ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Φώφη Γεννηματά - Νίκος Ανδρουλάκης στο β΄ Γύρο

Φωτογραφία αρχείου από το ντιμπέιτ της πλειάδας των υποψηφίων για την ηγεσία του νέου κόμματος χωρίς όνομα.

Σήμερα αναμένεται να ολοκληρωθεί η καταμέτρηση των ψήφων στη χθεσινή ψηφοφορία για την ανάδειξη του επικεφαλής του νέου πολιτικού φορέα της Κεντροαριστεράς. Όμως η εικόνα έχει ξεκαθαρίσει ήδη, καθώς σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν από το γραφείο του Ν. Κ. Αλιβιζάτου στη 1 το πρωί, Φώφη Γεννηματά και Νίκος Ανδρουλάκης προηγούνται καθαρά και περνούν στον β΄ γύρο.

Στο μεταξύ οι πρώτοι τριγμοί ακούστηκαν στο νέο φορέα, προερχόμενοι από την πλευρά του κόμματος του Στ. Θεοδωράκη, απ' όπου 59 επιφανή στελέχη του ζητούν σύγκληση εκτάκτου συνεδρίου, κατηγορώντας τον Στ. Θεοδωράκη για υποβολή υποψηφιότητας χωρίς την γνώμη του κόμματος, που τον έφερε στην κατάταξη πίσω ακόμη και από τον Καμίνη με ποσοστό  9,44%, που αντιστοιχεί σε 5.603 ψ., κάτι  που φαλκιδεύει το μέλλον του κόμματος και την αυτόνομη πορεία των οργανώσεών του.

«Ο Σταύρος Θεοδωράκης με μια καθαρά προσωπική του απόφαση έθεσε υποψηφιότητα για αρχηγός του Νέου Φορέα. Δεν σταμάτησε σε αυτό, εντελώς αυθαίρετα και αντικαταστατικά, προδιέγραψε την αναστολή λειτουργίας του Ποταμιού και την απορρόφηση του από αυτό που μέχρι τώρα πολεμούσε» επισημαίνουν και σημειώνουν ότι «δεν μπορεί να γίνει θυσία για τον εξαγνισμό του παλιού πολιτικού συστήματος. Την τύχη του πρέπει να αποφασίσουν όλα τα μέλη του, ανεξάρτητα από προσωπικές συμφωνίες που έγιναν πίσω από κλειστές πόρτες» τονίζουν τα 59 στελέχη που υπογράφουν.

Στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 τα δύο κόμματα που αποτελούν τον κορμό του υπό ίδρυση φορέα, σε πανελλαδικά επίπεδο, έλαβαν:  
 
Το Ποτάμι: 6,05%, 373.868 ψήφους (17 έδρες) και το ΠΑΣΟΚ: 4,68% 283.482 ψήφους (13 έδρες).
Σύνολο ψήφων 657.3450. 

Σε επίπεδο Αχαΐας έλαβαν: Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών του Γ. Παπανδρέου 10.918 ψ. (5,87%), Ποτάμι 9.922 ψ, (5.33%), ΠΑΣΟΚ 7.245 ψ. (3,89%). Σύνολο ψηφισάντων 28.085.
 
Από αυτά σε σύγκριση με τη χθεσινή διαδικασία, φαίνεται καθαρά η μειωμένη συμμετοχή ψηφοφόρων για την ανάδειξη αρχηγού στον νέο φορέα, κάτι που εμφανίστηκε και στην Αχαΐα, κάστρο του ΠΑΣΟΚ άλλων εποχών, όπου επί 28.085 ψηφισάντων το 2015, χθες ψήφισαν 6.000, ήτοι κάτω και από το ένα τέταρτο αυτών του 2015. 

Χθες σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιοποίησε η εφορευτική επιτροπή (του Κ. Αλιβιζάτου)  επί 166.782, που είχαν ψηφίσει σε σύνολο 210.505 στην Ελλάδα και το εξωτερικό, πέραν των λευκών και των ακύρων, έλαβαν:

Φώφη Γεννηματά 70.679 (42,76%), Ν. Ανδρουλάκης 41.955 (25,38%), Γ. Καμίνης 22.226 (13,45%), Σταύρος Θεοδωράκης 5.603 (9,44%), Γιάννης Μανιάτης 6.979 (4,22%), Γιάννης Ραγκούσης 3.954 (2,39%), Κ. Γάτσιος 2.691 (1,63%), Απ. Πόντας 890 (0,54%), Δημ. Τζιώτης 317 (0,19%).

Μετά το τέλος της ψηφοφορίας οι υποψήφιοι, εξαιρουμένων των Κ. Γάτσιου, Απ. Πόντα και Δημ. Τζιώτη, έκαναν τις παρακάτω δηλώσεις:

Φώφη Γεννηματά: Δικαιώθηκε η πρωτοβουλία μας

H Φώφη Γεννηματά τοποθετήθηκε για το αποτέλεσμα των εκλογών για την ανάδειξη ηγεσίας στον νέο προοδευτικό φορέα επισημαίνοντας ότι οι πολίτες με την συμμετοχή και την επιλογή τους μίλησαν και έγινε το αποφασιστικό βήμα, ένα συγκλονιστικό πολιτικό γεγονός για την Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη και την χώρα.

«Οι 212.000 Ελληνίδες και Έλληνες είναι συνιδρυτές στην μεγάλη Κεντροαριστερά. Έδωσαν εντολή ενότητας και αλλαγής. Δικαίωσαν την πρωτοβουλία μας. Έστειλαν μήνυμα αντίστασης στον κατήφορο και στον αυταρχισμό της κυβέρνησης και αντίδρασης στην συντήρηση και τη λιτότητα», τόνισε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε ότι η ώρα της ανατροπής του πολιτικού σκηνικού ήρθε. «Βρισκόμαστε μπροστά σε μια μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ, με πρωταγωνιστή τον ενιαίο φορέα της Κεντροαριστεράς, που φέρνει το πραγματικά ΝΕΟ στην πολιτική μας ζωή. Σπάμε τον κακέκτυπο δικομματισμό και ανοίγουμε νέους δρόμους για την χώρα», υπογράμμισε η Φ. Γεννηματά ευχαριστώντας όλους τους συνυποψήφιους της για τον αγώνα και την συμβολή τους στην επιτυχία της προσπάθειας.

«Είμαι βέβαιη ότι θα είμαστε όλοι μαζί την επόμενη μέρα. Συγχαρητήρια στην Επιτροπή Αλιβιζάτου για το σημαντικό έργο της. Ευχαριστώ τους χιλιάδες εθελοντές που έδωσαν ζωή στην διαδικασία. Προχωράμε μαζί με αυτοπεποίθηση», κατέληξε η Φώφη Γεννηματά.

Νίκος Ανδρουλάκης: Ζητάμε ισχυρή εντολή ανανέωσης και αλλαγής γενιάς

«Χρειάζεται να ακούσουμε την πλειοψηφία των συμπολιτών μας για αλλαγή πορείας. Εμείς τώρα αρχίζουμε. Και ζητάμε ισχυρή εντολή ανανέωσης και αλλαγής γενιάς, για την επόμενη μέρα.
Είμαι εδώ για να δώσουμε μαζί τη μάχη για την αναγέννηση της παράταξης αλλά και της χώρας. Σας θέλω όλους δίπλα μου», δήλωσε ο Νίκος Ανδρουλάκης στις 02.30 για τα αποτελέσματα των εκλογών της ηγεσίας του νέου προοδευτικού φορέα.

«Σήμερα είναι μια ιστορική μέρα. Με την συγκλονιστική συμμετοχή του κόσμου αλλάζει ο πολιτικός χάρτης στην πατρίδα μας», ανέφερε προσθέτοντας ότι οι προοδευτικοί πολίτες πήραν τον νέο φορέα στα χέρια τους.

«Είναι ένα ηχηρό μήνυμα προς την ελληνική κοινωνία, το πολιτικό σύστημα και προς εμάς τους ίδιους. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους και τον καθέναν ξεχωριστά, μέσα από την καρδιά μου, που στάθηκαν ώρες στις ουρές για να δηλώσουν πως η Παράταξη είναι Εδώ», σημείωσε.

Έκανε άνοιγμα στους υπόλοιπους υποψηφίους για την επόμενη Κυριακή στον δεύτερο γύρο «σε πείσμα όσων έλεγαν πως δεν θα τα καταφέρουμε», όπως αναφέρει.

Συγχαρητήρια Σταύρου Θεοδωράκη στη Φώφη Γεννηματά

«Θέλω να συγχαρώ και δημοσίως την κυρία Γεννηματά για την επιτυχία της. Ελπίζω να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τη μεγάλη συμμετοχή του κόσμου της προοδευτικής παράταξης», αναφέρει ο Σταύρος Θεοδωράκης σε συγχαρητήρια δήλωσή του προς τη Φώφη Γεννηματά. Ο επικεφαλής του Ποταμιού συνεχάρη τους άλλους συνυποψηφίους του για τον αγώνα που έδωσαν. «Το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που θέλαμε, αλλά ο αγώνας για να αλλάξουμε τη χώρα συνεχίζεται», είπε.

Γ. Ραγκούσης: Θα υπηρετήσω την ενότητα

Τα συγχαρητήρια στη Φώφη Γεννηματά για τη νίκη της και στον Νίκο Ανδρουλάκη για τη δεύτερη θέση έδωσε ο Γιάννης Ραγκούσης. «Ανεξαρτήτως του αρνητικού αποτελέσματος για εμένα προσωπικά, όπως είχα πει από την αρχή, θα υπηρετήσω την ενότητα με όλες μου τις δυνάμεις», τόνισε ευχαριστώντας όλους όσοι τον ψήφισαν.

Γ. Καμίνης: Θα προχωρήσουμε με ενότητα και ελπίδα

Αργά μετά τα μεσάνυχτα ο Γιώργος Καμίνης συνεχάρη όλους τους συνυποψήφιους για τον αγώνα που έδωσαν, ιδίως τη Φώφη Γεννηματά και τον Νίκο Ανδρουλάκη καθώς και τον Νίκο Αλιβιζάτο για την άψογη διεξαγωγή της διαδικασίας της ψηφοφορίας. «Θα προχωρήσουμε με ενότητα και ελπίδα για όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε μαζί. Σήμερα με τη μαζική συμμετοχή ξεκίνησε η μεγάλη μέρα για την παράταξη και τη χώρα», δήλωσε ο κ. Καμίνης.

Ο δήμαρχος Αθηναίων εξέφρασε τις ευχαριστίες στους προοδευτικούς πολίτες «που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους σήμερα. Οι ιδέες μας, οι προτάσεις μας, οι άνθρωποι που μας εκπροσωπούν, θα είναι παρόντες. Ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, τους εκατοντάδες εθελοντές που μέσα σε λίγες εβδομάδες και σε δύσκολες συνθήκες, έδωσαν την ψυχή τους, για να δημιουργηθεί από το μηδέν μια νέα δυναμική. Όλοι μαζί θα χτίσουμε τη νέα μας παράταξη. Όλοι μαζί θα αλλάξουμε τη χώρα», τόνισε.

Γ. Μανιάτης: Νίκησε η παράταξη

«Νίκησε η Παράταξη» δήλωσε ο Γιάννης Μανιάτης επισημαίνοντας ότι «οι 210.000 δημοκράτες πολίτες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της συμμετοχής είναι οι θριαμβευτές της ημέρας. Ο προοδευτικός κόσμος, που στήριξε και συμμετείχε είναι το θεμέλιο για την πολιτική επιτυχία του εγχειρήματος μας. Είναι ο συλλογικός εγγυητής της ενότητας στις μεγάλες μάχες που έχουμε μπροστά μας».

Συνεχάρη τη Φώφη Γεννηματά για την άξια νίκη της και το Νίκο Ανδρουλάκη για την επιτυχία του να περάσει στο δεύτερο γύρο των εκλογών.« Είμαι σίγουρος ότι θα γίνει μια ουσιαστική πολιτική αναμέτρηση μεταξύ συντρόφων ώστε να έχουμε το μέγιστο συλλογικό όφελος για την παράταξη», υπογράμμισε συγχαίροντας τους υπόλοιπους υποψηφίους που συμμετείχαν και τον Νίκο Αλιβιζάτο για την άψογη διαδικασία της ψηφοφορίας. «Όλοι μαζί, με οδηγό τους 210.000 πολίτες, είμαστε οι συνιδρυτές του νέου φορέα. Μετά την εκλογή ηγεσίας, όλοι θα είμαστε παρόντες στην μεγάλη προσπάθεια της Νέας Προοδευτικής Παράταξης»,κατέληξε ο κ. Μανιάτης.

Πηγή: Με στοιχεία και από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: