ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Χωρίς Κ.Ο. το Ποτάμι - Ανεξαρτητοποιείται ο Γ. Αμυράς



Σε δήλωσή του, ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Ποταμιού Γ. Αμυράς, τονίζει ότι αποχωρεί με «λύπη» του από την ΚΟ του Ποταμιού και ανεξαρτητοποιείται. 


«Δεν θα μπορούσα να πράξω διαφορετικά, όταν τις επόμενες ημέρες θα έπρεπε, ως κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος, να ομιλώ δημόσια εκ μέρους του κόμματος του οποίου κορυφαία στελέχη έχουν αντίθετη θέση από την προσωπική μου, για ένα μείζον εθνικό θέμα». 

Ευχαριστεί τον επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρο Θεοδωράκη και όλους τους ανθρώπους του κόμματος με τους οποίους συνεργάστηκε, εκφράζοντας την ευχή «οι μεταρρυθμιστικές δυνάμεις του τόπου να βρουν τη δυναμική που χρειάζεται η χώρα».

Ο ίδιος κατά πληροφορίες και όπως κατά το παρελθόν έχει εκφρασθεί ετοιμάζεται για μετακόμιση στην ΝΔ από κοινού με τον Γρ. Ψαριανό, που είχε και θείο (από την μητέρα του) αντάρτη, τον περίφημο Νικηφόρο, ο οποίος Ψαριανός, προς το παρών παραμένει στο Ποτάμι.

Με την αποχώρηση από την ΚΟ του Ποταμιού και την ανεξαρτητοποίηση του Γ. Αμυρά, το Ποτάμι μένει με 4 βουλευτές, τους Στ. Θεοδωράκη, Γ. Μαυρωτά, Σπ. Λυκούδη και Γρ. Ψαριανό, οι οποίοι δεν συμφωνούν μαζί τους για το Μακεδονικό ζήτημα.

Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής, κοινοβουλευτική ομάδα συγκροτεί ένα κόμμα που έλαβε μέρος στις γενικές εκλογές και έχει τουλάχιστον πέντε βουλευτές. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: