ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Σχόλιο Πατούχα για τις τελευταίες εξελίξεις για το Θαλάσσιο Μέτωπο



Μετά την συνάντηση του Υπουργού κ. Δρίτσα με τον Δήμαρχο Πατρέων πριν λίγες μέρες, έγιναν ξανά ανακοινώσεις για την απόδοση του θαλασσίου Μετώπου.
Θα περιγράψουμε τι καταλάβαμε από τις ανακοινώσεις αυτές, επιφυλασσόμενοι για συνολική τοποθέτηση όταν οι προτάσεις γίνουν γραπτές.

1. Η λιμενολεκάνη μεταξύ Γούναρη Αγίου Νικολάου, θα χρησιμοποιείται για ελλιμενισμό, «σε έκτακτες περιπτώσεις» για τις οποίες θα εκδοθεί ΚΥΑ. Αλλά το σπουδαιότερο δεν είναι αυτό. Το σπουδαιότερο είναι η χρήση τμήματος της χερσαίας ζώνης μεταξύ Γούναρη Αγίου Νικολάου, για αυτοκινητόδρομο βαρέων οχημάτων.
Με τον τρόπο αυτό κάθε χρήση για αθλοπαιδιές, περίπατο, αναψυχή, πολιτιστική δραστηριότητα, παιδικές χαρές κτλ, ματαιώνεται.
2. Το κεντρικό τμήμα του Θαλασσίου Μετώπου, δηλαδή μεταξύ Αγίου Νικολάου και Θεσσαλονίκης, δηλαδή το τμήμα μπροστά στον κεντρικό πολεοδομικό ιστό, δεν αποδίδεται. Ίσως με τον ισχυρισμό για την εξυπηρέτηση εμπορευματικών αναγκών. Δεν αποκλείουμε κρυφές σκέψεις. Το τμήμα αυτό αποτελεί το «επενδυτικό» φιλέτο. Και γνωρίζουμε παλιότερα και σημερινά σχέδια. Η απόδοση λωρίδας πέντε μέτρων για ποδηλατόδρομο και η κατασκευή νέων φρακτών, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να μας ικανοποιεί
3. Η Σύμβαση Προσωρινής Παραχώρησης, έκανε ρητή μνεία, για απόδοση του τμήματος αυτού, μετά την κατασκευή του εμπορικού τμήματος του νέου λιμανιού.
Δεν γνωρίζουμε αν η νέα πρόταση θα το επαναλαμβάνει. Αλλά να σημειώσουμε ότι οι συνθήκες είναι διαφορετικές σήμερα σε σχέση με το 2012. Πχ., είναι στις προθέσεις του Υπουργείου η χρηματοδότηση και η κατασκευή εμπορευματικού λιμανιού; Πότε; Μήπως το ΤΑΙΠΕΔ, ο σημερινός ιδιοκτήτης, έχει διαφορετική γνώμη; Μήπως κρίνουν, ότι η συνεχώς μειούμενη εμπορευματική κίνηση, θα μειωθεί ακόμα περισσότερο με την ολοκλήρωση των οδικών αξόνων, ιδιαίτερα της Ιόνιας Οδού και της σύνδεσης της με Πλατυγιάλι και Ηγουμενίτσα;
4. Αν δεν απαντηθούν τα ερωτήματα αυτά, μια υπόσχεση στις σημερινές συνθήκες για απόδοση μετά την κατασκευή εμπορικού λιμανιού, μοιάζει ξεκρέμαστη και απραγματοποίητη στο διηνεκές.
Για τους λόγους αυτούς, η δική μας πρόταση, εδώ και πολύ καιρό, λέει το πολύ απλό:
Κύριοι της Κυβέρνησης, αν οι προθέσεις σας είναι ειλικρινείς, αποδώστε ολόκληρο το Θαλάσσιο Μέτωπο στον Δήμο Πατρέων. Και ο Δήμος να δεσμευτεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του ΟΛΠΑ, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, μετά από μελέτη που θα αποδεικνύει ότι οι ανάγκες είναι πραγματικές και όχι πλασματικές, όχι άλλοθι παρακράτησης του χώρου.
Ή έστω, η συμφωνία που θα κληθούμε να υπογράψουμε, να ορίζει σαφή ημερομηνία απόδοσης και αυτού του τμήματος μετά από καθορισμένο στην σύμβαση χρονικό διάστημα, (πχ πέντε ή έστω επτά χρόνια)
Η πρόταση μας αυτή, απευθύνεται πρωτίστως στον Δήμο Πατρέων, ο οποίος συνεχίζει να αδυνατίζει την διαπραγματευτική ικανότητα του, αποκλείοντας από αυτήν τους πάντες.
Θα θέλαμε να παροτρύνουμε, τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, να μην θεωρούν ότι κάθε δική τους υποχώρηση είναι και σωστή ή είναι μονόδρομος. Ας μην το κάνουν, ιδιαίτερα σε κρίσιμα ζητήματα της πόλης μας.
Για την Ανυπότακτη Πολιτεία
Χρήστος Πατούχας, Δημοτικός Σύμβουλος
Πάτρα 1 Αυγούστου 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: