ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Ευχαριστεί τους Κ. Σπαρτινό και Γ. Ρώρο για το πάρκιν


Ευχαριστήριο εκδόθηκε προς τον βουλευτή Αχαΐας Κ. Σπαρτινό και τον Εμπορικό Εισαγωγικό Σύλλογο Πατρών, πρόεδρος Γιώργος Ρώρος,  για την παρέμβασή τους στη ψήφιση του νέου νόμου για τους χώρους στάθμευσης.
Στη σχετική επιστολή, αναφέρονται τα παρακάτω:
«Η Ένωση Ιδιοκτητών & Εκμισθωτών Χώρων Στάθμευσης  Επιβατικών Αυτοκινήτων Πατρών ευχαριστεί  θερμά τον βουλευτή Αχαϊας ΣΥΡΙΖΑ κ. Κώστα Σπαρτινό και τον Πρόεδρο του Εμπορικού Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών κ. Γιώργο Ρώρο  για την παρέμβασή τους η οποία έφερε στη Βουλή το πρόβλημα της λειτουργίας των χώρων στάθμευσης στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας. 
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ψήφιση του νέου νόμου ο οποίος επιτρέπει την αδειοδότηση κατ’ εξαίρεση των υπαρχόντων χώρων στάθμευσης ανεξαρτήτως θέσεων στάθμευσης.
Με αυτή την ουσιαστική παρέμβαση και την τελική ρύθμιση θα συνεχίσουν απρόσκοπτα τη λειτουργία τους οι επιχειρήσεις parking του ιστορικού κέντρου της Πάτρας χωρίς τις αρνητικές οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις που το ενδεχόμενο κλείσιμο θα επέφερε στην πόλη  και τις οικογένειες συναδέλφων και υπαλλήλων τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: