ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Πέμπτη 10 Ιουλίου 2025
ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ: Μπλέξανε... οι γραμμές τους!
«Από την άλλη μπροστά σε αυτή την κατάφωρη κοροϊδία της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας με την ανεπαρκή πολιτική της, ο δήμαρχος Πατρέων κ. Πελετίδης ή δεν καταλαβαίνει ή βρίσκεται σε πλήρη συμπαιγνία με την κυβέρνηση. Σε δήλωση του ο δήμαρχος ανέφερε, ότι μας εκφράζει και μας καλύπτει πλήρως η δήλωση του κ. Μαρινάκη, για την ακύρωση τηςε υπογειοποίησης του τρένου...»
Λίγες μόνο ώρες έπειτα από το κλείσιμο του Ευρωπαϊκού χρηματοδοτικού προγράμματος CEF 2 που άφησε εκτός την σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας, με την Αθήνα και τον Πειραιά, ήρθαν τα "παρηγορητικά" λόγια του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Μαρινάκη προς το "Γαλατικό χωριό" για να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις και τον αρνητικό απόηχο για την τρίτης πόλητης χώρας.
Ποιον προσπαθεί να κοροϊδέψει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας;
Τον Αύγουστο του 2019 είχε βγει στα κεραμίδια και υποστήριζε ότι δεν υπάρχουν σχέδια για την υπογειοποίηση.
Στη συνάντηση με το Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας, Νοέμβριο του 2019, με προσβλητικό τρόπο ο κ.Καραμανλής ανέφερε “αυτό που ζητάτε θα κοστίσει 700 εκατομμύρια, δεν γίνεται".
Τον Ιούλιο του 2020 στο 8ο συνέδριο Περιφερειακής Ανάπτυξης στην Αχάια Κλάους υπόσχεται ότι θα γίνει μερική υπογειοποίηση των 5,16 km.
Μετά και τη δεύτερη αποτυχία, να ενταχθεί σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, ο κ. Μαρινάκης ανέλαβε να παρηγορήσει τους "περίλυπους συγγενείς" με παρηγορητικά λόγια ότι “η κυβέρνηση στήριζε δήθεν ανέκαθεν τη λύση της πλήρους υπογειοποίησης του σιδηροδρόμου από το Ρίο έως το Νέο λιμάνι της Πάτρας"..
Έξι χρόνια μετά η Νέα Δημοκρατία συνεχίζει να υποτιμά τη νοημοσύνη των Πατρινών και να περιγελά την πόλη.
Συμμεριζόμαστε πλήρως τα ερωτήματα που έθεσε το Τεχνικό Επιμελητήριο: αν παραμένει ενεργή η κυβερνητική δέσμευση υπογειοποίησης, ποιο είναι το επικαιροποιημένο σχέδιο, μέσω ποιων πόρων σχεδιάζει να το προχωρήσει και εάν εξετάστηκαν εναλλακτικά χρηματοδοτικά προγράμματα, σε Ευρωπαϊκό η εθνικό επίπεδο και αν ισχύει ακόμα ως υποχρέωση ή έλευση της γραμμής έως το λιμάνι της Πάτρας;
Από την άλλη μπροστά σε αυτή την κατάφωρη κοροϊδία της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας με την ανεπαρκή πολιτική της, ο δήμαρχος Πατρέων κ. Πελετίδης ή δεν καταλαβαίνει ή βρίσκεται σε πλήρη συμπαιγνία με την κυβέρνηση.
Σε δήλωση του ο δήμαρχος ανέφερε, ότι μας εκφράζει και μας καλύπτει πλήρως η δήλωση του κ. Μαρινάκη...
Με τον έναν ή άλλον τρόπο ροκανίσανε έξι ολόκληρα χρόνια χωρίς να προχωρήσει ούτε ένα μέτρο για την υλοποίηση του σχεδίου.
Έριξε μία άσφαιρη ντουφεκιά έπειτα από έξι χρόνια με συγκέντρωση αιτημάτων εφ' όλης της ύλης στο λιμάνι και άφησε τα πράγματα στην διελκυστίνδα του χρόνου ως τις εκλογές.
Ποιος είναι ο σχεδιασμός της πόλης, ποια είναι η τακτική μας, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα;
Μία πόλη αφημένη στην τύχη της.
Αρκούμαστε στις φωτογραφίες, στις μεγαλοστομίες και σε μία ανερμάτιστη ρητορική που εξυπηρετεί το ξεγέλασμα των ιθαγενών..
Το λιμάνι της πόλης, που δημιούργησε την ιστορία της και ότι πιο όμορφο έχει σήμερα να επιδείξει, παραμένει αναποτελεσματικό χωρίς σύγχρονο σιδηρόδρομο.
Επιμένουμε στην πρότασή μας σύγκλιση διευρυμένου Δημοτικού Συμβουλίου με την παρουσία των φορέων της πόλης και χάραξη στρατηγικής διεκδίκησης με χρονοδιάγραμμα αρχή, μέση και τέλος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου