Είχε εισέλθει σε έναν ιδιωτικό προστατευμένο
χώρο που βρίσκεται πλησίον του Εθνικού Πάρκου του Γκοναρέζου
Ο πιο "εμβληματικός ελέφαντας" ηλικίας 50 και πλέον ετών, που θεωρείται «εθνικός θησαυρός» στη Ζιμπάμπουε, θανατώθηκε από γερμανό τουρίστα, στη διάρκεια σαφάρι.
Την είδηση μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο και έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, «μπορώ να επιβεβαιώσω ότι αυτός ο ελέφαντας, που ήταν μεγαλύτερος από 50 ετών, σκοτώθηκε σε περιοχή εκτός του εθνικού πάρκου του Γκοναρέζου (νότια Ζιμπάμπουε) από έναν Γερμανό τουρίστα» δήλωσε ο πρόεδρος της ένωσης διοργανωτών σαφάρι της Ζιμπάμπουε, Εμανουέλ Φουντίρα.
«Νιώθουμε αηδία. Δε μπορούμε να σκοτώνουμε ένα τόσο εμβληματικό ζώο» αντέδρασε ο Τζόνι Ροντρίγκες, εκπρόσωπος τύπου της οργάνωσης προάσπισης των ζώων Zimbabwe Conversation Task Force (ZCTF). Οι χαυλιόδοντες του ελέφαντα ζυγίζουν 54 κιλά, διευκρίνισε.
Το θηλαστικό ήταν «τόσο μεγαλόσωμο που οι χαυλιόδοντες του άγγιζαν σχεδόν το έδαφος» προσέθεσε ο ίδιος.
«Δεν έχουμε ξαναδεί ένα ζώο τόσο επιβλητικό. Όπως το εμβληματικό λιοντάρι, ο Σέσιλ, αποτελούσε έναν εθνικό θησαυρό τον οποίο έπρεπε να προστατεύσουμε και όχι να σκοτώσουμε. Πρέπει να επιβάλουμε αυτοπειθαρχία και να θεωρούμε αυτά τα εμβληματικά ζώα ιερά» είπε.
Ο ελέφαντας σκοτώθηκε ενώ είχε εισέλθει σε έναν ιδιωτικό προστατευμένο χώρο που βρίσκεται πλησίον του Εθνικού Πάρκου του Γκοναρέζου, κοντά στα σύνορα με τη Νότια Αφρική.
Σε ερώτηση που της έθεσε το Γαλλικό Πρακτορείο, η εκπρόσωπος τύπου των Εθνικών Πάρκων, Κάρολιν Ουασάγια, δήλωσε ότι δεν έχει ενημερωθεί για την υπόθεση αυτή.
Τρεις μήνες νωρίτερα ο θάνατος στη Ζιμπάμπουε του Σέσιλ του λιονταριού είχε προκαλέσει την κατακραυγή της διεθνούς κοινότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου