Σύμφωνα με την καταγγελία του πρόεδρου της Ένωσης Φωτορεπόρτερ,
Μάριου Λώλου την ώρα της δολοφονικής επίθεσης στον φωτορεπόρτερ, Κώστα
Νταντάμη οι δράστες φώναζαν: «Αναρχοάπλυτε, αναρχοκομμούνι θα πεθάνεις»
Όπως είναι πλέον γνωστό τραμπούκοι της ναζιστικής οργάνωσης Χ.Α., οργανωμένοι σε ομάδες, ξεπρόβαλαν από τον όγκο του ειρηνικού συλλαλητηρίου και επιτίθονταν στους αστυνομικούς, που περιφρουρούσαν τα σκαλιά προς το προαύλιο της Βουλής.
Κατά την διάρκεια αυτών των εκτρόπων, που έλαβαν χώρα, με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό 24 αστυνομικών από πέτρες, καδρόνια, καπνογόνα, φωτοβολίδες και σιδερόβεργες, που εξεσφενδονίζονταν εναντίον τους από χρυσαβγίτες, εξουδετερώθηκαν άνδρες της ΕΛΑΣ, ενώ η κύρια δύναμή τους κατόρθωσε να απωθήσει τα φασιστικά στοιχεία.
Επεκτεινομένων όμως των επεισοδίων και στους υπόλοιπους χώρους του Συντάγματος, εγκλωβίστηκαν πολίτες που διαδήλωναν ειρηνικά, ανάμεσα σε καπνούς, φωτοβολίδες που έρριπταν οι χρυσαβγίτες σε ευθεία βολή και δακρυγόνα που έπεφταν από την πλευρά των αστυνομικών. Έγιναν 7 προσαγωγές ταραξιών, οι οποίοι σήμερα οδηγούνται στο δικαστήριο.
Σύμφωνα με την καταγγελία του Μάριου Λώλου, προέδρου της Ένωσης Φωτορεπόρτερ:
«Ο Κώστας ο Νταντάμης (σ.σ.: φωτορεπόρτερ της ΕΡΤ) κατέληξε στο νοσοκομείο με ανοιγμένο κεφάλι. Εκεί που φωτογράφιζε τα "ντου" που κάνανε στα σκαλάκια της Βουλής, ξέμεινε μόνος του –άλλοι συνάδερφοι ήταν 10 – 20 μέτρα μακριά- την ώρα που φωτογράφιζε. Τον πλησίασε ένας "κύριος" και του λέει "φέρε τις μηχανές, τώρα πριν φωνάξω και τους άλλους". Του λέει είμαι επαγγελματίας θέλω να φύγω, τον πλευρίζουν άλλοι δύο και του τραβάνε τη μηχανή».
«Αρχίζει και πνίγεται γιατί τον τραβάνε από το λουρί της μηχανής. Δίνει την μηχανή και ξεκινάει να φύγει, έρχονται και άλλοι συνάδερφοι λένε "είμαστε επαγγελματίες, τι κάνετε;" και ακούγεται ένα ομαδικό "ντου, είναι φωτορεπόρτερ" και ξεκινάνε να τρέχουν. Ο Κώστας τρέχει αλλά πέφτει. Τον προλαβαίνουν στην Αμαλίας. Τρώει κλωτσιές, ροπαλιές. Το κράνος μάσκα φεύγει από το κεφάλι του.
Ο Κώστας έχει κοτσίδα και μούσι, αυτά που άκουγε όταν τον κλώτσαγαν στο κεφάλι και τον χτύπαγαν με ρόπαλο ήταν "αναρχοάπλυτε, αναρχοκομμούνι θα πεθάνεις". Διακομίστηκε στο νοσοκομείο μέσα στα αίματα. Ένας άλλος συνάδερφος που πήγε να τον γλυτώσει τον έχουν μαχαιρώσει στο χέρι».
Επιπλέον υπάρχει η πληροφορία ότι αρκετοί από αυτούς που δημιούργησαν τα επεισόδια είχαν μαζί τους ακόμα και φωτογραφίες.
«Δαρθήκαν γιατί ήταν φωτορεπόρτερ. Όταν έφυγε το κράνος και είδαν ότι είχε κοτσίδα και μούσι θεώρησαν ότι ήταν "αναρχοάπλυτος, αναρχικός" και τον έδειραν πολύ περισσότερο λέγοντας του ότι θα "πεθάνει εκείνη την στιγμή". Καταλαβαίνει ο κόσμος που μας βλέπει από ποιο χώρο προέρχονται» ολοκλήρωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Φωτορεπόρτερ.
![]() |
| Στα σκαλοπάτια του προαυλίου της Βουλής, κάθε... καρυδιάς καρύδι. |
Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι:
Παρά την καταγγελία του προέδρου της Ένωσης Φωτορεπόρτερ ο δημοσιογράφος κ. Χασαπόπουλος συνέχισε στο ρυθμό του αείποτε Mega. Μιλούσε για "γνωστούς-άγνωστους" και γενικά για "κουκουλοφόρους" συμβάλλοντας στον απόλυτο αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης.
Όπως από το μεσημέρι χθες έκαναν και οι δημοσιογράφοι του ΣΚΑΪ, που απέδειδαν τα γεγονότα στους αναρχικούς κουκουλοφόρους, στους συνήθεις ταραξίες κλπ, παραμερίζοντας το γεγονός, πως οι μεν αυτόνομοι ήσαν εκτός συγκέντρωσης, σε δικό τους χώρο, οι δε χρυσαβγίτες και κάθε ακροδεξιό στοιχείο, πλέον λειτουργούν οργανωμένα και επιθετικά, όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με φασιστικά κινήματα, που έχουν ιστορικό διαδρομής!
Έτσι χθες, στο όνομα της κοινοβουλευτικής εκπροσώπησής τους, υπήρξαν δημοσιογράφοι που θεώρησαν φυσικό να μην καταδικάσουν την ακροδεξιά βία ακόμα και όταν επιδίδεται σε τέτοιες δολοφονικές επιθέσεις κατά επαγγελματιών, ενώ υπήρξαν και αυτοί που ταυτιζόμενοι με την ΝΔ, είδαν ευκαιρία για κομματικό όφελος, υπέρ του Κυρ. Μητσοτάκη, που άσκησε κριτική κατά της Υπουργού κας Γεροβασίλη για τα έκτροπα, αλλά αρνήθηκε να καταδικάσει αυτούς που τα προκάλεσαν, καθότι δεσμευμένος από την ακροδεξιά, που δραστηριοποιείται εντός του κόμματός του!
![]() |
| Αναρχικούς με φασιστικά σύμβολα αναχείρας, μόνον ο κ. Χασαπόπουλος ανακάλυψε! Είναι το χούι που έλκει την καταγωγή από την εποχή του... έγκυρου μπουγαδοκάναλου Mega! |



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου