| Από τον Κοινωνικό Οργανισμό του Δήμου Πατρέων, ανακοινώνεται ότι λόγω του καύσωνα θα διατηρήσει ανοιχτούς τους χώρους των τριών ΚΑΠΗ (Βοσπόρου 7 – Κεντρικό Διαμέρισμα, Καζαντζάκη 21 - Αγυιά, Αιδηψού 2-Ζαρουχλέικα) και αύριο Σάββατο 1η Ιουλίου 2017 από 10:00 π.μ. έως 8:30 μ.μ. και την Κυριακή 2 Ιουλίου 2017 από 10:30 π.μ. έως 7:30 μ.μ. για φιλοξενία των πολιτών του Δήμου. |
ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΥΣΩΝΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΥΣΩΝΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017
Στα τρία ΚΑΠΗ της Πάτρας η δροσιά κατά του καύσωνα
Τρίτη 27 Ιουνίου 2017
Οδηγίες και συμβουλές για τις υψηλές θερμοκρασίες
ΠΔΕ: Τι πρέπει να
γνωρίζουν οι πολίτες για την αντιμετώπιση υψηλών θερμοκρασιών
Η Περιφέρεια Δυτικής
Ελλάδας μετά το έκτακτο δελτίο επικίνδυνων καιρικών φαινομένων της Γενικής
Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, το οποίο ισχύει από αύριο Τετάρτη 28 Ιουνίου
έως και την Κυριακή 2 Ιουλίου 2017, με στόχο την ενημέρωση των πολιτών για τα
μέτρα προστασίας από την εμφάνιση υψηλών θερμοκρασιών, επισημαίνει και
ενημερώνει για τις γενικές και τις
ειδικές οδηγίες προφύλαξης από υψηλές θερμοκρασίες που συνιστώνται από τη Γενική
Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας.
Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015
Ανοικτά τα ΚΑΠΗ της Πάτρας αύριο για δρόσισμα
Από τον Κοινωνικό Οργανισμό του
Δήμου Πατρέων, ανακοινώνεται ότι από αύριο το πρωί και για όσο διαρκέσει ο
καύσωνας, τα τρία ΚΑΠΗ του Δήμου, θα είναι ανοικτά από τις 8 το πρωί, μέχρι τις
9 το βράδυ, για να υποδεχθούν στις κλιματιζόμενες αίθουσες τα άτομα που ανήκουν
στις ευπαθείς ομάδες.
Τα
τρία ΚΑΠΗ του Δήμου και τα τηλέφωνά τους είναι:
Κλιματιζόμενοι χώροι για τους ευπαθείς πολίτες
Σύμφωνα,
με απόφαση της Υφυπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας -
Θράκης), Μαρίας Κόλλια - Τσαρουχά, διατίθενται δύο κλιματιζόμενοι χώροι
στο Υ.ΜΑ.Θ. (Διοικητήριο, Θεσσαλονίκη) προς τους πολίτες, στο πλαίσιο
της λήψης κατάλληλων προληπτικών μέτρων για την αντιμετώπιση του
καύσωνα, με στόχο την ανακούφιση των ευπαθών ομάδων, κατά την περίοδο
εμφάνισης καύσωνα, τις επόμενες μέρες.
Οι χώροι (αίθουσες συσκέψεων) βρίσκονται στον 2ο όροφο του κτιρίου του Υ.ΜΑ.Θ. και θα λειτουργούν από αύριο, Τρίτη 28 Ιουλίου 2015, ως και την Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015, από τις 8 το πρωί ως και τις 7 το απόγευμα.
Οι χώροι (αίθουσες συσκέψεων) βρίσκονται στον 2ο όροφο του κτιρίου του Υ.ΜΑ.Θ. και θα λειτουργούν από αύριο, Τρίτη 28 Ιουλίου 2015, ως και την Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015, από τις 8 το πρωί ως και τις 7 το απόγευμα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
