ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Ώρα Πατρών: Ούτε βήμα πίσω από την πλήρη υπογειοποίηση

Φωτογραφία αρχείου από την υπογειοποιηση του τρένο στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Δήμαρχος Μώραλης, κολλητός του Μαρινάκη, κουμπάρου του Μητσο-δρακούλη  ων! Κι αυτό δείχνει πως αντιετωπίζονται οι δήμοι της επαρχίας από την κυβέρνηση της Δεξιάς! Που να φθουρίσει η Πάτρα της αντίστασης στον νεοφιλελευθερισμό!


Εάν δεν υπάρξουν σοβαρές αντιδράσεις θα ακολουθήσουν τα απορρίμματα και το νερό!

Η πρόσφατη σύσκεψη του Υπουργού Μεταφορών κ. Καραμανλή με το Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας αποκάλυψε τις δυσοίωνες για την Πάτρα προθέσεις της κυβέρνησης της ΝΔ σε σχέση με την έλευση και διέλευση του τρένου.
Ας σημειωθεί ότι το τρένο έχει ήδη φθάσει με δοκιμαστικό δρομολόγιο στο Αίγιο, βρίσκονται σε εξέλιξη τρεις εργολαβίες, και υπάρχει από την προηγούμενη κυβέρνηση κοστολογημένες και συμφωνημένες μελέτες για την πλήρη υπογειοποίηση από το Ρίο έως τον Άγιο Διονύσιο και Ανδρέα ενώ ο ανάδοχος του έργου θα αναλάμβανε την υποχρέωση μελετών και για την υπογειοποιημένη διέλευση από το ιστορικό κέντρο.
Άλλωστε, τα τέσσερα σενάρια στα οποία αναφέρθηκε ο Υπουργός αποτελούν μέρος της  ολοκληρωμένης μελέτης που έχει ήδη κατατεθεί και στο Δημοτικό και στο Περιφερειακό Συμβούλιο και στους κατοίκους των περιοχών διέλευσης του τρένου. Αυτό που στην ουσία θέλει να αλλάξει ο Υπουργός και η κυβέρνηση της ΝΔ είναι η ιεράρχηση της αξιολόγησης των σεναρίων με απώτερο σκοπό την πρόκριση της επίγειας έλευσης και της μερικής υπογειοποίησης του ιστορικού κέντρου.
Η Πάτρα με αυτόν τον τρόπο θα αντιμετωπίσει εκτός των άλλων την ανατροπή των δυνατοτήτων αξιοποίησης του θαλάσσιου μετώπου της αφού θα δεσμευτεί μια ζώνη πλάτους 12 τουλάχιστον μέτρων η οποία θα χωρίζει όχι μόνο την πόλη στα δύο αλλά στην πραγματικότητα θα χωρίζει την Πάτρα από το μέλλον που της αξίζει. 
Η συμφωνία που έχει επιτευχθεί τόσο εντός του δημοτικού συμβουλίου όσο και με την Πολιτεία θα πρέπει να διαφυλαχθεί στο σύνολό της, να μη γίνει καμία υπαναχώρηση από τα δεδομένα της και να οργανωθεί ένα ευρύ μέτωπο Δήμου, φορέων και κατοίκων υπεράσπισης και διεκδίκησης υλοποίησης της πρότασης που είχε γίνει κοινά αποδεκτή και η οποία εξασφαλίζει τη συνέχεια της πόλης.
Ούτε βήμα πίσω από την πλήρη υπογειοποίηση.
Η ανατροπή του σχεδίου στο ζήτημα του τρένου αποτελεί έναυσμα για την εφαρμογή μεγάλης κλίμακας επεμβάσεων στην εξέλιξη των μεγάλων έργων στη Δυτική Ελλάδα. Ήδη η Νομική Σχολή, η εθνική Πατρών-Πύργου, ο Λαδόπουλος έχουν αντιμετωπίσει συντελεσμένα ή σε εξέλιξη σχέδια ματαίωσης και πολύ φοβόμαστε ότι εάν δεν υπάρξουν σοβαρές αντιδράσεις θα ακολουθήσουν τα απορρίμματα και το νερό.
Εμείς από την πλευρά μας, ως ΩΡΑ Πατρών, θα είμαστε δυναμικά παρόντες και παρούσες στα μέτωπα που θα δημιουργηθούν υπερασπιζόμενοι το δικαίωμα της Πάτρας και των κατοίκων της σε ένα ελπιδοφόρο και αξιοπρεπές μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: