ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

ΡΑΠ-Αγωνιζόμενοι Πολίτες: Διπλό ταμπλό Πελετίδη για κεραίες

Στην κοινή ανακοίνωσή τους οι δυο παρατάξεις καταγγέλλουν ότι η δημοτική αρχή Πελετίδη άλλαξε πλεύση «ξεκινώντας από την παραδοχή ύπαρξης κεραιών στο Παμπελοποννησιακό στάδιο με σύμβαση που υπεγράφη μεν από προηγούμενες δημοτικές αρχές, αλλά ανανεώθηκε το 2015, επί θητείας της σημερινής».  

 
«Εμείς θεωρούμε ότι αποκαλύφθηκε ότι δεν μπορεί η δημοτική αρχή να το παίζει σε διπλό ταμπλό και με τους κατοίκους και με τις εταιρείες, ούτε πείθει κανέναν με τα συνθήματα, καινούργια όρια και λοιπά» ανέφερε μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107.7» η δημοτική σύμβουλος της παράταξης ΡΑΠ «Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη», Ουρανία Μπίρμπα.
Το θέμα των κεραιών κινητής τηλεφωνίας συζητήθηκε στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου την π. εβδομάδα και όπως ήταν φυσικό υπήρξαν διαφωνίες μεταξύ των παρατάξεων, με την ΡΑΠ και του «Αγωνιζόμενους Πολίτες» να καταγγέλλουν την δημοτική αρχή ότι «όπου είναι αντιπολίτευση η «Λαϊκή Συσπείρωση» να προτείνει να ξηλωθούν κεραίες και να κάνει κινητοποιήσεις, και εδώ να τα έχει καλά με όλους».
 
Στη συνέχεια ερωτηθείς για την τοποθέτηση του αντιδημάρχου όσον αφορά την απομάκρυνση των δυο κεραιών, που υπάρχουν στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο της Πάτρας από το 2004 και το 2005, η κ. Μπίρμπα τόνισε ότι θα πρέπει την απάντηση αυτή να την δώσει η ίδια η δημοτική αρχή, «τι θα κάνει; Θα τις ξηλώσει ή θα διαπραγματευτεί μεγαλύτερο ενοίκιο; Ο στόχος πρέπει να είναι όχι η εξασφάλιση των κερδών, αλλά να υπηρετούμε όλοι με ένα κοινό σκοπό την δημόσια υγεία των κατοίκων. Δεν μπορούμε να είμαστε με όλους και με όλα».
 
Αυτή την στιγμή στην έκταση του Δήμου Πατρέων οι εγκατεστημένες κεραίες κινητής (με βάση τις αντίστοιχες βεβαιώσεις της Πολεοδομίας), είναι 166. Για αυτό τον λόγο η αντιπολίτευση ζητά να υπάρχει μια υπεύθυνη επιστημονική ενημέρωση του ίδιου του δημοτικού συμβουλίου , αλλά και των πολιτών για τις επιδράσεις, που έχει αυτή η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας στη δημόσια υγεία. «Χρειάζεται επίσης και το νομοθετικό πλαίσιο να αλλάξει και αυτό είναι ευθύνη της κυβέρνησης για την ύπαρξη των κεραιών κινητής τηλεφωνίας» σημείωσε η δημοτική σύμβουλος της ΡΑΠ.
 
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση των παρατάξεων ΡΑΠ και «Αγωνιζόμενοι Πολίτες»:
 
«Ανέκρουσε πρύμναν η δημοτική αρχή Πελετίδη στο θέμα των κεραιών.
 
Ξεκινώντας από την παραδοχή ύπαρξης κεραιών στο Παμπελοποννησιακό στάδιο με σύμβαση που ανανεώθηκε το 2015, επί θητείας δηλαδή της σημερινής δημοτικής αρχής.
 
Αποκαλύφτηκε ότι ασκεί πολιτική σε διπλό ταμπλό, και με τους κατοίκους και με τις εταιρείες που καταριέται, αλλά δεν μπορεί να αδειοδοτεί άχρωμα μέσω της πολεοδομίας για τα στατικά αγνοώντας τα ουσιαστικά.
 
Ταυτόχρονα, να πλειοδοτεί σε συνθήματα, όρια και «τζάμπα μαγκιές» μεσκοπό να αποποιηθεί την ευθύνη της ως δημοτική αρχή.
 
Εκτός των άλλων όμως, η χτεσινή συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο ανέδειξε και τα ζητήματα της επιστημονικής και υπεύθυνης ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου και των πολιτών της πόλης για τις επιδράσεις της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας στη δημόσια υγεία, την ανάγκη θέσπισης ενός νέου νομοθετικού πλαισίου από την κυβέρνηση και τις αρμόδιες αρχές για την ύπαρξη και τη λειτουργία των κεραιών κινητή τηλεφωνίας αλλά και της αλλαγής νοοτροπίας στις συμπεριφορές των πολιτών. Δεν γίνεται η μισή Ελλάδα να παραπονιέται για το σήμα των κινητών και την ταχύτητα του internet και η άλλη μισή να παίρνει κινητό στα παιδιά της από την ηλικία του δημοτικού!»
 
ΡΑΠ: Ουρανία Μπίρμπα για της διάνοιξης της Κανακάρη
 
Επίσης η δημοτική σύμβουλος της ΡΑΠ Ουρανία Μπίρμπα αναφέρθηκε και στο έργο της διάνοιξης της Κανακάρη, η οποία ολοκληρώνεται, αλλά αντί να λύσει προβλήματα φαίνεται ότι δημιουργεί μεγαλύτερα, καθώς οι κάτοικοι λένε «όχι» στην αντιδρόμηση των οδών Κανακάρη και Κορίνθου ή τουλάχιστον να αναβληθεί το μέτρο αυτό για ένα χρόνο και να εξεταστεί εκ νέου από όλους τους εμπλεκομένους φορείς. Μάλιστα για αυτό το θέμα υπήρξε και συνάντηση  της  Συντονιστικής Επιτροπής των Κατοίκων με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, χωρίς να είναι παρών εκπρόσωποι των παρατάξεων της αντιπολίτευσης.
 
«Είναι φανερό ότι οι κάτοικοι έχουν δίκιο, το βιώνουν, το μελέτησαν, έχουν δίκιο και προτείνουν. Δεν μπορεί η δημοτική αρχή να αγνοεί τις προτάσεις των κατοίκων και το ουσιαστικό πρόβλημα. Ι δημοτικές αρχές είναι να λύνουν προβλήματα , ούτε να τα μεταθέτουν, ούτε απλά γενικά να καταγγέλλουν ένα «αόρατο» χέρι , που τα δημιουργεί. Αυτό είναι ένα μεγάλο έργο. Δημόσια χρήματα δαπανήθηκαν και πρέπει να δούμε ότι θα λύνει προβλήματα» κατέληξε η κ. Μπίρμπα.
 
Οι παρατάξεις της ΡΑΠ και οι «Αγωνιζόμενοι Πολίτες» για το συγκεκριμένο θέμα ζητούν να έρθει προς συζήτηση στο επόμενο  δημοτικό συμβούλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: