Παρά την ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ σύμφωνα με την οποία η συνάντηση υπήρξε άκαρπη, καθώς ο Ευ.Τσακαλώτος με την χθεσινή του τοποθέτηση «δεν δεσμεύτηκε για πολιτική απόφαση επαναφοράς του 13ου και 14ου μισθού», ουσιαστικά επιβεβαιώθηκε το σενάριο του ΥΠ.ΟΙΚ. σύμφωνα με το οποίο τυχόν θετική απόφαση του ΣτΕ στο συγκεκριμένο θέμα θα εκληφθεί ως «εξωγενής παράγοντας», δεν θα προκαλεί δημοσιονομικές επιπτώσεις, ενώ πιθανότατα το ποσό θα καταβληθεί σε δόσεις.
Να σημειωθεί τέλος ότι, σύμφωνα με την ΑΔΕΔΥ, οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν πήραν τις απαντήσεις που περίμεναν και για το θέμα των βαρέων και ανθυγιεινών στο Δημόσιο μετά την εκπνοή της παράτασης του ισχύοντος καθεστώτος έως τα τέλη του έτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου