Κια τούτο διότι χρησιμοποιεί τα θύματα της τρομοκρατίας, μίας ανώμαλης 10ετίας του '70, σε έναν διεθνή περίγυρο, που έμοιαζε να είναι βουτηγμένος στην πολιτική αστάθεια, προκειμένου να ωφεληθεί πολιτικά η ΝΔ! Και μάλιστα ο ίδιος δημόσια αναρωτήθηκε γιατί γίνεται τόσος ντόρος για τη διήμερη άδεια του Δημήτρη Κουφοντίνα;
Και ακόμη το καυτό ερώτημα: «Πόση (ακόμη) δημοσιότητα θα δοθεί όταν θα αποφυλακιστεί».
Επισήμανε μάλιστα ότι «η δημοσιότητα που δίνεται σήμερα είναι γιατί δεν έχουμε λύσει τα προβλήματά μας, αλλά για να τα λύσουμε πρέπει να μιλήσουμε για τα θέματά μας και δεν πρέπει να συζητάμε με συναισθηματικούς όρους».
Κι ακόμη: «Ο νομικός μας πολιτισμός λέει ότι θα βγουν από τη φυλακή και νομίζω ότι είναι σωστό κάποια στιγμή να βγαίνουν οι καταδικασθέντες σε ισόβια», αλλά θα είναι σημαντικό να δηλώσουν ότι ήταν λάθος αυτό από που έκαναν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου