Κρυφή σύσκεψη
στο Δημαρχείο!
Η ΚΟΚΚΙΝΗ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ, ΑΠΟΓΥΜΝΩΜΕΝΗ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΕΡΙΔΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ -
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΔΥΟ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ
Εν κρυπτώ και παραβύστω, που σημαίνει
απόκρυφα και μυστικά, κινείται η δημοτική αρχή Πατρέων, διαμορφώνοντας εν
αγνοία των δημοτικών παρατάξεων την ατζέντα
της πολιτικής της, όσον αφορά σημαντικά προβλήματα που αφορούν τους πολίτες του
δήμου.
Η κόκκινη δημοτική αρχή, που επαίρεται
για την φιλολαϊκή πολιτική της, απογυμνωμένη από την στήριξη μεγάλης μερίδας
πολιτών και μπρος στο αδιέξοδο που δημιουργεί η ίδια έναντι της αναγκαίας επίλυσης
καυτών ζητημάτων, επιλέγει να κινείται στο σκοτάδι, αποφεύγοντας τα φώτα της
δημοσιότητας, που έχουν βλάψει αρκετά το προφίλ της.
Η δημοτική αρχή της κόκκινης
αμφισβήτησης του νεοφιλελευθερισμού και της αποφυγής ευθυγράμμισης με τους...
αναθεωρητές της Αριστεράς, σταδιακά μετατρέπεται σε ότι πιο πολύ έχει καταδικάσει στην αρχή της
θητείας της, όταν διακήρυττε μετά
παρρησίας ότι όπου νά 'ναι κλείνει την Ξερόλακκα, απορρίπτει την συνεργασία με
την κυβέρνηση των... αναθεωρητών,
απαιτεί την επιστροφή στον Δήμο όλων των υπηρεσιών που έχουν περάσει στα χέρια
ιδιωτών με ευθύνη των συμβιβασμένων του συστήματος και πολλά άλλα. Κι επιπροσθέτως,
ενώ μιλούσε για απομάκρυνση των τηλεφωνικών κεραιών από τις κατοικημένες περιοχές,
απέκρυπτε ότι μόλις ανέλαβε, λίγο μετά ανανέωσε την σύμβαση με τις τηλεφωνικές
εταιρείες για την συνέχιση της λειτουργίας των κεραιών τους που είναι
εγκατεστημένες πάνω από τα κεφάλια των νεαρών αθλητών στο υπό δημοτική ευθύνη
Παμπελοποννησιακό στάδιο.
Κι ενώ άλλα έλεγε, αντιθέτως
σήμερα γινόμαστε μάρτυρες αιτήματός της για μία ακόμη τριετία λειτουργίας της
Ξερόλακκας, που την έθαβε με την κάσα στο δημοτικό συμβούλιο που την κουβαλούσαν
οι οπαδοί της, ποδοσφαιροποιούντες την δημοτική πολιτική.
Η αποδοχή των τόσων δώρων από την
κυβέρνηση της Αριστεράς, προς τους πολίτες του δήμου Πατρέων φαίνεται να της
προκαλεί... αναφυλαξία! Αλλά και αναγκαίο εργαλείο άσκησης πολιτικής, με όρους
όμως που δεν μπορεί να τους διαμορφώσει υπέρ της.
Η διατήρηση ιδιωτών σε τομείς του
δήμου παραμένουν ανέγγιχτοι, παρά τις... επαναστατικές κορόνες!
Και όλων τούτων έρχεται
ως συνεπαγωγή η στρατηγική της στον τομέα της ενημέρωσης. Με την σταγόνα κι
επιλεκτικά έρχεται η πληροφόρηση προς τα έξω, σαν να πρόκειται για τα επτασφράγιστα
μυστικά των τάφων των Φαραώ.
Ακόμη και το Σώμα των εκλεγμένων
δημοτικών συμβούλων επιχειρείται να τεθεί
μακράν των τεκταινομένων στο Δήμο, τα οποία έχει αρχίσει να καλύπτει άχλη
μυστηρίου. Τραγικά επικίνδυνη για την καλή πορεία μίας ολόκληρης πόλης!
Με αφορμή τον... ταλιμπανισμό που
εξελίσσεται στην οδό Κανακάρη β΄, με την διάνοιξή της, που προκαλεί έντονες
διαμαρτυρίες στους περίοικους για τον τρόπο που υλοποιείται και την αντιδρόμηση
αυτής και της οδού Κορίνθου, φαίνεται να μπαίνει σε λειτουργία μηχανισμός που
θα κρατά μακριά τους πολίτες, που θα έπρεπε να είναι ενημερωμένοι και
συμμέτοχοι των αποφάσεων. Και αυτό αποφασίστηκε σε μυστική σύσκεψη στο
Δημαρχείο!
Οι δημοτικές παρατάξεις ΡΑΠ και
Αγωνιζόμενοι Πολίτες επισημαίνουν ότι: «Το έργο της διάνοιξης της Κανακάρη
ολοκληρώνεται και από ότι φαίνεται αντί να λύσει προβλήματα δημιουργεί
μεγαλύτερα».
Και τούτο διότι: «Όπως πληροφορηθήκαμε
από τη Συντονιστική Επιτροπή των Κατοίκων, που προτείνουν ΟΧΙ στην Αντιδρόμηση των οδών Κανακάρη και Κορίνθου (ή αναβολή, για ένα τουλάχιστον χρόνο) συγκαλείται
σύσκεψη στο δημαρχείο ερήμην των δημοτικών παρατάξεων της αντιπολίτευσης άραγε
για ποιο λόγο;
Ποιοι θέλουν να αποκρύψουν τι και
από ποιους;».
Γι αυτό επισημαίνουν:
«Για πολλοστή φορά η δημοτική αρχή αγνοεί το ανώτερο
συλλογικό όργανο της πόλης που είναι το δημοτικό συμβούλιο και τις δημοτικές
παρατάξεις και λειτουργεί ως δεσποτική εξουσία για μεγάλα ζητήματα της πόλης».
Και καταλήγουν οι δύο παρατάξεις με την επισήμανση:
«Τέτοιες
πρακτικές είναι καταδικασμένες και αποτυχημένες γι αυτό χωρίς καθυστέρηση ζητάμε
να έρθει το θέμα για συζήτηση στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου