να δει και το "ξεβούλωμα"  της Τισσαμένους, ώστε ένα; μέρος της κυκλοφορίας οχημάτων να διοχετεύεται με σήραγγα 20 μήκους μέτρων, προς την οδό Παντοκράτορος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: