ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Ο υιός Μομφεράτου κρεμάει Μητσοτάκη για Κουφοντίνα

Ενώ η ΝΔ και τα προσκείμενα σε αυτή ΜΜΕ έχουν ξεσηκώσει θύελλα δήθεν διαμαρτυριών, χρησιμοποιώντας την υπόθεση Κουφοντίνα για να καλύψουν με τον αχό της τα οικονομικά ανομήματα της οικογένειας Μητσοτάκη και των φίλων της μεγαλοοικονομικών παραγόντων, που έχουν παρκάρει πλούτο αφορολόγητο στις διάφορες οφσόρ τύπου Πάναμα Πάπερς, λίστας Λαγκάρντ κ.α., έρχεται σήμερα γιος του δολοφονημένου διευθυντή της εφημερίδας Απογευματινή να ξεσκεπάσει την υποκρισία του χώρου της Δεξιάς.


Κια τούτο διότι  χρησιμοποιεί τα θύματα της τρομοκρατίας, μίας ανώμαλης 10ετίας του '70, σε έναν διεθνή περίγυρο, που έμοιαζε να είναι βουτηγμένος στην πολιτική αστάθεια, προκειμένου να ωφεληθεί πολιτικά η ΝΔ! Και μάλιστα ο ίδιος δημόσια αναρωτήθηκε γιατί γίνεται τόσος ντόρος για τη διήμερη άδεια του Δημήτρη Κουφοντίνα;

«Αν ο Κουφοντίνας είναι μέσα ή έξω από τη φυλακή, λίγο με απασχολεί» ανέφερε στα Παραπολιτικά 90,1 FM ο γιος του δολοφονημένου  Νίκου Μομφεράτου, Γιώργος Μομφεράτος.
Και ακόμη  το καυτό ερώτημα: «Πόση (ακόμη) δημοσιότητα θα δοθεί όταν θα αποφυλακιστεί». 

Επισήμανε μάλιστα ότι «η δημοσιότητα που δίνεται σήμερα είναι γιατί δεν έχουμε λύσει τα προβλήματά μας, αλλά για να τα λύσουμε πρέπει να μιλήσουμε για τα θέματά μας και δεν πρέπει να συζητάμε με συναισθηματικούς όρους».

Κι ακόμη: «Ο νομικός μας πολιτισμός λέει ότι θα βγουν από τη φυλακή και νομίζω ότι είναι σωστό κάποια στιγμή να βγαίνουν οι καταδικασθέντες σε ισόβια», αλλά θα είναι  σημαντικό να δηλώσουν ότι ήταν λάθος αυτό από που έκαναν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: