ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Στα απόνερα της προσπάθειας του ΚΚΕ για έλεγχο


«Πυροσβέστης» ο Κ. Καζάκος, παρενέβη και δεσμεύτηκε, ότι «δεν πρόκειται να υπάρξει καμία επιπλέον αλλαγή και μάλιστα οι όποιες αλλαγές έχουν γίνει μέχρι σήμερα θα ακυρωθούν», διαχωρίζοντας έτσι την θέση του από την βάνδαλη επέμβαση του ΚΚΕ, στο διδακτικό έργο της Δραματικής Σχολής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας.



Η Δραματική Σχολή είναι μια πρωτοπόρα κατάχτηση για την πόλη μας και δεν μπαίνει στη κλίνη κανενός κομματικού Προκρούστη, τονίζουν τρία μέλη του ΔΣ


«Το ΚΚΕ αποφάσισε (για δικούς του λόγους) αυτήν την φιλοσοφία να την αλλάξει κάνοντας σημαντικές αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών. Όταν οι φοιτητές εξέφραζαν διαφωνίες γι αυτές τις αλλαγές άκουγαν όπως μας είπαν μπροστά σε όλο το ΔΣ ως μόνιμη επωδό ότι όλοι οι καθηγητές που είχαν διαμαρτυρηθεί για την αλλαγή του τότε Καλλιτεχνικού Διευθυντή θα φύγουν και δεν θα ανανεωθούν οι συμβάσεις τους που λήγουν σε 3 μήνες !!!! Δεν τους διέψευσε μάλιστα κανείς. Ούτε ο Πρόεδρος, ούτε ο καλλιτεχνικός διευθυντής, ούτε κανείς από την Δημοτική πλειοψηφία!!!! Το ΚΚΕ το 2016  τιμωρεί με απόλυση τη διαμαρτυρία και τη διαφορετική άποψη!!!».
Τα παραπάνω καταγγέλλουν στην αποτελούμενη εξ οκτακοσίων ενενήντα επτά λέξεων επιστολή τους, που δημοσιοποίησαν χθες, τα τρία μέλη του ΔΣ του ΔΗΠΗΘΕ, ενός πρωτοποριακού θεσμού της Τέχνης στην Πάτρα, που εισήλθε στη δεύτερη δημοτική θητεία της δημιουργού πορείας του, αλλά κινδυνεύει να περιθωριοποιηθεί, μετά την απαξίωση που υφίσταται από την βάνδαλη κομματική επέμβαση ανθρώπων που έχουν ταυτίσει την πολιτικο-κομματική τους υπόσταση με την Τέχνη.
Ο σοσιαλιστικός ρεαλισμός στο μεγαλείο του, μέσω της σχολής Στανισλάφσκι!
Και υπ' όψιν:
΄Οπου Καλλιτεχνικός Διευθυντής = Κ. Καζάκος, θεράπων της προαναφερόμενης σχολής.
Όπου Πρόεδρος = Σημερινός Πρόεδρος ΔΗΠΕΘΕ Ανδρ. Τερζής.
Όπου τότε Καλλιτεχνικός Διευθυντής = Ο απελθείς κ. Αμπατζής, για τον οποίο έγινε μεγάλος ντόρος, τον καιρό λίγο πριν την ανάληψη κ. Καζάκου.
Όπου όλοι οι καθηγητές που είχαν διαμαρτυρηθεί για την αλλαγή του τότε Καλλιτεχνικού Διευθυντή θα φύγουν = Διδακτικό προσωπικό του ΔΗΠΕΘΕ, που εδώ και περίπου δύο δημοτικές θητείες, υλοποιεί αδιατάραχτα το καλλιτεχνικό πρόγραμμα, που γι αυτό επέλεξαν το πατραϊκό ΔΗΠΕΘΕ οι σημερινοί διαμαρτυρόμενοι σπουδαστές του, αυριανοί υπηρέτες της θεατρικής Τέχνης.
Σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα από τα τρία μέλη του ΔΣ του ΔΗΠΕΘΕ:
«ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 29/3/2016 ΞΕΚΙΝΗΣΕ στις 2:30 το προγραμματισμένο Διοικητικό Συμβούλιο του ΔΗΠΕΘΕ κι ενώ ήδη πλησίαζαν τις οκτώ ώρες συνεδρίαση, έσκασε η βόμβα, για την οποία πολλά προαναγγέλλονταν στα δημοσιογραφικά γραφεία της Πάτρας.
Αλλά για πιο πληρέστερη κατανόηση των όσων ανήκουστων «θερμαίνονται» εντός των κομματικών κόλπων της «κόκκινης» δημοτικής Αρχής Πελετίδη, ας διαβάσουμε την παρακάτω επιστολή των τριών μελών του ΔΗΠΕΘΕ:  
»ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ Διοικητικό Συμβούλιο του ΔΗΠΕΘΕ συζητούσε το τελευταίο θέμα της ημερήσιας διάταξης η οποία απαρτιζόταν από διαδικαστικού και τυπικού χαρακτήρα θέματα, βρεθήκαμε αντιμέτωποι με την ωμή πραγματικότητα της υπόγειας πολιτικής του Περισσού. Έξω από την αίθουσα του ΔΣ παρευρίσκονταν το σύνολο των φοιτητών της Δραματικής Σχολής (περίπου 60 άτομα) και οι οποίοι επιμόνως ήθελαν να τους ακούσουμε. Η αμηχανία και ο δισταγμός του Προέδρου και των μελών της πλειοψηφίας πολύ γρήγορα ξεπεράστηκε (πως θα μπορούσαν άλλωστε να αρνηθούν το να ακούσουν) και έτσι αποκαλύφθηκε το τι ακριβώς συμβαίνει.
»Ξεκινώντας λοιπόν την ενημέρωση τους οι φοιτητές μας αποκάλυψαν ότι είχαν αποστέλλει επιστολή στον Πρόεδρο στον οποίον ζητούσαν να μπει ως θέμα στο ΔΣ “Συζήτηση για την Δραματική Σχολή” και μάλιστα με την υποσημείωση να κοινοποιηθεί σε όλα τα μέλη του ΔΣ. Ο Πρόεδρος απλά την απέκρυψε αγνοώντας όχι μόνο τα μέλη του ΔΣ αλλά και το σύνολο των φοιτητών προσπαθώντας να αποκρύψει με συστηματικό τρόπο τις ενέργειες που υπογείως προωθεί ο Περισσός ερήμην του Δ.Σ..
»Όπως τελικά αποκαλύφθηκε εδώ και αρκετό γίνεται μία συστηματική και ταυτόχρονα υπόγεια προσπάθεια για την τροποποίηση όλης της φιλοσοφίας λειτουργίας και εκπαιδευτικής διαδικασίας της Δραματικής Σχολής μέσω αλλαγών που προωθούνταν στο Πρόγραμμα Σπουδών. Οι όποιες διαφωνίες είχαν εκφράσει οι φοιτητές χτυπούσαν σε τοίχο και έτσι αποφάσισαν να έρθουν εν συνόλω και να ζητήσουν ακρόαση από το ΔΣ.
»Η Δραματική Σχολή ήταν όραμα λίγων ανθρώπων αρχικώς, οι οποίοι έκαναν προσπάθεια για την δημιουργία της από το 2001 με κύριο σκοπό την εκπαίδευση παιδιών της περιοχής μας τα οποία δεν είχαν την δυνατότητα μετάβασης στην Αθήνα.
»Τελικά η Δραματική Σχολή δημιουργήθηκε και λειτούργησε από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή και σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να λειτουργήσει με μία διαφορετική φιλοσοφία και διάρθρωση εκπαιδευτικού προγράμματος από αυτά που υλοποιούν τόσες και τόσες Δραματικές Σχολές στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Αυτό θα την καθιστούσε πρωτοπόρα στο είδος της και ξεχωριστή ως η πρώτη περιφερειακή δραματική σχολή.
»Είναι η μοναδική Δραματική Σχολή εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης και αναγνωρίζεται απ' όλους ως Υψηλού Επιπέδου και γι αυτό και επιλέγεται από νέους από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο από την Πάτρα.
»Το ΚΚΕ αποφάσισε (για δικούς του λόγους) αυτήν την φιλοσοφία να την αλλάξει κάνοντας σημαντικές αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών.
»Όταν οι φοιτητές εξέφραζαν διαφωνίες γι αυτές τις αλλαγές άκουγαν όπως μας είπαν μπροστά σε όλο το ΔΣ ως μόνιμη επωδό ότι όλοι οι καθηγητές που είχαν διαμαρτυρηθεί για την αλλαγή του τότε Καλλιτεχνικού Διευθυντή θα φύγουν και δεν θα ανανεωθούν οι συμβάσεις τους που λήγουν σε 3 μήνες !!!! Δεν τους διέψευσε μάλιστα κανείς. Ούτε ο Πρόεδρος, ούτε ο καλλιτεχνικός διευθυντής, ούτε κανείς από την Δημοτική πλειοψηφία!!!! Το ΚΚΕ το 2016  τιμωρεί με απόλυση τη διαμαρτυρία και τη διαφορετική άποψη!!!».
»Οι φοιτητές στο σύνολό τους (από όλα τα έτη) δήλωσαν με σαφήνεια και κατηγορηματικό τρόπο ότι ήρθαν στην Δραματική Σχολή της Πάτρας από διάφορες πόλεις τις Ελλάδος για να ακολουθήσουν την συγκεκριμένη μεθοδολογία και το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών. Ορισμένοι μάλιστα δήλωσαν ότι περπατούν 1,5 ώρα το πρωί και το βράδυ για να έρθουν στα μαθήματα γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν ούτε το εισιτήριο του λεωφορείου. Απαίτησαν από το ΔΣ να τους γνωστοποιήσει αν προτίθεται να αλλάξει η φιλοσοφία της σχολής. Αν ναι, τότε να το ξέρουν ώστε να την εγκαταλείψουν διότι δεν έχουν καμία απολύτως διάθεση να επιβαρύνουν και τους εαυτούς τους αλλά και τους γονείς τους (που μερικοί μάλιστα είναι και άνεργοι) για μία επιλογή που δεν την επιθυμούν.
»Προς τιμήν του ο Κώστας Καζάκος στο τέλος δήλωσε μπροστά σε όλους ότι οι ανησυχίες των φοιτητών πρέπει να σταματήσουν και ότι ο ίδιος θεωρεί ότι γίνεται εκκίνηση από μηδενική βάση και ότι δεν πρόκειται να υπάρξει καμία επιπλέον αλλαγή και μάλιστα οι όποιες αλλαγές έχουν γίνει μέχρι σήμερα θα ακυρωθούν.
»Ακριβώς μετά από αυτή την δήλωση εμφανίζεται και ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού όπου απομακρύνει διακριτικά ένα ένα τα μέλη της Δημοτικής Πλειοψηφίας για να μην υπάρχει απαρτία και δυνατότητα απόφασης εκτός γραμμής!!
»Οφείλει ο Πρόεδρος και η Δημοτική πλειοψηφία να δώσουν εξηγήσεις για ποιο λόγο φτάσαμε σε αυτή την κατάσταση και οδηγούμε νέους ανθρώπους (οι οποίοι στην πλειοψηφία τους είναι παιδιά λαϊκών οικογενειών και ανέργων που προέρχονται από όλες τις πόλεις της Ελλάδος) να εκφράζουν δημόσια την αγωνία τους και την αγανάκτησή τους επειδή μία Δημοτική Αρχή δημιουργεί συνθήκες που γκρεμίζουν τα όνειρά τους τα οποία προσπαθούν να υλοποιήσουν με θυσίες.
»Οφείλει ο Πρόεδρος και η Δημοτική πλειοψηφία να καταδικάσουν τις απειλές σε καθηγητές και φοιτητές το γεγονός (που δεν διαψεύστηκε από κανέναν) ότι το να αποτελεί κάποιος μέρος του εκπαιδευτικού προσωπικού μιας Δημοτικής άρα και Δημόσιας σχολής είναι προϋπόθεση να έχει πιστοποιητικό πολιτικών φρονημάτων και έγκριση από τον Περισσό.
»Οφείλει ο Πρόεδρος και η Δημοτική πλειοψηφία, αντί να προσπαθεί να γκρεμίσει ότι θετικό έχει δημιουργηθεί σε αυτή την πόλη, με στόχο να δείξει ότι κάτι αλλάζει, πρέπει να το στηρίζει και να το βελτιώνει. Εμείς ως αντιπολίτευση έχουμε ήδη αποδείξει ότι σε μία τέτοια προσπάθεια είμαστε αρωγοί και όχι πολέμιοι.
»Οφείλει ο καλλιτεχνικός διευθυντής κ Καζάκος να  εξασφαλίσει και να συνδράμει στην ομαλή λειτουργία της δραματικής σχολής μακριά από νοσηρές αντιλήψεις που περιορίζουν τους ορίζοντες της τέχνης και της ζωής».

Τέλος ακολουθούν οι υπογραφές από εα μέλη του ΔΣ του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας:

Χαριτίνη Καρλιαύτη, Ουρανία Μπίρμπα, Μαριάννα Σταματιάδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: