ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Π.Πολάκης: Επιστροφή του «Ερρίκος Ντυνάν» στο ΕΣΥ

Την ισχυρή βούληση της κυβέρνησης να εντάξει το νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν» στο Εθνικό Σύστημα Υγείας επανέλαβε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, στους εργαζόμενους του νοσοκομείου. 


Ο Π.Πολάκης, σε συνάντηση που είχε μαζί τους στο αμφιθέατρο του «Ερρίκος Ντυνάν», τόνισε ότι το νοσοκομείο «παράνομα και αντισυνταγματικά» ονομάστηκε ιδιωτική κλινική και εκχωρήθηκε στην εταιρεία Ημιθέα και τους ενημέρωσε για το στάδιο που βρίσκεται η διαδικασία της διαπραγμάτευσης του Ιδρύματος Ωνάση σε συνεργασία με την κυβέρνηση, με την τράπεζα Πειραιώς, ώστε, «αυτό το "διαμάντι" να επιστρέψει στον δημόσιο τομέα, κάτω από δημόσιο έλεγχο με κρατική χρηματοδότηση, με ενίσχυση από τον ΕΟΠΥΥ, προκειμένου να συμβάλλει στην αναβάθμιση της δημόσιας περίθαλψης στο λεκανοπέδιο Αττικής, να ενταχθεί στο πρόγραμμα εφημεριών και να βοηθήσει και να αναβαθμίσει με τα ιδιαίτερα τμήματα και τις ιδιαίτερες δυνατότητες που έχει συνολικά το δημόσιο σύστημα υγείας». 

Η δεύτερη βελτιωμένη προσφορά που έχει κατατεθεί μαζί με το Ιδρύμα Ωνάση «είναι η καλύτερη», σημείωσε ο κ. Πολάκης. Συνολικά, αγγίζει τα 88 εκατ. ευρώ, από τα οποία θα δοθούν 10 εκατ. μετρητά από το Ιδρυμα και τα 78 εκατ. θα αναλάβει το ελληνικό Δημόσιο, για να αποπληρωθούν σε βάθος 15ετίας. 

«Η προσφορά είναι βελτιωμένη σε σχέση με την αρχική μας, η οποία ήταν και αυτή καλύτερη από τις άλλες δύο που κατατέθηκαν και νομίζουμε ότι δεν υπάρχει πλέον κανένας λογος, ούτε νομικός ούτε οικονομικός, να μην ολοκληρωθεί η διαδικασία» επισήμανε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας. 

Ο Π.Πολάκης υπογράμμισε, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ότι ο διαγωνισμός δεν έχει κριθεί άγονος, η διαπραγμάτευση συνεχίζεται και «βέβαια θα έχει τεράστιο ενδιαφέρον να τοποθετηθούν, επιτέλους, η ΝΔ και το ΚΙΝΑΛ αν θέλουν ή δεν θέλουν να ξαναγυρίσει το νοσοκομείο στον δημόσιο τομέα».
Σύμφωνα με τον ίδιο «καλό θα ήταν και ο διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος, Γιάννης Στουρνάρας, να τοποθετηθεί και να βοηθήσει με την υψηλή του εποπτεία στον τραπεζικό τομέα να προχωρήσει αυτή η επαναφορά ενός μεγάλου νοσηλευτικού ιδρύματος στο ΕΣΥ».

Επανέρχεται και αυτονομείται το νοσοκομείο Λήμνου

Σε καθεστώς προ μνημονίων επανέρχεται το νοσοκομείο Λήμνου, το οποίο αυτονομείται ενώ αυξάνεται και ο συντελεστής καθορισμού δύναμης προσωπικού από 2-3 που ήταν μέχρι σήμερα, σε 3-5. Οι δύο αυτές σημαντικές διατάξεις, που αναμένεται ν’ αναβαθμίσουν τη λειτουργία του νοσοκομείου της Λήμνου, συμπεριλαμβάνονται στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας που συζητείται αυτές τις μέρες στη Βουλή, με τίτλο «Εκσυγχρονισμός και Αναμόρφωση Θεσμικού Πλαισίου Ιδιωτικών Κλινικών, Σύσταση Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, Σύσταση Εθνικού Ινστιτούτου Νεοπλασιών και λοιπές διατάξεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: