Την Κυριακή το απόγευμα στο κτήμα Διαμαντή
Στην γιορτή τσίπουρου που διοργάνωσαν 28 τοπικοί σύλλογοι στο κτήμα
Διαμαντή, με επικεφαλής τον Σύλλογο Προστασίας Τοπίου και Περιβάλλοντος
περιοχής Κ.Υ. Χαλανδρίτσας, βρέθηκε την Κυριακή το απόγευμα ο βουλευτής
του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Αχαϊας Ανδρέας Ριζούλης.
Στον
σύντομο χαιρετισμό του, ο Ανδρέας Ριζούλης εξήρε την πρωτοβουλία των 28
συλλόγων για την διοργάνωση της εκδήλωσης, αναφερόμενος ταυτόχρονα στο
Ελληνικό προϊόν και την ανάγκη προστασίας αυτού καθώς και των ντόπιων
παραγωγών.
ΔΕΞΙΑ Ανδρ. Ριζούλης, φωτογραφία αρχείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου