Ευχαριστήριο εκδόθηκε
προς τον βουλευτή Αχαΐας Κ. Σπαρτινό και τον Εμπορικό Εισαγωγικό Σύλλογο Πατρών,
πρόεδρος Γιώργος Ρώρος, για την
παρέμβασή τους στη ψήφιση του νέου νόμου για τους χώρους στάθμευσης.
Στη σχετική
επιστολή, αναφέρονται τα παρακάτω:
«Η
Ένωση Ιδιοκτητών & Εκμισθωτών Χώρων Στάθμευσης Επιβατικών Αυτοκινήτων Πατρών ευχαριστεί θερμά τον βουλευτή Αχαϊας ΣΥΡΙΖΑ κ. Κώστα Σπαρτινό
και τον Πρόεδρο του Εμπορικού Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών κ. Γιώργο Ρώρο για την παρέμβασή τους η οποία έφερε στη Βουλή
το πρόβλημα της λειτουργίας των χώρων στάθμευσης στο ιστορικό κέντρο της
Πάτρας.
Με
αυτή την ουσιαστική παρέμβαση και την τελική ρύθμιση θα συνεχίσουν απρόσκοπτα
τη λειτουργία τους οι επιχειρήσεις parking του
ιστορικού κέντρου της Πάτρας χωρίς τις αρνητικές οικονομικές και κοινωνικές
επιπτώσεις που το ενδεχόμενο κλείσιμο θα επέφερε στην πόλη και τις οικογένειες συναδέλφων και υπαλλήλων τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου