ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΕ-ΟΤΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΕ-ΟΤΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

ΣΕΠΕ: Έλεγχοι στις υπηρεσίες καθαριότητας των δήμων

Στην σύσκεψη της ΠΟΕ-ΟΤΑ με τον ΓΓ του ΣΕΠΕ, τονίστηκε για μια ακόμα φορά ότι δεν επιτρέπεται η απασχόληση εργαζομένων μέσω των προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας στα απορριμματοφόρα των Δήμων, όπως στην περίπτωση του Δήμου Πύργου.
(Φωτογραφία αρχείου).

Δεν επιτρέπεται η απασχόληση εργαζομένων μέσω των προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας στα απορριμματοφόρα των Δήμων!

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Υπέρ της πρότασης του Υπουργείου ο Ανδρ. Ριζούλης


Η ΠΟΕ-ΟΤΑ αντί να φωνάζει στο Υπουργείο για τον αριθμό των προσλήψεων, ας ρωτήσει τους δημάρχους για αυτά που έχουν ζητήσει» τόνισε ο Α. Ριζούλης.


Και αισιόδοξη για την αυριανή συνάντηση με Τσίπρα η ΠΟΕ-ΟΤΑ, της οποίας ο εκπρόσωπος απρόσμενα επιτέθηκε στον Κυρ. Μητσοτάκη!

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Τέλος στην ομηρεία των συμβασιούχων OTA

Φωτογραφία αρχείου από παλαιότερες κινητοποιήσεις της ΠΟΕ-ΟΤΑ.
 

Ενιαιοποίηση των εργασιακών σχέσεων μέσω διαγωνισμών του ΑΣΕΠ

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Στον Μπαλάφα η ΠΟΕ-ΟΤΑ φοβούμενη επανάληψη

 
Στον Υφυπουργό Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Γιάννη Μπαλάφα, "μετέφερε", με επιστολή της, η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α., το θέμα του Δημάρχου Δοξάτου, ο οποίος με Απόφασή του, ανέθεσε σε Π.Ε. Πολιτικό Μηχανικό - Διευθυντή της Υπ. Καθαριότητας του Δήμου του, καθήκοντα συλλογής και αποκομιδής απορριμμάτων... 

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Στο εδώλιο στελέχη των Ο.Τ.Α. για κινητοποίηση του 2011!

Το κάλεσμα σε αγώνες... οδηγεί στο εδώλιο στελέχη της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.!
Προέτρεπαν εργαζόμενους στην απεργία της 16ης Οκτωβρίου, με κατάληψη δημοσίων κτηρίων
 
Οι δικαστικές διώξεις σε βάρος του τέως Προέδρου της Εκτελεστικής Επιτροπής της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α., Θέμη Μπαλασόπουλου, όπως και άλλων συνδικαλιστικών στελεχών της Ομοσπονδίας, δεν έχουν τελειωμό! 

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Στο Γ. Μπαλάφα η ΠΟΕ-ΟΤΑ: Τι ζήτησε και τι... "πήρε"



Ο Υφυπουργός Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Γιάννης Μπαλάφας, συνάντησε, σήμερα, στο Υπουργείο Εσωτερικών, εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.), κατόπιν αιτήματός τους, στο πλαίσιο της σημερινής κινητοποίησής της.

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Η ΠΟΕ ΟΤΑ συμμετέχει στην απεργία της Πέμπτης

Κάλεσμα της ΠΟΕ-ΟΤΑ για δυναμική συμμετοχή στη Γενική Απεργία της Πέμπτης
Η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. καλεί τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση να συμμετάσχουν «μαζικά, ενωτικά και δυναμικά» στην 24ωρη Γενική Πανελλαδική Απεργία, που έχουν προγραμματίσει όλα τα Συνδικάτα για την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016, «διατρανώνοντας την αντίθεσή τους στο ασφαλιστικό Νομοσχέδιο "λαιμητόμο" της Κοινωνικής Ασφάλισης που προωθεί η συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ.».

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Καταλήψεις δημαρχείων περιέχει το μενού της ΠΟΕ-ΟΤΑ

Φωτογραφία αρχείου.
Ορίστηκε η ημέρα Πανελλαδικής κατάληψης όλων των Δημαρχείων, αλλά και άλλων Υπηρεσιών των Ο.Τ.Α.


Η Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016, με απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής και με την εξουσιοδότηση της απόφασης του Γενικού Συμβουλίου της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ορίστηκε ημέρα Πανελλαδικής κατάληψης όλων των Δημαρχείων, αλλά και άλλων Υπηρεσιών των Ο.Τ.Α. (Γκαράζ, Κ.Α.Π.Η., Παιδικοί Σταθμοί κ.λπ.), από τις 10.00 το πρωί έως τη 02.00 το μεσημέρι. 

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

Συνάντηση Γ. Πατούλη με την ΕΕ της ΠΟΕ-ΟΤΑ


Στόχος η αναζήτηση κοινού μετώπου αιρετών και εργαζομένων για την επίλυση προβλημάτων του κλάδου! 

Ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γιώργος Πατούλης, συναντήθηκε με την Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ για θέματα που αφορούν στη λειτουργία των δήμων, τα προβλήματα των εργαζομένων, αλλά και την αναζήτηση κοινού μετώπου αιρετών και εργαζομένων για την επίλυσή τους.

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Ραγίστε πέτρες. Ορφανός ο συνδικαλισμός στην ΠΟΕ-ΟΤΑ!

Παραίτηση Μπαλασόπουλου από την προεδρία της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.
 Επιτέλους αποφάσισε μετά από δεκατέσσερα χρόνια να παραδώσει σε νεώτερον ο πρόεδρος Θέμης Μπαλασόπουλος!
 
Κρίμα, πολύ κρίμα, που ο Θέμης Μπαλασόπουλος δεν έκατσε λίγο ακόμη, ώστε να συμπληρώσει ευδόκιμο 15ετία συνδικαλισμού και να βγει μετά στην απομαχία, όπως οι βετεράνοι του Βιετνάμ, που αφού δολοφόνησαν κόσμο και κοσμάκη, μετά γύρισαν εις τας ΗΠΑ(!) με τιμές για εθνικούς ήρωες! 

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Εκ νέου παράταση, των συμβάσεων στην Καθαριότητα

Απαντήσεις Βερναρδάκη σε κρίσιμα αιτήματα της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.


Συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Χριστόφορο Βερναρδάκη, είχε, χθες, η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α., για μία σειρά θεμάτων που άπτονται της αρμοδιότητάς του και είναι άμεσης προτεραιότητας για τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.  Σχετικά με το πάγιο αίτημα της Ομοσπονδίας για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, ο Αναπληρωτής Υπουργός δεσμεύτηκε πως, θα δοθεί η δυνατότητα εκ νέου παράτασης μέχρι τέλος του 2016, των συμβάσεων εργασίας στην Καθαριότητα, που παρατάθηκαν με το άρθρο 49 του Ν.4325/2015 μέχρι το τέλος του 2015.

Συγκεκριμένα:

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Παραίτηση Μοναστηρίδη - Ανασύνθεση της ΠΟΕ-ΟΤΑ

Αλλαγές στη σύνθεση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.), προέκυψε μετά την παραίτηση του Μέλους της κ. Μηνά Μοναστηρίδη και την αντικατάστασή του από τον κ. Γιώργο Χαρίση. 

Έτσι, στη συνεδρίαση της 29ης Οκτωβρίου 2015, αποφασίστηκε η νέα της σύνθεση, η οποία έχει ως εξής: 

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Αναφορά για παράνομη απασχόληση σε δήμους



Με έγγραφό της προς τον Υπουργό Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Νίκο Βούτση και Εργασίας, Γιώργο Κατρούγκαλο, η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. καταγγέλλει παράνομη απασχόληση στα Προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας του Ο.Α.Ε.Δ. και ειδικότερα στην απασχόληση υπαλλήλων Υ.Ε. Γενικών Καθηκόντων σε Υπηρεσίες Καθαριότητας των Δήμων.

Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Πάλι Μπαλασόπουλος στο τιμόνι της ΠΟΕ-ΟΤΑ

Εκ νέου Πρόεδρος της Π.Ο.Ε-Ο.Τ.Α. ο Θέμης Μπαλασόπουλος - Η νέα Ε.Ε.



Συγκροτήθηκε σε Σώμα η νέα 11μελής Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.), η οποία εξελέγη από το Γ ενικό Συμβούλιο, την Τετάρτη, 13 Μαΐου.

Η σύνθεσή της προέκυψε, μετά από τις σημερινές αρχαιρεσίες.

Ειδικότερα:

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Αποτελέσματα των Εκλογών της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.

Τα αποτελέσματα των Εκλογών της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. - Ποιοι εξελέγησαν
 
Έχασε την αυτοδυναμία ο Μπαλασόπουλος, με 10,5% κάτω  - Δυναμική εμφάνιση ΔΑΣ (ΚΚΕ) και ΜΕΤΑ (ΣΥΡΙΖΑ-Συνεργαζόμενοι) - Πτώσης της ΔΑΚΕ (ΝΔ)
 
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 43ου Τακτικού Συνεδρίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) με την εκλογή νέου Γενικού Συμβουλίου, Ελεγκτικής Επιτροπής, Αντιπροσώπων στην Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και Εκπροσώπου στο Τ.Π.Δ.Υ, το οποίο διεξήχθη, από τις 27 έως τις 30 Απριλίου 2015, στην Αθήνα. 
 Αναλυτικά τα αποτελέσματα των αρχαιρεσιών της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. έχουν ως εξής: 

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Συνάντηση Βούτση με ΠΟΕ-ΟΤΑ χθες για θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης - Τέλος στη διώξη Κ. Πελετίδη


Συνάντηση Βούτση με ΠΟΕ-ΟΤΑ για θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης
Φωτογραφικό στιγμιότυπο από την συνάντηση Υπουργού και ΠΟΕ-ΟΤΑ.


Παύση διώξεων σε όσους δημάρχους αρνήθηκαν να αποστείλουν σχετικά στοιχεία εργαζομένων στην προηγούμενη κυβέρνηση

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση κ. Μητσοτάκη δεν έχουν χορηγούς εταιρείες όπως η Siemens

Φωτογραφία αρχείου.


Απάντηση της ΠΟΕ-ΟΤΑ στις απαξιωτικές για τους εργαζόμενους δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη
Ολόκληρο το δελτίο τύπου που εξέδωσαν οι εργαζόμενοι στην τοπική Αυτοδιοίκηση είναι το παρακάτω:

 Ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκος Μητσοτάκης καταφέρθηκε εναντίον των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση χρησιμοποιώντας φράσεις απαράδεκτες και απαξιωτικές. Δεν πρόλαβε καλά καλά να αναλάβει τα καθήκοντά του και συμπεριφέρεται ως άλλος Γκαουλάιτερ.

«Η εργασιακή αρτιότητά τους δεν είναι αποδεδειγμένα η απαιτούμενη», είπε και επιχείρησε κατά την προσφιλή τακτική της κυβέρνησης να διαχωρίσει εργασιακές ομάδες. Εν προκειμένω, τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με τους καθηγητές που «προτιμά να σώσει από την κινητικότητα έναντι των εργαζομένων στους Ο.Τ.Α.». Όπως ακριβώς έκανε η κυβέρνηση με την Ε.Ρ.Τ., με άλλους Δημοσίους Οργανισμούς η σειρά των οποίων έπεται. 

Με αυτό τον τρόπο η κυβέρνηση και ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης θέλουν να διαιρέσουν τους εργαζομένους στο Δημόσιο για να μπορέσουν να επιτύχουν τις απολύσεις που η τρόικα απαιτεί και οι υποτακτικοί της στην Ελλάδα τρέχουν να εκτελέσουν, είτε με τη «διαθεσιμότητα», είτε με την «κινητικότητα», είτε με οτιδήποτε άλλο. 

Δεν πρόκειται να το καταφέρουν. Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση μαζί με του υπόλοιπους Δημοσίους Υπαλλήλους θα παλέψουν να κρατήσουν τις θέσεις εργασίας τους. Γιατί με τα 800-900 ευρώ που λαμβάνουν ζουν με αξιοπρέπεια τις οικογένειες τους και πληρώνουν τους εξοντωτικούς φόρους και τα χαράτσια που τους έχουν επιβληθεί. Δεν λαμβάνουν 10.000 ευρώ το μήνα για να κάθονται στα πολυτελή γραφεία τους και να επιλέγουν ποιους θα απολύσουν σήμερα και ποιους αύριο.

Αλήθεια, ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης που με χαρά αποδέχθηκε την καρέκλα του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που ακριβώς έχει δουλέψει; Είναι ικανός να χαρακτηρίζει με θράσος τους εργαζομένους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ανάξιους και να λέει ότι εκτελούν πλημμελώς τα καθήκοντά τους; 

Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση κ. Μητσοτάκη δεν έχουν χορηγούς εταιρείες όπως η Siemens. Πασχίζουν να ζήσουν τις οικογένειές τους με το φιλοδώρημα που κατάντησε τους μισθούς της η τρόικα και η κυβέρνηση. Δεν πρόκειται λοιπόν να δεχθούν έτσι απλά τη «θανατική καταδίκη» που τους επιφυλάσσει η κυβέρνηση.

Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση καλούν και την Κ.Ε.Δ.Ε., το Διοικητικό Συμβούλιο της οποίας συνεδριάζει σήμερα εκτάκτως, να αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες της και να σταθεί στο ύψος των  περιστάσεων. Υπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση είναι και οι στρουθοκαμηλισμοί των αιρετών. Τώρα όμως είναι  η ώρα των αποφάσεων. Ή θα ταχθούν στο πλευρό των εργαζομένων για να μην χαθεί καμία θέση εργασίας, να μην απολυθεί κανείς εργαζόμενος και να μη διαλυθούν οι Δήμοι με άμεσες επιπτώσεις στους πολίτες ή θα διευκολύνουν για ακόμη μία φορά την κυβέρνηση στην υλοποίηση της μνημονιακής πολιτικής. 

Στη δεύτερη επιλογή κινδυνεύουν να μετατραπούν σε  στρατηγούς χωρίς στρατιώτες ή να κοιμηθούν Δήμαρχοι και να ξυπνήσουν κλητήρες. 

 Για τους εργαζόμενους μόνο μια είναι η απόφαση το κλείσιμο των Δήμων τη Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013 και η κοινή συστράτευση με τους εργαζόμενους και την κοινωνία για την ανατροπή αυτών των αποφάσεων.

(Πηγή:See more at: http://left.gr/news/poe-ota-pros-mitsotaki-oi-ergazomenoi-stin-topiki-aytodioikisi-k-mitsotaki-den-ehoyn-horigoys#sthash.F8bmepzI.dpuf)

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Θ. Μπίζας: Οι πλειοψηφίες ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ πρέπει τώρα να αντιληφθούν τις ευθύνες τους

Φωτογραφία Αρχείου.


ΠΟΕ-ΟΤΑ: Αναστέλλεται η απεργία καθώς το υπόλοιπο δημοσιοϋπαλληλικό κίνημα δεν πορεύτηκε μαζί τους
Αρχίζει η αποκομιδή των σκουπιδιών από απόψε εκ μέρους των υπαλλήλων της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς η ΠΟΕ-ΟΤΑ ανέστειλε τις απεργιακές κινητοποιήσεις της κατά της διαθεσιμότητας. Διαμηνύει πάντως ότι ο αγώνας θα συνεχιστεί με δράσεις, με βάση τις εξελίξεις των επόμενων ημερών.
Λόγω της συνεχιζόμενης απεργίας των εργαζομένων στους δήμους, τα σκουπίδια στους δρόμους της Αθήνας, της Πάτρας και των μεγάλων πόλεων  σχηματίζουν σορούς.
Κατά τη συνέντευξη Τύπου που έδωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία, αναφέρθηκε πως οι εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση δέχθηκαν «έναν ανελέητο πόλεμο, άνευ προηγουμένου, τόσο από την τρικομματική συγκυβέρνηση όσο και από τα συμφέροντα (επιχειρηματικά-εκδοτικά) που την υποστηρίζουν».
Επισημάνθηκε ακόμη πως το υπόλοιπο δημοσιοϋπαλληλικό κίνημα δεν πορεύτηκε μαζί τους, ενώ έγινε λόγος και για ορισμένους αιρετούς «που επιχείρησαν να εμβολίσουν τον αγώνα των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, συντασσόμενοι και αυτοί με την κυβερνητική πολιτική».


Μπίζας:  Δεν είναι μάταιοι οι αγώνες μας

Θωμάς Μπίζας
Μιλώντας στη συγκέντρωση των υπαλλήλων της ΑΔΕΔΥ σήμερα στην πλ. Κλαυθμώνος, ο Θωμάς Μπίζας από την ΕΕ της ΠΟΕ-ΟΤΑ, είπε ότι οι αγώνες δεν πάνε χαμένοι και εγκαλώντας τις ηγεσίες των ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, αξιολόγησε την κατάσταση ως εξής:
«Απέναντι σε αυτή την κατάσταση απαιτείται συντονισμένος αγώνας όλων των εργαζομένων των συνταξιούχων των επαγγελματιών των εμπόρων, των αγροτών, όλου του λαού.
Εμείς οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ είμαστε ενάμιση μήνα στους δρόμους, στις απεργίες και στις καταλήψεις.
Δεν δώσαμε στοιχεία στον κύριο Μανιτάκη. Υποχρεώσαμε και την μεγάλη πλειοψηφία των δημάρχων  να μην στείλουν τις λίστες.
Δεν τους αφήσαμε σε χλωρό κλαρί.
Μας είπε τρομοκράτες ο κ. Σαμαράς για να μας στοχοποιήσει. Να απολύσει συνδικαλιστές που τους χαλάνε τα σχέδια.
Δεν τους φοβόμαστε και  δεν θα κάνουμε ούτε βήμα πίσω.
Όμως κανένας μόνος του δεν μπορεί να αντιμετωπίσει αυτή την επίθεση, κανένας δεν μπορεί να κερδίσει μόνος του αυτή τη μάχη.
Οι ευθύνες στις πλειοψηφίες του Συνδικαλιστικού Κινήματος για την έλλειψη συντονισμού του αγώνα,  είναι μεγάλες.
Απέναντι σε ένα αντιδραστικό μέτωπο που σχεδιάζει τα πάντα με ακρίβεια, χρειάζεται να υπάρξει οργάνωση και συντονισμός των αγώνων σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
Οι πλειοψηφίες της  ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ πρέπει τώρα να αντιληφθούν τις ευθύνες τους, να βγουν  και να οργανώσουν την άμυνα αλλά και την αντεπίθεση των εργαζομένων .
Δεν είναι μάταιοι οι αγώνες μας.
Οι αγώνες των εργαζομένων αποτελούν τη  μοναδική ελπίδα.
 Ανοίγουν το δρόμο για να μπει φρένο σε αυτή την επίθεση και να ανοίξει ο δρόμος για μια άλλη πολιτική.
Η ανατροπή αυτής της πολιτικής δεν θα έρθει μέσα από δρόμους στρωμένους με ροδοπέταλα αλλά με σκληρές ταξικές συγκρούσεις.
Για να σταματήσει η κρίση και για να ξαναγεννηθεί η ελπίδα θέλει δουλειά πολλή.
 Θέλει αγώνες σε κάθε κοινωνικό χώρο, σε κάθε τομέα της κοινωνικής ζωής.
 Θέλει  όλες τις δυνάμεις που μπορούν να επιστρατευθούν.
Μόνον έτσι θα μπορέσουμε να ζήσουμε σε έναν ριζικά καινούργιο κόσμο.
 Σε έναν κόσμο αλληλεγγύης, σε έναν κόσμο  δημοκρατίας,  ισότητας και ελευθερίας.  Η ευθύνη για την οικοδόμηση αυτού του νέου κόσμου, είναι ευθύνη και του συνδικαλιστικού κινήματος.
Δηλαδή είναι και δική μας ευθύνη».

Το Πρωτοδικείο Πατρών

Στο μεταξύ προσωρινή διαταγή προκειμένου να μην μπουν σε καθεστώς διαθεσιμότητας 34 εργαζόμενοι του Δήμου Πατρέων εξέδωσε το Μονομελές Πρωτοδικείο Πατρών. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι είχαν καταθέσει αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, ζητώντας την εξαίρεσή τους από την εφαρμογή του σχετικού καθεστώτος. Υπέρ των εργαζομένων κατέθεσε ο δήμαρχος Πατρέων, ενώ συνήγορός τους ήταν ο δικηγόρος Πρωτοδικείου Πατρών Δημ. Ρήγας, γνωστός για τις γνώσεις του περί των εργατικών υποθέσεων.
Η εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων ορίστηκε για τις 13 Φεβρουαρίου 2013. Μέχρι τότε, οι προσφεύγοντες θα συνεχίσουν να εργάζονται και να αμείβονται κανονικά χωρίς καμία μεταβολή, εργασιακή και οικονομική. Αντίστοιχη διαταγή εξέδωσε πριν λίγες μέρες το Μονομελές Πρωτοδικείο Ξάνθης για 14 δημοτικούς υπαλλήλους και το Πρωτοδικείο Κοζάνης για 17.