ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Τρίτη 15 Ιουλίου 2025
Διάχυση ευθυνών για την αποτυχία υπογειοποίησης του τρένου!
Εμπόδιο είναι η απαίτηση των πολιτών να μην φάνε κατάμουτρα την υποβάθμιση της πόλης τους, με την κατάργηση της υπογειοποίησης μέχρι το νέο ευρωπαϊκό λιμάνι της Πάτρας! Και να ανεχθούν την αγυρτεία και τον αβδηριτισμό των κυβερνώντων της ΝΔ επί έξι χρόνια! Το Μαξίμου με το «δαυλί στον πισινό του» κι ενώ ο χρόνος για εκλογές κονταίνει, ζητά συναίνεση από την αντιπολίτευση!
«Πρέπει να φτάσει το τρένο στην Πάτρα. Αυτή την περίοδο εξετάζουμε, μαζί με συναδέλφους βουλευτές και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, εναλλακτικές για το πώς μπορεί να συμβεί αυτό» δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός κ. Κυρανάκης.
Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, τόνισε: «Με χαρά να καθίσουμε όλοι μαζί –βουλευτές, δήμαρχος και περιφερειάρχης– σε ένα τραπέζι και να δούμε τις εναλλακτικές».
Η τοποθέτηση αυτή ήρθε μία εβδομάδα μετά τη συνέντευξη του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη, ο οποίος διαβεβαίωσε την εφημερίδα «Πελοπόννησος» ότι η κυβέρνηση παραμένει σταθερή στη λύση της πλήρους υπογειοποίησης από το Ρίο έως το νέο λιμάνι. Και μόλις δύο ημέρες από την ερώτηση στη Βουλή του βουλευτή Αχαΐας Παν. Παναγιωτόπουλου πότε επιτέλους θα φθάσει το τρένο στην Πάτρα;
Το Μαξίμου με το «δαυλί στον πισινό του» κι ενώ ο χρόνος για εκλογές κονταίνει, με τα σκάνδαλα να απογοητεύουν ακόμη και τους φανατικούς υποστηρικτές, αναζητά λύση μεσοβέζικη, που να ρίξει το ανάθεμα συνολικά στην αντιπολίτευση, για το γεγονός ότι επί έξι χρόνια κυβέρνησης των γαλάζιων παιδιών, στα μόνα που αυτά αρίστευσαν είναι στην ληστεία του δημοσίου χρήματος και στον εξευτελισμό τους στους ευρωπαϊκούς θεσμούς!
Στην ερώτησή του, ο Ανδρέας Παναγιωτόπουλος έθεσε επίμονα το ζήτημα της αποτυχίας χρηματοδότησης του έργου και της έλλειψης προγραμματισμού.
«Γιατί έχουν απορριφθεί οι δύο προτάσεις μας από την Ευρώπη; Υπάρχει πρόβλεψη για άλλες πηγές χρηματοδότησης; Παραμένει η κυβέρνηση σταθερή στη θέση της για την υπογειοποίηση;» διερωτήθηκε, τονίζοντας πως «το έργο έπρεπε να έχει ήδη ξεκινήσει».
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε και τις μεγάλες καθυστερήσεις στα υπόλοιπα τμήματα της γραμμής, ειδικά από τον Ψαθόπυργο ως το Ρίο, όπου δεν υπάρχει εργολαβία. Επίσης, επέκρινε την κυβέρνηση για ελλιπή τεκμηρίωση του φακέλου προς την ΕΕ για την υπογειοποίηση, αναφέροντας λεγόμενα του επιτρόπου Μεταφορών και στελέχους της ΝΔ, Απόστολου Τζιτζικώστα πως δεν είχαν ολοκληρωθεί περιβαλλοντικοί όροι, απαλλοτριώσεις και λειτουργικά στοιχεία που θα δικαιολογούσαν την επένδυση.
Από την πλευρά του, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης επιβεβαίωσε ότι το κόστος του έργου στη δεύτερη πρόταση προς την Ευρώπη έφτασε τα 477 εκατ. ευρώ λόγω της τοπικής απαίτησης για υπογειοποίηση.
Αυτό ακριβώς είναι το εμπόδιο: Η απαίτηση των πολιτών να μην φάνε κατάμουτρα την υποβάθμιση της πόλης τους, με την κατάργηση της υπογειοποίησης μέχρι το νέο ευρωπαϊκό λιμάνι της Πάτρας! Ούτε την διχοτόμηση της πόλης από το λιμάνι τους, που κάθε απόγευμα σε αυτό απολαμβάνουν το υπέροχο ηλιοβασίλεμα της Πάτρας και τους θαλασσινούς αέρηδες που τους δροσίζουν! Και να ανεχθούν την αγυρτεία και τον αβδηριτισμό των κυβερνώντων της ΝΔ που ασκείται επί έξι χρόνια!
«Το τμήμα από το Ρίο μέχρι την Πάτρα πρέπει να γίνει με μια εναλλακτική. Η υπογειοποίηση έχει απορριφθεί ήδη δύο φορές για λόγους που έχουν τεκμηριωθεί στην απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Με χαρά οι συνάδελφοι βουλευτές, ο δήμαρχος, ο περιφερειάρχης, να κάτσουμε σε ένα τραπέζι να δούμε τις εναλλακτικές» ζήτησε ο κ. υπουργός.
Αυτά, χωρίς να αναφέρει λέξη για την επιδιωκόμενη υποβάθμιση των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, εκ μέρους της κυβέρνησης, προς όφελος των εταιρειών διεθνών μεταφορών . Ακολουθούν το ίδιο μοντέλο που ακολούθησε και ο Σημίτης στην περίπτωση της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, όπου απένταξε την σιδηροδρομική γραμμή , που προβλέπονταν επί της Γέφυρας, η οποία θα συνέδεε την δυτική πλευρά της χώρας με το εξωτερικό και μέρος του εσωτερικού. Μην ξεχνάμε ότι στο Αγρίνιο υπήρξε κάποτε σιδηρόδρομος, που συνδέονταν με την Πάτρα, μέσω γραμμής πορθμείου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου